Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Nogle bud på nye måder vi formår at udfordre os selv mod Horsens.?
    Hvis man forbereder sig på det, gør det ikke ligeså ondt når det sker.

    Tidlig rødt, selvmål, målgivende dommerfejl, begået straffe, målgivende personlige fejl
    Det er da det Horsens skal gøre for at vi vinder.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

      Det er godt nok dårlig stil ikke at takke for den opbakning, han efterlyste. Var han skuffet over den eller er han mon blevet smittet med klubbens holdning til fans.
      Han kan selvfølgelig også have en holdning til hvad en sportsdirektør skal og ikke skal. Den er jeg uenig i.
      Mon ikke han var travlt optaget af at lede efter spillere, vi ikke har brug for? Det kræver sin mand at finde disse og give dem lange kontrakter.

      Comment


        #48
        Det ligner uafgjort som begge kan være tilfredse med

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Fyn er fin Se indlæg
          Det ligner uafgjort som begge kan være tilfredse med
          Håber aldrig nogensinde vi som klub skal være tilfredse med en uafgjort hjemme mod Horsens.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Lidt fra LR om dagens træning

            https://fyens.dk/artikel/250-ob-fans...inden-i-bolbro

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              "Allerede før træningen havde en mand sat et lille banner op på banden med teksten: "Vind eller forsvind Alm".
              ...
              I de sidste minutter gik fodbolddirektør Björn Wesström ind på banen og gjorde Andreas Alm opmærksom på banneret, og det tog de sig et ordentlig grin over.
              Alm tog det med et smil.

              - Jeg ville have haft det med hjem, men der var nogen, der havde taget det. Jeg kunne ikke helt se, hvad der stod så langt fra, sagde Alm."


              Det er f*cking arrogant hvad Alm og Wesstrøm leverer der, bliver mere og mere vred
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                "Allerede før træningen havde en mand sat et lille banner op på banden med teksten: "Vind eller forsvind Alm".
                ...
                I de sidste minutter gik fodbolddirektør Björn Wesström ind på banen og gjorde Andreas Alm opmærksom på banneret, og det tog de sig et ordentlig grin over.
                Alm tog det med et smil.

                - Jeg ville have haft det med hjem, men der var nogen, der havde taget det. Jeg kunne ikke helt se, hvad der stod så langt fra, sagde Alm."


                Det er f*cking arrogant hvad Alm og Wesstrøm leverer der, bliver mere og mere vred
                Jeg ved godt at alle ikke kan hidse sig op over det. Men jeg syntes simpelthen det er overklassesløg arrogant den måde Alm tackler den her krise på

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg ved godt at alle ikke kan hidse sig op over det. Men jeg syntes simpelthen det er overklassesløg arrogant den måde Alm tackler den her krise på
                  Det er vel bedre end at han lader sig gå på af det og det påvirker hans arbejder på en negativ måde?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg ved godt at alle ikke kan hidse sig op over det. Men jeg syntes simpelthen det er overklassesløg arrogant den måde Alm tackler den her krise på
                    250 møder op til en træning en søndagmorgen kl. 10 om vise deres støtte og de pisser på den mere end velfortjente kritik af Alm. Og Wesstrøm er med på det. Der kunne kaste op.
                    Frygter mere og mere at den her svenske connection er ikke i det mindste bedre for klubben end Jesper Hansen var, måske værre hvis inkomptence følges nu af inkomptence+arrogance.
                    Der opstod meget i fanscenenen i de sidste år, de får så meget støtte men først finder Wesstrøm ikke en gang vejen at hilse fansene og nu læser at de gør sig latterligt om os?!
                    De skal hellere gøre deres arbejde ordentligt, så:
                    vind eller forsvind!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Fyn er fin Se indlæg
                      Det ligner uafgjort som begge kan være tilfredse med
                      Nej nej nej. Vi ligger sidst og AaB er foran mod Bif. Vi har i den grad brug for en sejr, og Horsens er til at slå.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Det er vel bedre end at han lader sig gå på af det og det påvirker hans arbejder på en negativ måde?
                        Jooo. Men der er vel også 10 tønder land imellem disse 2 måder at tackle tingene på?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          "Allerede før træningen havde en mand sat et lille banner op på banden med teksten: "Vind eller forsvind Alm".
                          ...
                          I de sidste minutter gik fodbolddirektør Björn Wesström ind på banen og gjorde Andreas Alm opmærksom på banneret, og det tog de sig et ordentlig grin over.
                          Alm tog det med et smil.

                          - Jeg ville have haft det med hjem, men der var nogen, der havde taget det. Jeg kunne ikke helt se, hvad der stod så langt fra, sagde Alm."


                          Det er f*cking arrogant hvad Alm og Wesstrøm leverer der, bliver mere og mere vred
                          Jeg kan slet ikke, som i slet, slet ikke, se problemet her. Hvordan skulle de have reageret på det banner, hvis det stod til dig?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Det er vel bedre end at han lader sig gå på af det og det påvirker hans arbejder på en negativ måde?
                            Det er det og alle har deres forsvarsmekanismer når de pressede. BW er også presset og så har nogen tendens til at grine lidt af det hele når man står i lort til knæene. Bare Alm arbejder stenhårdt på at vende slagets gang i den effektive træningstid og BW får optimeret truppen bedst muligt ud fra sine forudsætninger, så lever jeg med det. Jeg håber bare ikke det hele står og falder med resultatet i morgen. Hvis vinder en heldig 1-0'er, hvor vi spiller af pommeren til, så udskyder vi bare det uundgåelige. Der skal være synlig fremgang i spillet, for runden efter venter sif, og spiller vi ligeså fantasiløst som i Brøndby, så kan vi risikere at løbe ind i samme snitter vi udsatte os selv for, for to år siden.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Jeg kan slet ikke, som i slet, slet ikke, se problemet her.
                              Helt enig. Stop nu med at finde alle hullerne i osten. Synes efterhånden at alle kommentarer er negative og negativ rettet mod klubben, bagmand, træner, chef m.m. Alt er snart så negativt. Så spiller den og den ikke…så skal den og den sælges, hvilket er en katastrofe….

                              Holdet og spillerne skal bakkes op. Træner og sportsdirektør gør alt hvad de kan. Alting er ikke sort/hvid og nem.

                              Omkring evt..salg af Østrøm (hvilket er en katastrofe her på Forum), kan vi sammenligne med Julius som røg,til sønderjyske…..det var også en katastrofe herinde, men i virkeligheden et rigtig godt skifte (for OB).

                              Tror og håber på 3 point i morgen og så en mere positiv indstilling på Forum.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

                                Helt enig. Stop nu med at finde alle hullerne i osten. Synes efterhånden at alle kommentarer er negative og negativ rettet mod klubben, bagmand, træner, chef m.m. Alt er snart så negativt. Så spiller den og den ikke…så skal den og den sælges, hvilket er en katastrofe….

                                Holdet og spillerne skal bakkes op. Træner og sportsdirektør gør alt hvad de kan. Alting er ikke sort/hvid og nem.

                                Omkring evt..salg af Østrøm (hvilket er en katastrofe her på Forum), kan vi sammenligne med Julius som røg,til sønderjyske…..det var også en katastrofe herinde, men i virkeligheden et rigtig godt skifte (for OB).

                                Tror og håber på 3 point i morgen og så en mere positiv indstilling på Forum.
                                Er det dig Jack Jørgensen?

                                Comment

                                Working...
                                X