Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Horsens

    Efter dagens U19 kamp kan man måske lave et par betragtninger ift mandagens kamp

    *Aske A spillede slet ikke. Kunne man tænke sig at han er i spil til en startplads mandag?
    * Grubbe og Slotsager fik kun 45 min. Måske de også er med i planerne til en indskiftning?

    Tror det bliver en tæt kamp med 0-1 mål. Vi må se hvem der scorer det først

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Efter dagens U19 kamp kan man måske lave et par betragtninger ift mandagens kamp

    *Aske A spillede slet ikke. Kunne man tænke sig at han er i spil til en startplads mandag?
    * Grubbe og Slotsager fik kun 45 min. Måske de også er med i planerne til en indskiftning?

    Tror det bliver en tæt kamp med 0-1 mål. Vi må se hvem der scorer det først
    Hmmm... tænker den bliver tæt, og jeg frygter den mere end en BIF/FCK/FCM kamp !

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Hmmm... tænker den bliver tæt, og jeg frygter den mere end en BIF/FCK/FCM kamp !
      Noget skal gøres hvis vi taber(har jeg sagt mange gange før)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Noget skal gøres hvis vi taber(har jeg sagt mange gange før)
        Horsens har en meget smal trup på et minimalt budget. Men har et fasttømret koncept, kæmper til det sidste samt har flere eks-OB'ere, som nok gerne vil vise lidt ekstra i den kamp, så det er her vi skal vise, at vi er af sammen støbning.

        Hvis vi taber har jeg svært ved at se, hvad der kan redde os (udover en massiv tilførsel af nye/bedre spillere). Tror ikke en trænerfyring gør det!

        Comment


          #5
          I svære tider skal man finde lyspunkter..

          Sejr og 3 point mod Horsens kan være afgørende for vores sæson, i positiv forstand. Giver sig selv.

          Nederlag til Horsens, og Alm må formodes at rykke tættere på fyring.

          Win-win

          Comment


            #6
            Vi har snakket lidt med Aron Thrandarson om den kommende kamp mod Horsens.

            Thrandarson forventer krig mod Horsens - OBstruktion

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              I svære tider skal man finde lyspunkter..

              Sejr og 3 point mod Horsens kan være afgørende for vores sæson, i positiv forstand. Giver sig selv.

              Nederlag til Horsens, og Alm må formodes at rykke tættere på fyring.

              Win-win
              well kunne vel også på hen og blive en kedelig 1-1 kamp….som så efterfølgende bliver talt op af OB…og så bliver Alm…Loose-Loose…
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                well kunne vel også på hen og blive en kedelig 1-1 kamp….som så efterfølgende bliver talt op af OB…og så bliver Alm…Loose-Loose…
                Ja... det er selvfølgelig også en mulighed.

                Comment


                  #9
                  Hvis vi ikke kan slå Horsens, så er skandalen udløst.
                  naturligvis kan vi tabe på hånd på bolden, eller målmandsdrop eller give hjerneblødning straffe.
                  men ellers skal holdet vise at de er OB og at Horsens er OBrykker.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Hvis vi ikke kan slå Horsens, så er skandalen udløst.
                    naturligvis kan vi tabe på hånd på bolden, eller målmandsdrop eller give hjerneblødning straffe.
                    men ellers skal holdet vise at de er OB og at Horsens er OBrykker.
                    Var det Sebastian stanbury (er ikke sikker på navnet) der i sfå sagde, at OB konstant finder nye måder at tabe på, hvilket er symptomatisk for en nedrykker.

                    Hvorimod Horsens pt. hele tiden finder nye måder at vinde på.

                    Vi er ikke længere i en position, hvor man kan forvente en sejr på hjemmebane over horsens.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Efter dagens U19 kamp kan man måske lave et par betragtninger ift mandagens kamp

                      *Aske A spillede slet ikke. Kunne man tænke sig at han er i spil til en startplads mandag?
                      * Grubbe og Slotsager fik kun 45 min. Måske de også er med i planerne til en indskiftning?

                      Tror det bliver en tæt kamp med 0-1 mål. Vi må se hvem der scorer det først
                      Horsens kommer også med en god portion selvtillid.

                      Jeg tænker at både Aske og Grubbe bør starte inde. Det er måske på et tyndt grundlag med Aske da han kun spillede et kvarter mod Brøndby, men Joel King må tilgengæld have spillet sig af holdet.

                      Jeg kan godt se sædet under Alm blive varmt hvis vi ikke får et resultat mod Horsens. Ikke at det vil løse vores problem med finansieringen af holdet. Det kan dog selvfølgelig gøre det at der kommer en periode efterfølgende hvor man vinder nogle kampe, det vil dog også medføre mere slinger i valsen og mindre kontinuitet og det er altså noget de fleste andre klubber er begyndt at blive gode til fra førstehold til ungdomshold.


                      ​​​​
                      ​​​​​​
                      Last edited by Striwetforlivet!; 20-08-2022, 11:49.

                      Comment


                        #12
                        Har sat 200 kr på Horsens-sejr. Dem ofrer jeg gerne for min. 1 point.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Har sat 200 kr på Horsens-sejr. Dem ofrer jeg gerne for min. 1 point.
                          haha faktisk en god ide, saa har man da noget at glaede sig over uanset resultatet.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Har sat 200 kr på Horsens-sejr. Dem ofrer jeg gerne for min. 1 point.
                            Det lærer jeg aldrig at forstå. Kunne aldrig spille imod OB uanset hvor sikker jeg er

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Var det Sebastian stanbury (er ikke sikker på navnet) der i sfå sagde, at OB konstant finder nye måder at tabe på, hvilket er symptomatisk for en nedrykker.

                              Hvorimod Horsens pt. hele tiden finder nye måder at vinde på.

                              Vi er ikke længere i en position, hvor man kan forvente en sejr på hjemmebane over horsens.
                              Hvis vi ikke kan forventer en hjemmebanesejr mod Horsens, så hvem kan vi slå overhoved? Måske Lyngby på en god dag? Så kan vi ja planlægge for første Div. allerede med det samme.
                              Jeg forventer en sejr mandag, alt andet er uacceptabelt. Mere er der ikke at sige.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X