Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
    Det er laenge siden jeg har vaeret saa nervoes for en kamp, som jeg er for kampen mod Horsens. Denne kamp er mod et hold som vi som klub SKAL kunne slaa, men problemet er at i vores nuvaerende forfatning vel er favoritter til at tabe. Hvis vi taber skal der ske noget, enten maa de erkende dem der henter spillerne, eller dem der traener dem ikke er gode nok. Vi kan ikke fyre 10 spillere med mindre NT pludselig donere hans formue til OB.

    Jeg haaber vi ser et hold hvor Alm, endelig er kommet til fornuft, og starter med flere af de unge der har vist sig frem paa det seneste. Jeg haaber vi ser noget fight og gejst og at Tverskov begynder at vise sig lidt mere som en anfoere.

    Jeg forventer at vi ser samme opstilling der ikke har virket i et aar, i en kamp hvor vi proever at forsvare 0-0 fra kampens start. Spillerne loeber rundt uden nogen rigtig plan og vi taber 2-0 på fejl midten af banen der efterlader os i ubalance. Vores eneste haab er en enkeltmands praestation.
    Friløber til Charley og et rødt kort til Horsens er vores bedste våben.
    desværre går der nok 3 uger før Jebali er i kampform. Så en af de mange grå mus må steppe op og give os den sejr det vil give lidt ro.

    Comment


      #32
      Jeg har godt nok utroligt meget summen i mavsen denne gang. Ventetiden er helt ulidelig.
      Vi må bare ikke tabe den her. Kan ikke overskue et nederlag. Kom nu OB!!!!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Startopstilling ud fra dagens træning:

        Martin Hansen (blev måske skadet til sidst)
        Nico Bjørn Jørgen Aske
        Aron Tverskov
        Sander Jebali Breum
        Fenger

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
          Startopstilling ud fra dagens træning:

          Martin Hansen (blev måske skadet til sidst)
          Nico Bjørn Jørgen Aske
          Aron Tverskov
          Sander Jebali Breum
          Fenger
          Tilbage til 4-2-3-1. Tja, 4-3-3 og 5-3-2 var ingen åbenbaring, så måske det er fint nok at gå tilbage til det, man har trænet det sidste år. Trods det ikke har været prangende.

          Fedt med Aske. Det er det eneste rigtige. At Sander spiller på trods af Charly, der har været eneste lyspunkt i sæsonen, er bare forkert. Fenger fylder dobbelt så meget og har ti gange så meget vilje som BK. Giv han nu nogle kampe i streg, så han reelt kan bedømmes! Håber Breum viser noget, han skal op i niveau igen.

          Jeg er mellem-utilfreds med opstillingen, og det er trods alt en ret stor forbedring.

          Andre inputs fra træningen?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
            Startopstilling ud fra dagens træning:

            Martin Hansen (blev måske skadet til sidst)
            Nico Bjørn Jørgen Aske
            Aron Tverskov
            Sander Jebali Breum
            Fenger
            Jeg magter ikke at se flere kampe med Sander. Han har et lucky punch hver 7. Kamp. Derudover er han totalt anonym i resten af den kamp og de resterende 6. At det er godt nok til at være fadt mand i OB siger jo alt om enten træneren, truppen eller begge ting….

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg magter ikke at se flere kampe med Sander. Han har et lucky punch hver 7. Kamp. Derudover er han totalt anonym i resten af den kamp og de resterende 6. At det er godt nok til at være fadt mand i OB siger jo alt om enten træneren, truppen eller begge ting….
              Sander er jo bare den nuværende jønsson eller Kløve. Han skal spille. Uanset alt andet. Jeg forstår ikke OBs trænere altid har én der pinedød skal spille. Som ikke er anfører, vel at mærke.
              har trænere i andre klubber også spiller, som skal spille. Jeg ved det ikke.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Sander er jo bare den nuværende jønsson eller Kløve. Han skal spille. Uanset alt andet. Jeg forstår ikke OBs trænere altid har én der pinedød skal spille. Som ikke er anfører, vel at mærke.
                har trænere i andre klubber også spiller, som skal spille. Jeg ved det ikke.
                Helt enig, han er langsom og harmløs, bortset fra mår han en sjælden gang trækker ind og afslutter. Det er sparket som er hans eneste kvalitet.
                hvis han ikke slår til mod Horsens så må han på bænken.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Tilbage til 4-2-3-1. Tja, 4-3-3 og 5-3-2 var ingen åbenbaring, så måske det er fint nok at gå tilbage til det, man har trænet det sidste år. Trods det ikke har været prangende.

                  Fedt med Aske. Det er det eneste rigtige. At Sander spiller på trods af Charly, der har været eneste lyspunkt i sæsonen, er bare forkert. Fenger fylder dobbelt så meget og har ti gange så meget vilje som BK. Giv han nu nogle kampe i streg, så han reelt kan bedømmes! Håber Breum viser noget, han skal op i niveau igen.

                  Jeg er mellem-utilfreds med opstillingen, og det er trods alt en ret stor forbedring.

                  Andre inputs fra træningen?
                  Max var skarp, Breum med god energi, Jebali stadig et stykke fra bedstform.
                  VI mødte op med vel næsten 250 fans og efter Wesstrøms opfordring at komme til kunne han vel godt have kommet henover og hilse fansene, men det skete desværre ikke.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Sander er jo bare den nuværende jønsson eller Kløve. Han skal spille. Uanset alt andet. Jeg forstår ikke OBs trænere altid har én der pinedød skal spille. Som ikke er anfører, vel at mærke.
                    har trænere i andre klubber også spiller, som skal spille. Jeg ved det ikke.


                    Helt sikker, men der er det vel de som præsterer...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Tilbage til 4-2-3-1. Tja, 4-3-3 og 5-3-2 var ingen åbenbaring, så måske det er fint nok at gå tilbage til det, man har trænet det sidste år. Trods det ikke har været prangende.

                      Fedt med Aske. Det er det eneste rigtige. At Sander spiller på trods af Charly, der har været eneste lyspunkt i sæsonen, er bare forkert. Fenger fylder dobbelt så meget og har ti gange så meget vilje som BK. Giv han nu nogle kampe i streg, så han reelt kan bedømmes! Håber Breum viser noget, han skal op i niveau igen.

                      Jeg er mellem-utilfreds med opstillingen, og det er trods alt en ret stor forbedring.

                      Andre inputs fra træningen?
                      Jeg er som sådan helt enig, man kan dog godt se det fornuftige i at kunne skifte Charly ind efter 55 minutter, så vi har noget fart, der kan true Horsens' baglinje og måske modvirke at vi bliver presset helt i bund af et strukturelt og fysisk bedre mandskab mod slutningen, som vi er blevet det så ofte indtil videre.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Tilbage til 4-2-3-1. Tja, 4-3-3 og 5-3-2 var ingen åbenbaring, så måske det er fint nok at gå tilbage til det, man har trænet det sidste år. Trods det ikke har været prangende.

                        Fedt med Aske. Det er det eneste rigtige. At Sander spiller på trods af Charly, der har været eneste lyspunkt i sæsonen, er bare forkert. Fenger fylder dobbelt så meget og har ti gange så meget vilje som BK. Giv han nu nogle kampe i streg, så han reelt kan bedømmes! Håber Breum viser noget, han skal op i niveau igen.

                        Jeg er mellem-utilfreds med opstillingen, og det er trods alt en ret stor forbedring.

                        Andre inputs fra træningen?

                        Ivan deltog fuldt ud i træningen, Frø trænede med fys`en, og Okosun , Sabbi og Omar J var fraværende.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Jeg er som sådan helt enig, man kan dog godt se det fornuftige i at kunne skifte Charly ind efter 55 minutter, så vi har noget fart, der kan true Horsens' baglinje og måske modvirke at vi bliver presset helt i bund af et strukturelt og fysisk bedre mandskab mod slutningen, som vi er blevet det så ofte indtil videre.
                          Det tænkte jeg også over, og det er måske ikke så så dumt. Det kunne være rart rent faktisk at have noget at skyde med fra bænken.

                          Jeg håber så, at Breum får venstrekanten, hvor han er klart bedst.

                          Comment


                            #43
                            Nogle bud på nye måder vi formår at udfordre os selv mod Horsens.?
                            Hvis man forbereder sig på det, gør det ikke ligeså ondt når det sker.

                            Tidlig rødt, selvmål, målgivende dommerfejl, begået straffe, målgivende personlige fejl

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det tænkte jeg også over, og det er måske ikke så så dumt. Det kunne være rart rent faktisk at have noget at skyde med fra bænken.

                              Jeg håber så, at Breum får venstrekanten, hvor han er klart bedst.
                              Breum spillede i venstre idag

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Max var skarp, Breum med god energi, Jebali stadig et stykke fra bedstform.
                                VI mødte op med vel næsten 250 fans og efter Wesstrøms opfordring at komme til kunne han vel godt have kommet henover og hilse fansene, men det skete desværre ikke.
                                Det er godt nok dårlig stil ikke at takke for den opbakning, han efterlyste. Var han skuffet over den eller er han mon blevet smittet med klubbens holdning til fans.
                                Han kan selvfølgelig også have en holdning til hvad en sportsdirektør skal og ikke skal. Den er jeg uenig i.

                                Comment

                                Working...
                                X