Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Det er bare rent gætværk, ligesom vi kan gøre det. De kigger på hvad klubberne tidligere har solgt for, spillernes alder, klubbernes rangering/resultater, priser for andre lignende cases osv.
    hvilken position man spiller og kontraktlængde vil også være en faktor. Men ja det er rent gætværk - melder der sig 3 interesserede klubber på banen kan prisen ryge i vejret. Men han har trods alt ikke været inde omkring A landsholdet- og spiller i en lille liga, det vil alt andet lige holde niveauet nede.

    "...men kommer det gode bud til sommer, vil ledelsen i klubben også være fristet til at holde stimen af udmærkede salg kørende."

    og så tror jeg ikke man skal lægge mere i deres "analyse" - for klubben vil ikke være fristet, nej han skal sælges til sommer, medmindre der kommer en forlægelse på plads. OB har ikke råd til at lade ham gå gratis. Personligt vil jeg syntes 40 mill er for lidt for så stort et talent. Håber bare man finder det rigtige sted for ham så han kan fortsætte sin udvikling

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...affyringsrampe

    nogen der har den mindste anelse om hvordan de kommer frem til beløbene?
    Det er bare rent gætværk, ligesom vi kan gøre det. De kigger på hvad klubberne tidligere har solgt for, spillernes alder, klubbernes rangering/resultater, priser for andre lignende cases osv.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...affyringsrampe

    nogen der har den mindste anelse om hvordan de kommer frem til beløbene?
    Vurderinger og estimerede gæt… Men de 20-40 er næsten rigtig. Der mangler bare en lodret streg. Altså 20+40

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...affyringsrampe

    nogen der har den mindste anelse om hvordan de kommer frem til beløbene?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har haft en god snak med Tobias Slotsager, hvor vi kommer ind på, at han gjorde rent bord, da der skulle uddeles priser ved Traditionsfesten, ligesom vi også snakker om, at kulturen er blevet stærkere på holdet under Søren Krogh, og vi runder selvfølgelig også lige kontraktsituationen.

    Slotsager: Kulturen er blevet stærkere - OBstruktion
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Hører man ham sige, at det ikke er vigtigt om han får lønforhøjelse nu og her. Det er faktisk første gang han siger noget, som han ikke får mig til at hoppe på. :-)
    Slotsager er bare en fantastisk dreng og fodboldspiller.
    Hvis BW bringer ikke den kontraktforlængelse i huset så er villig at jagte ham personligt over begge broer tilbage til det svenske.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har haft en god snak med Tobias Slotsager, hvor vi kommer ind på, at han gjorde rent bord, da der skulle uddeles priser ved Traditionsfesten, ligesom vi også snakker om, at kulturen er blevet stærkere på holdet under Søren Krogh, og vi runder selvfølgelig også lige kontraktsituationen.

    Slotsager: Kulturen er blevet stærkere - OBstruktion
    Hører man ham sige, at det ikke er vigtigt om han får lønforhøjelse nu og her. Det er faktisk første gang han siger noget, som han ikke får mig til at hoppe på. :-)

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har haft en god snak med Tobias Slotsager, hvor vi kommer ind på, at han gjorde rent bord, da der skulle uddeles priser ved Traditionsfesten, ligesom vi også snakker om, at kulturen er blevet stærkere på holdet under Søren Krogh, og vi runder selvfølgelig også lige kontraktsituationen.

    Slotsager: Kulturen er blevet stærkere - OBstruktion

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    https://bold.dk/fodbold/nyheder/juve...et-pa-ob-juvel

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...m-styre-showet
    Hvor er han altså bare en god dreng.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Jeg kommer ikke til at pifte af Slots og det gælder ligegyldigt hvilken klub han spiller i.
    Samme her!

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Mon ikke han lige venter lidt med den forlængelse. Han skal ikke spille 1. division næste år og sætte sin udvikling tilbage! Han skal tænke på sig selv.
    Jeg kommer ikke til at pifte af Slots og det gælder ligegyldigt hvilken klub han spiller i.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Vores ypperste kulturbærer er endt med at være en 17 årig knægt.han går forrest både på banen og i medierne. Det er fandme pinligt for en klub som OB.
    Mon ikke han lige venter lidt med den forlængelse. Han skal ikke spille 1. division næste år og sætte sin udvikling tilbage! Han skal tænke på sig selv.

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Vores ypperste kulturbærer er endt med at være en 17 årig knægt.han går forrest både på banen og i medierne. Det er fandme pinligt for en klub som OB.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Han er en meget ung mand der får tæt på fuld spilletid i superligaen. Det er guld værd for hans fremtidige karriere. Han kommer til at tjene kassen på, at Alm gav ham chancen i så lang tid. Så OB og han selv har super gavn af det her.
    Jeg tror, at han laver en ny kontrakt med den lønforhøjelse han naturligvis bør have, og spiller i OB til sommeren 2025, der bliver han solgt til en voldsom adresse, men udlejet derfra ligesom Minteh. Slotsager har i mine øjne aldrig spillet på en chance, men fordi han har været den bedste, Helander er kommet ind for at rykke både Slotsager og OB. Jeg tror at Helander får en voldsom løn, men man ser den også som en investering i Slotsager, da han naturligvis også kræver, at kunne lære af sin sidemand. Derfor tror jeg også Helander spiller i OB mere end denne ene sæson.
    Last edited by jojo; 11-11-2023, 11:26.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Rart at Slotsager åbenbart ikke ser helt så negativt på OB, som en stor del af debattørerne på dette forum. Men han ved jo også hvad der rent faktisk foregår, modsat.....
    Han er en meget ung mand der får tæt på fuld spilletid i superligaen. Det er guld værd for hans fremtidige karriere. Han kommer til at tjene kassen på, at Alm gav ham chancen i så lang tid. Så OB og han selv har super gavn af det her.

    Leave a comment:

Working...
X