Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/morud-...ias-slotsager/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lyder til at Slotsager ikke er klar endnu(+ artikel)

    https://fyens.dk/ob/ob-s-svenske-dir...en-i-bruxelles

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Jeg fatter ikke hvorfor en målmand som Delac stadig er i Horsens. Han kunne virkelig være en god 2.målmand i OB. Ja muligvis 1.målmand med MH formnedgang. Måske tror man stadig på Bernat kan udvikle sig til en sikker sidste skandse.

    Umidlbart er det kun Vejles målmand jeg ville være ked af at bytte M.H med.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Har set ham tænde fuldstændig af flere gange til træning. Mange gange. Langt ud over normalen.
    Og så kender jeg til nogle historier som jeg ikke kan skrive herinde desværre.
    Når jeg ligger alt dette sammen har det bare været min konklusion. Og er derfor super glad for at han ikke blev anfører

    Men når det er sagt tror jeg måske det er sundt at have en type som ham gående rundt så det hele ikke bliver så høfligt og Mr Nice guy dernede. Og så ved jeg at han har været en stor støtte for Slotsager fra Day 1 hvor andre der burde have været det ikke var. Kæmpe respekt for det.

    Men det ændrer ikke ved min mening omkring ham. Disse ting bliver bare sværere og sværere at se igennem fingrene med når han ikke præsterer på banen
    Hmm ok, tak for svar. Svært at vurdere som u-indviet, men jeg er enig i at det hele bliver meget pænt og høfligt i OB som regel, så lidt vanvid gør måske ikke så meget.
    Jeg er sikker på Martin nok skal komme op på et højere niveau igen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det må næsten kræve en uddybning..?
    Har set ham tænde fuldstændig af flere gange til træning. Mange gange. Langt ud over normalen.
    Og så kender jeg til nogle historier som jeg ikke kan skrive herinde desværre.
    Når jeg ligger alt dette sammen har det bare været min konklusion. Og er derfor super glad for at han ikke blev anfører

    Men når det er sagt tror jeg måske det er sundt at have en type som ham gående rundt så det hele ikke bliver så høfligt og Mr Nice guy dernede. Og så ved jeg at han har været en stor støtte for Slotsager fra Day 1 hvor andre der burde have været det ikke var. Kæmpe respekt for det.

    Men det ændrer ikke ved min mening omkring ham. Disse ting bliver bare sværere og sværere at se igennem fingrene med når han ikke præsterer på banen

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Faktisk håber jeg Martin Hansen er på bænken uanset hvor klar han er.
    Jeg fatter ikke hvorfor en målmand som Delac stadig er i Horsens. Han kunne virkelig være en god 2.målmand i OB. Ja muligvis 1.målmand med MH formnedgang. Måske tror man stadig på Bernat kan udvikle sig til en sikker sidste skandse.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    For et par måneder siden ville jeg have sagt at du var komplet idiot…. Men er faktisk også nået der til.. Hvor jeg ville overveje HC igen. I mangel af bedre….
    Men hvis det sker brænder han hele Ådalen ned til grunden. Manden er bindegal
    Det må næsten kræve en uddybning..?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Faktisk håber jeg Martin Hansen er på bænken uanset hvor klar han er.
    For et par måneder siden ville jeg have sagt at du var komplet idiot…. Men er faktisk også nået der til.. Hvor jeg ville overveje HC igen. I mangel af bedre….
    Men hvis det sker brænder han hele Ådalen ned til grunden. Manden er bindegal

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tvivler stærkt på at Martin Hansen har det på uanset hvad
    Faktisk håber jeg Martin Hansen er på bænken uanset hvor klar han er.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Med Bjørn på bænken og Hansen ude må det næsten blive Slots eller Kadrii med anførebindet mod Herning/Ikast.
    Tvivler stærkt på at Martin Hansen har det på uanset hvad

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Med Bjørn på bænken og Hansen ude må det næsten blive Slots eller Kadrii med anførebindet mod Herning/Ikast.
    Köhler ville også være et godt valg

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Med Bjørn på bænken og Hansen ude må det næsten blive Slots eller Kadrii med anførebindet mod Herning/Ikast.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Efter hvad jeg har hørt fik han buddet i sommers men takkede nej
    Yeps

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Efter hvad jeg har hørt fik han buddet i sommers men takkede nej

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...n-blev-anforer

    Leave a comment:

Working...
X