Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Det kan jeg overhovedet ikke fortænke ham i!
    Vi er bare ikke skide attraktive og ej heller visionære.... Han har kun èn karriere som han skal forvalte til eget bedste... Hånden på hjertet hvad skulle hans argument være for at forlænge....
    At et år mere som profil og starter i suppen ville være godt for hans udvikling (og at OB ikke kommer til at beholde ham et år mere, hvis han ikke forlænger). Men det er muligt, han allerede er der, hvor han bare skal tage springet til en større liga.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Tror Slots bliver skudt afsted for 30 - 40 millioner plus en videresalgsklausul på 15-20% til sommer.

    Har en fornemmelse af, at han ikke forlænger på trods af de flotte ord om klubben.
    Det kan jeg overhovedet ikke fortænke ham i!
    Vi er bare ikke skide attraktive og ej heller visionære.... Han har kun èn karriere som han skal forvalte til eget bedste... Hånden på hjertet hvad skulle hans argument være for at forlænge....

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Tror jeg også, hvis man (over)tolker lidt på Bjørns kommentarer om Slots. I SFÅ's transferpodcast nævnte Bjørn, at han skulle snakke fremtid med Slots i Sotogrande. Da han kom hjem fra Sotogrande, hed det "Der kan nok godt komme et bud på Slots til sommer". Jeg tror helt sikkert han sælges til sommer.
    Det er desværre nok en ret oplagt fortolkning.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Tror Slots bliver skudt afsted for 30 - 40 millioner plus en videresalgsklausul på 15-20% til sommer.

    Har en fornemmelse af, at han ikke forlænger på trods af de flotte ord om klubben.
    Tror jeg også, hvis man (over)tolker lidt på Bjørns kommentarer om Slots. I SFÅ's transferpodcast nævnte Bjørn, at han skulle snakke fremtid med Slots i Sotogrande. Da han kom hjem fra Sotogrande, hed det "Der kan nok godt komme et bud på Slots til sommer". Jeg tror helt sikkert han sælges til sommer.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Tror Slots bliver skudt afsted for 30 - 40 millioner plus en videresalgsklausul på 15-20% til sommer.

    Har en fornemmelse af, at han ikke forlænger på trods af de flotte ord om klubben.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Hvordan kan der i øvrigt ikke været forlænget endnu? Ender vi i endnu en Minteh-situation, hvor der trækkes X % ud af en evt. transferpris fordi vi ikke kunne få forlænget i tide?
    Der skal jo to til en tango. Kan godt forestille mig at Slots afventer, om vi spiller superliga næste sæson. Trods de fine ord om OB. Måske er der en agent, som vil presse prisen. Har Slotslejren ikke afvist et tilbud fra OB ?

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Hvordan kan der i øvrigt ikke været forlænget endnu? Ender vi i endnu en Minteh-situation, hvor der trækkes X % ud af en evt. transferpris fordi vi ikke kunne få forlænget i tide?
    Der skal jo altså to parter til en forlængelse - når den ikke er på plads er det jo nok fordi at man ikke er blevet enige

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Hvordan kan der i øvrigt ikke været forlænget endnu? Ender vi i endnu en Minteh-situation, hvor der trækkes X % ud af en evt. transferpris fordi vi ikke kunne få forlænget i tide?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    det er klart der kan komme et prisloft ind i en ny aftale - i min verden bør det kunne klares med en gentlemen agreement. OB er selvf ikke interesseret i at stå i vejen for slotsager - de vil også have ham videre omvendt vil de selvf ikke lade ham gå for småpenge. Bør man kunne tale sig til rette med. Omvendt kan det selvf gøre det hele lettere for alle parter hvis det er skrevet ned...
    Man arbejder ikke med prisloft under Wesstrøm. Han er selvfølgelig også interesseret i Slots kommer videre på et tidspunkt.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    alt har en pris, siger man. 4 år yderligere til Slots kan også betyde et prisloft på ham. Det er der sikkert ikke nu, og der kan sagtens være “uofficielle” forhandlinger i gang. Jeg håber på at der findes en klub hvor han kan spille og udvikle sig godt og ikke skal være en blandt mange talenter der der er “lige ved og næsten”
    det er klart der kan komme et prisloft ind i en ny aftale - i min verden bør det kunne klares med en gentlemen agreement. OB er selvf ikke interesseret i at stå i vejen for slotsager - de vil også have ham videre omvendt vil de selvf ikke lade ham gå for småpenge. Bør man kunne tale sig til rette med. Omvendt kan det selvf gøre det hele lettere for alle parter hvis det er skrevet ned...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    tænker prisen er meget afhængig af om vi får forlænget. Bliver der smidt 4 år mere på hans kontrakt har OB en bedre forhandlingsposition.

    og 100 mill - de priser er for offensive spillere - får man ikke får en forsvarsspiller. Med tiden når OB får solgt flere spillere - der også gør sig godt i europa så vil det også hjælpe på det...men indenfor de sidste par år; OC der har gjort det godt - men så heller ikke mere. Og så Minteh som vidst gør det fornuftigt. Skriger trods alt ikke "stor talentfabrik"...men det kan jo ændre sig.

    For OBs videre udvikling håber jeg på et flot og godt salg - men næsten lige så vigtigt er det altså at få Slots til den rigtige klub
    alt har en pris, siger man. 4 år yderligere til Slots kan også betyde et prisloft på ham. Det er der sikkert ikke nu, og der kan sagtens være “uofficielle” forhandlinger i gang. Jeg håber på at der findes en klub hvor han kan spille og udvikle sig godt og ikke skal være en blandt mange talenter der der er “lige ved og næsten”

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    At være utilfreds over 60 mill plus klausuler og alle de uddannelsespenge der også vil skabes med tiden er tosset IMO. Vi skal lige huske at vi er OB og ikke FCK.
    Husk lige hvor vi har været i mange år mht salg. Bare fordi vi har 1 godt vindue behøver der ikke stå 100 mill på ryggen af Slots. Prisen kan vel også afhænge lidt af om der bliver forlænget inden eller ej
    tænker prisen er meget afhængig af om vi får forlænget. Bliver der smidt 4 år mere på hans kontrakt har OB en bedre forhandlingsposition.

    og 100 mill - de priser er for offensive spillere - får man ikke får en forsvarsspiller. Med tiden når OB får solgt flere spillere - der også gør sig godt i europa så vil det også hjælpe på det...men indenfor de sidste par år; OC der har gjort det godt - men så heller ikke mere. Og så Minteh som vidst gør det fornuftigt. Skriger trods alt ikke "stor talentfabrik"...men det kan jo ændre sig.

    For OBs videre udvikling håber jeg på et flot og godt salg - men næsten lige så vigtigt er det altså at få Slots til den rigtige klub

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Jeg brænder Ådalen ned, hvis man sælger Slotsager for 60 mio.
    Eller jeg bliver ihvertfald utilfreds...
    At være utilfreds over 60 mill plus klausuler og alle de uddannelsespenge der også vil skabes med tiden er tosset IMO. Vi skal lige huske at vi er OB og ikke FCK.
    Husk lige hvor vi har været i mange år mht salg. Bare fordi vi har 1 godt vindue behøver der ikke stå 100 mill på ryggen af Slots. Prisen kan vel også afhænge lidt af om der bliver forlænget inden eller ej

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vurderinger og estimerede gæt… Men de 20-40 er næsten rigtig. Der mangler bare en lodret streg. Altså 20+40
    Jeg brænder Ådalen ned, hvis man sælger Slotsager for 60 mio.
    Eller jeg bliver ihvertfald utilfreds...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    hvilken position man spiller og kontraktlængde vil også være en faktor. Men ja det er rent gætværk - melder der sig 3 interesserede klubber på banen kan prisen ryge i vejret. Men han har trods alt ikke været inde omkring A landsholdet- og spiller i en lille liga, det vil alt andet lige holde niveauet nede.

    "...men kommer det gode bud til sommer, vil ledelsen i klubben også være fristet til at holde stimen af udmærkede salg kørende."

    og så tror jeg ikke man skal lægge mere i deres "analyse" - for klubben vil ikke være fristet, nej han skal sælges til sommer, medmindre der kommer en forlægelse på plads. OB har ikke råd til at lade ham gå gratis. Personligt vil jeg syntes 40 mill er for lidt for så stort et talent. Håber bare man finder det rigtige sted for ham så han kan fortsætte sin udvikling
    Men placering og liga gælder jo også for de andre spillere der sammenlignes med.
    Han er den yngste og spiller vel mest fast …

    Leave a comment:

Working...
X