Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Vi er helt enige. Udover Minteh, så kan jeg kun huske at vi fik nogle småpenge fra Eriksen, vist noget med at vi solgte den klausul for 4 mill ?

    Fik vi egentlig noget ud af Grippens skifte?

    Ingen tvivl om at der er interesse for Slots, men tror desværre den er kølnet noget af over det sidste halve år hvor både hans spil, og vores i særdeleshed har været ringe. Jeg tror ikke det er til gavn for Slots at spille NB Liga .
    Tiden er heller ikke vores ven, der tælles ned til at det er tillade at forhandle uden om klubben.
    tænker også det er noget klubben skal lære. At lave den slags handler - Får vi lavet nogle stykker hvor de unge slår igennem vil det også betyde noget for omdømme og de priser vi kan få.

    - Men nej en tur i 1 division er selvf. ikke en fordel.

    Med tiden skulle man også helst blive bedre så der er en plan - eks. 4 årig kontrakt til en spiller - 2 år og så salg. Det kan naturligvis altid glippe - men at man laver planerne så man ikke står som med Slots - 1 år tilbage og man er mere eller mindre tvunget til salg.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    næ...

    det er jo min måde at vurdere tingene på - set udefra. Jeg har ingen anelse om hvordan de forhandlinger foregår. Det virker til der har været en del klubber ude med følere - altså er han attraktiv. Min tanke er så at med 6 uger igen har OB 3-4 uger hvor man kan spille spillet, fordi der er en del der har Slots i kikkerten. Men det er klart - jo tættere vi kommer på september jo mere vil den balance tippe og OB kan ende med at blive presset til et salg til en væsentlig mindre værdi end man havde regnet med.

    Det er jo den afvejning TB skal lave. Personligt kan jeg godt li' at man viser en smule modstandskraft og ikke bare sælger til det første det billigste tilbud. Men ja - det kan ende med at gå galt.
    Vi er helt enige. Udover Minteh, så kan jeg kun huske at vi fik nogle småpenge fra Eriksen, vist noget med at vi solgte den klausul for 4 mill ?

    Fik vi egentlig noget ud af Grippens skifte?

    Ingen tvivl om at der er interesse for Slots, men tror desværre den er kølnet noget af over det sidste halve år hvor både hans spil, og vores i særdeleshed har været ringe. Jeg tror ikke det er til gavn for Slots at spille NB Liga .
    Tiden er heller ikke vores ven, der tælles ned til at det er tillade at forhandle uden om klubben.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Kan du nævne nogle eksempler på at OB har evnet at få mere end 10 % videresalgsklausul?

    Der er intet der peger på, at vi kan spille kostbare og bare afvise de bud der kommer. Pludselig er det tog også kørt.

    Det ligner at det er gået som frygtet med Slotsager, hans udvikling peger ikke fremad.
    Det må godt nok også være svært, på et hold uden synlig retning, og med lav kvalitet både på banen, og staben omkring.

    Jeg er bange for at prisen kun rasler ned jo længere tid han er i OB.
    næ...

    det er jo min måde at vurdere tingene på - set udefra. Jeg har ingen anelse om hvordan de forhandlinger foregår. Det virker til der har været en del klubber ude med følere - altså er han attraktiv. Min tanke er så at med 6 uger igen har OB 3-4 uger hvor man kan spille spillet, fordi der er en del der har Slots i kikkerten. Men det er klart - jo tættere vi kommer på september jo mere vil den balance tippe og OB kan ende med at blive presset til et salg til en væsentlig mindre værdi end man havde regnet med.

    Det er jo den afvejning TB skal lave. Personligt kan jeg godt li' at man viser en smule modstandskraft og ikke bare sælger til det første det billigste tilbud. Men ja - det kan ende med at gå galt.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg kan ikke se det har noget at gøre med at være romatisk - OB har ikke råd til at lade Slotsager gå gratis. Om det så ender med 2 mill euro med en betragtelig videresalgsklausul eller lign. eller 4 mill euro upfront - men så mange store salg har OB jo ikke lavet endnu. Og der er Slotsager bare trods alt så stort et talent at der skal man have nogle penge i kassen.
    Kan du nævne nogle eksempler på at OB har evnet at få mere end 10 % videresalgsklausul?

    Der er intet der peger på, at vi kan spille kostbare og bare afvise de bud der kommer. Pludselig er det tog også kørt.

    Det ligner at det er gået som frygtet med Slotsager, hans udvikling peger ikke fremad.
    Det må godt nok også være svært, på et hold uden synlig retning, og med lav kvalitet både på banen, og staben omkring.

    Jeg er bange for at prisen kun rasler ned jo længere tid han er i OB.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Vi er enige, men tidligere forventede mange jo salg over 10 millioner EUR !

    Mon ikke han ryger for 3 med en rimelig høj videresalgsklausul ?
    det lyder trods alt til der har været en del ude med snøren - så 3 mill vil jeg stadig mene er i den lavere ende. Men jo kan sagtens ende der.

    Han MÅ ikke spille kontrakten ud - enten skal man lave en forlængelse eller også skal han sælges. Der er stadig små 6 uger tilbage af vinduet - så de næste 3-4 uger tænker jeg ikke OB har alt for travlt, det kan så ændre sig når vi når midtvejs ind i august - så kan det da ikke udelukkes at man kan presses på prisen.

    Men han skal jo ikke spille 1 division - til udlandet med ham, et niveau op fra suppen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg kan ikke se det har noget at gøre med at være romatisk - OB har ikke råd til at lade Slotsager gå gratis. Om det så ender med 2 mill euro med en betragtelig videresalgsklausul eller lign. eller 4 mill euro upfront - men så mange store salg har OB jo ikke lavet endnu. Og der er Slotsager bare trods alt så stort et talent at der skal man have nogle penge i kassen.
    Vi er enige, men tidligere forventede mange jo salg over 10 millioner EUR !

    Mon ikke han ryger for 3 med en rimelig høj videresalgsklausul ?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Mon ikke han smutter gratis til næste sommer (måske for et lille beløb inden) ?

    Jeg er ikke så romantisk anlagt som andre her i tråden. Koval var også på Golden Boy listen samme år som de Gea !
    jeg kan ikke se det har noget at gøre med at være romatisk - OB har ikke råd til at lade Slotsager gå gratis. Om det så ender med 2 mill euro med en betragtelig videresalgsklausul eller lign. eller 4 mill euro upfront - men så mange store salg har OB jo ikke lavet endnu. Og der er Slotsager bare trods alt så stort et talent at der skal man have nogle penge i kassen.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-naeste-sommer

    men ingen spørger ham om hvorfor der ikke er forlænget ..
    Mon ikke han smutter gratis til næste sommer (måske for et lille beløb inden) ?

    Jeg er ikke så romantisk anlagt som andre her i tråden. Koval var også på Golden Boy listen samme år som de Gea !

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-naeste-sommer

    men ingen spørger ham om hvorfor der ikke er forlænget ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Man kunne også sige: han er en stor spiller, og en fantastisk kulturrepræsentant for OB - ham skal vi holde på så længe som muligt, så vi kan prøve at vinde noget igen i OB.

    Det er trods alt, hvad sport handler om.
    Man kunne også sige: At de penge man kunne få ind for ham kunne bruges på 3-4 spillere i 5-10 mill kategorien der ville forstærke os en del mere. Jeg ELSKER Slotsager. Har snakket ham op fra Dag 1 da jeg kom dagligt i Ådalen. Han er fantastisk. Men han er ikke vores Vallys eller andre eksempler på en Massias der fylder næsten alt på et hold. Han er bestemt erstattelig. Og mest af alt… Jeg under ham at komme væk fra OBs middelmådighed og sigte mod stjernerne.

    Men hvis OB ikke er villig til at opruste kraftigt til sommer hvis der igen kommer 50-100 mill i kassen kan det jo være lige meget. Så kan vi jo være ligeglade som fans. Det tror og håber jeg dog man er og man så nok Fase 1 her i vinterens vindue.

    Og det er i min verden trods alt det moderne fodbold handler om.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han er så meget større end OB og kan lige så godt bare komme videre. Jeg håber bare på et kæmpe salg og at følge ham i mange år frem over i udlandet og forhåbentlig på landsholdet. Han er en perfekt repræsentant for OB
    Man kunne også sige: han er en stor spiller, og en fantastisk kulturrepræsentant for OB - ham skal vi holde på så længe som muligt, så vi kan prøve at vinde noget igen i OB.

    Det er trods alt, hvad sport handler om.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

    Kæmpe cadeau til de forældre. Han er godt opdraget. Det bliver en bittersød fornemmelse, når han skal videre engang. Man under ham at optræde på de helt store scener i fremtiden.
    Han er så meget større end OB og kan lige så godt bare komme videre. Jeg håber bare på et kæmpe salg og at følge ham i mange år frem over i udlandet og forhåbentlig på landsholdet. Han er en perfekt repræsentant for OB

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kæmpe cadeau til de forældre. Han er godt opdraget. Det bliver en bittersød fornemmelse, når han skal videre engang. Man under ham at optræde på de helt store scener i fremtiden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fin artikel med Slots

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-det-svaereste

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Andreas Alm................... Kæmpekl..., bare det at han bringer en 17-årig i den situation.
    Og ros til Slotsager som klarede det på en suveræn måde.
    Men Alm.... hvad er jeg glad at han er fortid i OB. Han var helt sikker ikke vores eneste problem, men et stort af slagsen.

    Leave a comment:

Working...
X