Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Der mangler man nok begge sider af historien, for det første giver det vel god mening at man trækker diverse tilbud mm tilbage, som en tidligere ansat har givet.

Du/vi ved jo ikke hvad den forlængelse indebar.
    Blev Slotsager tilbudt et kæmpe lønhop, som sprængte rammerne i klubben, var der en lav frikøbsklausul med hvis der kom et bud fra udlandet.

Synes det er for nemt at tørre den af på TB, når ingen af os har set det tilbud.
    Begge sider er vigtige. Jeg ved intet, men man kan da så også sige, at Slots ikke sagde ja til det tilbud der lå fra BW.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Læs : Jeg mistede tilliden til TB.
    Der mangler man nok begge sider af historien, for det første giver det vel god mening at man trækker diverse tilbud mm tilbage, som en tidligere ansat har givet.

Du/vi ved jo ikke hvad den forlængelse indebar.
    Blev Slotsager tilbudt et kæmpe lønhop, som sprængte rammerne i klubben, var der en lav frikøbsklausul med hvis der kom et bud fra udlandet.

Synes det er for nemt at tørre den af på TB, når ingen af os har set det tilbud.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lidt fra Slotsager om bruddet mellem ham og OB

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...stede-tilliden

Leave a comment:

• retep
    replied
    Kan ikke se behovet for det han gør. Klubben har vist ham tillid og sagen er jo at han, sammen med øvrige hold, underpræsterede / viste sit sande niveau. Det kan vel være årsagen til at kontraktudspillet ikke blev som ønsket under TB. Inden process vil der jo komme argumenter på bordet for den sportslige ledelse. Havde man gjort slotsager den bedst betalte spiller på en 3 eller 5 årlig kontrakt, havde det ikke set godt ud for forlængelser i den øvrige trup. Især ikke hvis han niveau var som han viste i hele nedrykningssæsonen. Ret beset var der vel kun i foråret 2023 han virkelige faldt i øjnene med hans spil og ledelsesevner som 17 årig.

man kan sige han nåede et plateau i udviklingen og det har nok gjort den sportslige ledelse i tvivl, også selvom man gerne ville forlænge. Og det er nok den tilbagegang Slotsager nu er bitter over.

jeg håber ham alt det bedste og håber også han kommer tilbage til klubben en gang, når han forhåbentlig har opnået succes andetsteds.

Leave a comment:

replied

Bekræfter jo bare at BW ikke var skurken !

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Utroligt som han hele tiden har været klar på forlængelse..... undtaget lige når der skulle skrives under.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ja det er skidt for OB, men garanteret økonomisk godt for Slotsager og hans agentfirma.
    Kommer vel an på om agenten får 10% af en salgssum eller x% af en signonfee..
    Der er jo ingen garanti for at der er bedre klubber end SG der henter ham ind som andet end en lottokupon til sommer ..

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ja det er skidt for OB, men garanteret økonomisk godt for Slotsager og hans agentfirma.
    nu ved vi jo ikke om han havde sagt ja var der kommet en anden klub på banen. Syntes jo det er fair nok man vælger at sige nej til en given klub.

Men når han selv ved flere lejligheder har udtalt han gerne forlænger - så det sgu en træls omgang at man ikke har kunnet blive enige.

Hørte SFÅ fra deres live i kbh i går - Lasse Vøge syntes det måske lugtede lidt af en opblødning - at de klubber Slots og agent havde håbet på måske ikke var kommet på banen...om det kan være nok til at man finder hinanden...

Men håber sgu TB i det mindste har prøvet - lagt en plan frem...5 årig forlængelse, så meget i løn og så skal han skydes af efter 2 år...et eller andet der viser hvad man har af tanker.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Måske lidt lys på sagen, fik idag at vide, at OB i sommer takkede ja til et samlet tilbud fra Sturm Graz på 4 mio Euro, hvoraf det halve var omgående
    overgangssum. Slotsager takkede nej, han ville ikke til Sturm Graz, men blive i OB kontrakten ud. Det gør vel, at det hele giver mere mening. Kilden har
    ingen grund til at rende med tom snak, men har dog noget viden indefra. Jeg har en ide om at der kan være noget om det, set ud fra det man officielt ved.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Måske lidt lys på sagen, fik idag at vide, at OB i sommer takkede ja til et samlet tilbud fra Sturm Graz på 4 mio Euro, hvoraf det halve var omgående
    overgangssum. Slotsager takkede nej, han ville ikke til Sturm Graz, men blive i OB kontrakten ud. Det gør vel, at det hele giver mere mening. Kilden har
    ingen grund til at rende med tom snak, men har dog noget viden indefra. Jeg har en ide om at der kan være noget om det, set ud fra det man officielt ved.
    Ja det er nok ikke helt forkert

Leave a comment:

• jojo
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Næppe. Han spiller lige nu U19
    Jeg mente at så spiller Gomez igen når Slotsager ikke er klar
    Og et tillykke til Julius var med udtagelsen til U19

Julius er pt ikke i nærheden af en startplads i OB

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Slotsager skadet. Så behøver vi ikke spekulere i hvem der starter i forsvaret næste gang

https://ob.dk/nyheder/2024/oktober/j...rrelandsholdet

Tillykke til Julius
    Næppe. Han spiller lige nu U19

Leave a comment:

Working...
X