Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Vores ypperste kulturbærer er endt med at være en 17 årig knægt.han går forrest både på banen og i medierne. Det er fandme pinligt for en klub som OB.
    Mon ikke han lige venter lidt med den forlængelse. Han skal ikke spille 1. division næste år og sætte sin udvikling tilbage! Han skal tænke på sig selv.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Mon ikke han lige venter lidt med den forlængelse. Han skal ikke spille 1. division næste år og sætte sin udvikling tilbage! Han skal tænke på sig selv.
      Jeg kommer ikke til at pifte af Slots og det gælder ligegyldigt hvilken klub han spiller i.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
        Jeg kommer ikke til at pifte af Slots og det gælder ligegyldigt hvilken klub han spiller i.
        Samme her!

        Comment


          #64
          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...m-styre-showet
          Hvor er han altså bare en god dreng.
          Sorrig og glæde de vandre til hobe,
          lykke, ulykke de gange på rad,
          medgang og modgang hinanden tilråbe,
          solskin og skyer de følges og ad.
          Jorderigs guld
          er prægtig muld,
          Himlen er ene af salighed fuld.
          - Kingo, 1681

          Comment


            #65
            https://bold.dk/fodbold/nyheder/juve...et-pa-ob-juvel
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Vi har haft en god snak med Tobias Slotsager, hvor vi kommer ind på, at han gjorde rent bord, da der skulle uddeles priser ved Traditionsfesten, ligesom vi også snakker om, at kulturen er blevet stærkere på holdet under Søren Krogh, og vi runder selvfølgelig også lige kontraktsituationen.

              Slotsager: Kulturen er blevet stærkere - OBstruktion

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har haft en god snak med Tobias Slotsager, hvor vi kommer ind på, at han gjorde rent bord, da der skulle uddeles priser ved Traditionsfesten, ligesom vi også snakker om, at kulturen er blevet stærkere på holdet under Søren Krogh, og vi runder selvfølgelig også lige kontraktsituationen.

                Slotsager: Kulturen er blevet stærkere - OBstruktion
                Hører man ham sige, at det ikke er vigtigt om han får lønforhøjelse nu og her. Det er faktisk første gang han siger noget, som han ikke får mig til at hoppe på. :-)

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har haft en god snak med Tobias Slotsager, hvor vi kommer ind på, at han gjorde rent bord, da der skulle uddeles priser ved Traditionsfesten, ligesom vi også snakker om, at kulturen er blevet stærkere på holdet under Søren Krogh, og vi runder selvfølgelig også lige kontraktsituationen.

                  Slotsager: Kulturen er blevet stærkere - OBstruktion
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Hører man ham sige, at det ikke er vigtigt om han får lønforhøjelse nu og her. Det er faktisk første gang han siger noget, som han ikke får mig til at hoppe på. :-)
                  Slotsager er bare en fantastisk dreng og fodboldspiller.
                  Hvis BW bringer ikke den kontraktforlængelse i huset så er villig at jagte ham personligt over begge broer tilbage til det svenske.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #69
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...affyringsrampe

                    nogen der har den mindste anelse om hvordan de kommer frem til beløbene?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...affyringsrampe

                      nogen der har den mindste anelse om hvordan de kommer frem til beløbene?
                      Vurderinger og estimerede gæt… Men de 20-40 er næsten rigtig. Der mangler bare en lodret streg. Altså 20+40

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...affyringsrampe

                        nogen der har den mindste anelse om hvordan de kommer frem til beløbene?
                        Det er bare rent gætværk, ligesom vi kan gøre det. De kigger på hvad klubberne tidligere har solgt for, spillernes alder, klubbernes rangering/resultater, priser for andre lignende cases osv.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Det er bare rent gætværk, ligesom vi kan gøre det. De kigger på hvad klubberne tidligere har solgt for, spillernes alder, klubbernes rangering/resultater, priser for andre lignende cases osv.
                          hvilken position man spiller og kontraktlængde vil også være en faktor. Men ja det er rent gætværk - melder der sig 3 interesserede klubber på banen kan prisen ryge i vejret. Men han har trods alt ikke været inde omkring A landsholdet- og spiller i en lille liga, det vil alt andet lige holde niveauet nede.

                          "...men kommer det gode bud til sommer, vil ledelsen i klubben også være fristet til at holde stimen af udmærkede salg kørende."

                          og så tror jeg ikke man skal lægge mere i deres "analyse" - for klubben vil ikke være fristet, nej han skal sælges til sommer, medmindre der kommer en forlægelse på plads. OB har ikke råd til at lade ham gå gratis. Personligt vil jeg syntes 40 mill er for lidt for så stort et talent. Håber bare man finder det rigtige sted for ham så han kan fortsætte sin udvikling

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            hvilken position man spiller og kontraktlængde vil også være en faktor. Men ja det er rent gætværk - melder der sig 3 interesserede klubber på banen kan prisen ryge i vejret. Men han har trods alt ikke været inde omkring A landsholdet- og spiller i en lille liga, det vil alt andet lige holde niveauet nede.

                            "...men kommer det gode bud til sommer, vil ledelsen i klubben også være fristet til at holde stimen af udmærkede salg kørende."

                            og så tror jeg ikke man skal lægge mere i deres "analyse" - for klubben vil ikke være fristet, nej han skal sælges til sommer, medmindre der kommer en forlægelse på plads. OB har ikke råd til at lade ham gå gratis. Personligt vil jeg syntes 40 mill er for lidt for så stort et talent. Håber bare man finder det rigtige sted for ham så han kan fortsætte sin udvikling
                            Men placering og liga gælder jo også for de andre spillere der sammenlignes med.
                            Han er den yngste og spiller vel mest fast …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vurderinger og estimerede gæt… Men de 20-40 er næsten rigtig. Der mangler bare en lodret streg. Altså 20+40
                              Jeg brænder Ådalen ned, hvis man sælger Slotsager for 60 mio.
                              Eller jeg bliver ihvertfald utilfreds...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                                Jeg brænder Ådalen ned, hvis man sælger Slotsager for 60 mio.
                                Eller jeg bliver ihvertfald utilfreds...
                                At være utilfreds over 60 mill plus klausuler og alle de uddannelsespenge der også vil skabes med tiden er tosset IMO. Vi skal lige huske at vi er OB og ikke FCK.
                                Husk lige hvor vi har været i mange år mht salg. Bare fordi vi har 1 godt vindue behøver der ikke stå 100 mill på ryggen af Slots. Prisen kan vel også afhænge lidt af om der bliver forlænget inden eller ej

                                Comment

                                Working...
                                X