Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Med Bjørn på bænken og Hansen ude må det næsten blive Slots eller Kadrii med anførebindet mod Herning/Ikast.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Med Bjørn på bænken og Hansen ude må det næsten blive Slots eller Kadrii med anførebindet mod Herning/Ikast.
      Köhler ville også være et godt valg
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Med Bjørn på bænken og Hansen ude må det næsten blive Slots eller Kadrii med anførebindet mod Herning/Ikast.
        Tvivler stærkt på at Martin Hansen har det på uanset hvad

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tvivler stærkt på at Martin Hansen har det på uanset hvad
          Faktisk håber jeg Martin Hansen er på bænken uanset hvor klar han er.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Faktisk håber jeg Martin Hansen er på bænken uanset hvor klar han er.
            For et par måneder siden ville jeg have sagt at du var komplet idiot…. Men er faktisk også nået der til.. Hvor jeg ville overveje HC igen. I mangel af bedre….
            Men hvis det sker brænder han hele Ådalen ned til grunden. Manden er bindegal

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              For et par måneder siden ville jeg have sagt at du var komplet idiot…. Men er faktisk også nået der til.. Hvor jeg ville overveje HC igen. I mangel af bedre….
              Men hvis det sker brænder han hele Ådalen ned til grunden. Manden er bindegal
              Det må næsten kræve en uddybning..?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Faktisk håber jeg Martin Hansen er på bænken uanset hvor klar han er.
                Jeg fatter ikke hvorfor en målmand som Delac stadig er i Horsens. Han kunne virkelig være en god 2.målmand i OB. Ja muligvis 1.målmand med MH formnedgang. Måske tror man stadig på Bernat kan udvikle sig til en sikker sidste skandse.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Det må næsten kræve en uddybning..?
                  Har set ham tænde fuldstændig af flere gange til træning. Mange gange. Langt ud over normalen.
                  Og så kender jeg til nogle historier som jeg ikke kan skrive herinde desværre.
                  Når jeg ligger alt dette sammen har det bare været min konklusion. Og er derfor super glad for at han ikke blev anfører

                  Men når det er sagt tror jeg måske det er sundt at have en type som ham gående rundt så det hele ikke bliver så høfligt og Mr Nice guy dernede. Og så ved jeg at han har været en stor støtte for Slotsager fra Day 1 hvor andre der burde have været det ikke var. Kæmpe respekt for det.

                  Men det ændrer ikke ved min mening omkring ham. Disse ting bliver bare sværere og sværere at se igennem fingrene med når han ikke præsterer på banen

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Har set ham tænde fuldstændig af flere gange til træning. Mange gange. Langt ud over normalen.
                    Og så kender jeg til nogle historier som jeg ikke kan skrive herinde desværre.
                    Når jeg ligger alt dette sammen har det bare været min konklusion. Og er derfor super glad for at han ikke blev anfører

                    Men når det er sagt tror jeg måske det er sundt at have en type som ham gående rundt så det hele ikke bliver så høfligt og Mr Nice guy dernede. Og så ved jeg at han har været en stor støtte for Slotsager fra Day 1 hvor andre der burde have været det ikke var. Kæmpe respekt for det.

                    Men det ændrer ikke ved min mening omkring ham. Disse ting bliver bare sværere og sværere at se igennem fingrene med når han ikke præsterer på banen
                    Hmm ok, tak for svar. Svært at vurdere som u-indviet, men jeg er enig i at det hele bliver meget pænt og høfligt i OB som regel, så lidt vanvid gør måske ikke så meget.
                    Jeg er sikker på Martin nok skal komme op på et højere niveau igen.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Jeg fatter ikke hvorfor en målmand som Delac stadig er i Horsens. Han kunne virkelig være en god 2.målmand i OB. Ja muligvis 1.målmand med MH formnedgang. Måske tror man stadig på Bernat kan udvikle sig til en sikker sidste skandse.

                      Umidlbart er det kun Vejles målmand jeg ville være ked af at bytte M.H med.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Lyder til at Slotsager ikke er klar endnu(+ artikel)

                        https://fyens.dk/ob/ob-s-svenske-dir...en-i-bruxelles

                        Comment


                          #42
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/morud-...ias-slotsager/

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Har set ham tænde fuldstændig af flere gange til træning. Mange gange. Langt ud over normalen.
                            Og så kender jeg til nogle historier som jeg ikke kan skrive herinde desværre.
                            Når jeg ligger alt dette sammen har det bare været min konklusion. Og er derfor super glad for at han ikke blev anfører

                            Men når det er sagt tror jeg måske det er sundt at have en type som ham gående rundt så det hele ikke bliver så høfligt og Mr Nice guy dernede. Og så ved jeg at han har været en stor støtte for Slotsager fra Day 1 hvor andre der burde have været det ikke var. Kæmpe respekt for det.

                            Men det ændrer ikke ved min mening omkring ham. Disse ting bliver bare sværere og sværere at se igennem fingrene med når han ikke præsterer på banen
                            Har også set ham tænde af dernede og råbe og skrige og losse bolden op på mave/tarm afdelingen på Ouh.

                            Comment


                              #44
                              Vi har tilbragt 50 minutter i selskab med Tobias Slotsager, hvor han fortæller om hans ungdomskarriere, og hvordan det er at være ham i dag. Det er der kommet en podcast ud af, hvor man kan lære den unge mand endnu bedre at kende.
                              Den kan findes der, hvor du hører dine podcasts eller via dette link. Podcast: Tobias Slotsager - Stjerne i en tidlig alder - OBstruktion

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Vi har tilbragt 50 minutter i selskab med Tobias Slotsager, hvor han fortæller om hans ungdomskarriere, og hvordan det er at være ham i dag. Det er der kommet en podcast ud af, hvor man kan lære den unge mand endnu bedre at kende.
                                Den kan findes der, hvor du hører dine podcasts eller via dette link. Podcast: Tobias Slotsager - Stjerne i en tidlig alder - OBstruktion
                                Jeg kan slet ikke arbejde med, at ham der kun er 17 år Det er så vildt, hvor veltalende og velovervejet den knægt er. Fantastisk podcast, hvor jeg både blev klogere på Slotsager og endnu mere forelsket i ham. Vi skal virkelig nyde ham, mens han er her. Og så kan jeg sgu godt lide, at han godt lige kan komme med en kæk bemærkning en gang imellem under snakken
                                Skide godt arbejde igen!

                                Comment

                                Working...
                                X