Oprindeligt indsendt af jamborg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tobias Slotsager tråden
Collapse
X
-
15/1/26 blev der skrevet et par indlæg - da Slotsager fik sit første indhop i serie A. 19/1/26 skrev jeg da han fik sin første start i serie A. Et par andre brugere kommenterede på det.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Du kan da følge ham i off-topic. Siden lider under, at der ikke er en administrator
ALT derefter har været snak om, om vi "må" skrive i en Slotsager tråd da han ikke er OB spiller længere. Du er selv med til at holde tråden igang. Ignorer den dog bare. Hvor svært er det lige.
Slotsager er et produkt af OBs akademi, jeg har altid godt kunne li' ham - det blev til et ærgerligt farvel, men derfor håber jeg stadig det bedste for ham - og følger fra tid til anden med i hvordan det går ham. Ligesom jeg gør med Kjerrumgaard, Frøkjær osv.
Og skal vi endelig dreje det i en OB retning - så gør al den spilletid Slotsager kan få nu ham nok mere attraktiv til sommer når Verona er rykket ned, og derved kan der falde lidt af til OB. '
Men igen - la' nu bare tråden ligge, så kan os der gerne vil følge lidt med i Slotsagers udvikling bruge den i ny og næ.
- Likes 1
Comment
-
Det er jo forkert, og fordi flertallet ikke synes, at det er forkert, giver dem da ikke ret. Der skrives sgu da heller ikke om alle mulige andre eks OB'ere i OB-tråden. Det bruger man off-topic til. Det er jo en glidebane.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
15/1/26 blev der skrevet et par indlæg - da Slotsager fik sit første indhop i serie A. 19/1/26 skrev jeg da han fik sin første start i serie A. Et par andre brugere kommenterede på det.
ALT derefter har været snak om, om vi "må" skrive i en Slotsager tråd da han ikke er OB spiller længere. Du er selv med til at holde tråden igang. Ignorer den dog bare. Hvor svært er det lige.
Slotsager er et produkt af OBs akademi, jeg har altid godt kunne li' ham - det blev til et ærgerligt farvel, men derfor håber jeg stadig det bedste for ham - og følger fra tid til anden med i hvordan det går ham. Ligesom jeg gør med Kjerrumgaard, Frøkjær osv.
Og skal vi endelig dreje det i en OB retning - så gør al den spilletid Slotsager kan få nu ham nok mere attraktiv til sommer når Verona er rykket ned, og derved kan der falde lidt af til OB. '
Men igen - la' nu bare tråden ligge, så kan os der gerne vil følge lidt med i Slotsagers udvikling bruge den i ny og næ.
- Likes 4
Comment
-
jeg tror hvis du går tilbage til Lucas tråd - så blev der også skrevet i den efter han fik debut og eller scorede sine første mål i championship.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Det er jo forkert, og fordi flertallet ikke synes, at det er forkert, giver dem da ikke ret. Der skrives sgu da heller ikke om alle mulige andre eks OB'ere i OB-tråden. Det bruger man off-topic til. Det er jo en glidebane.
Og bare fordi - så tror jeg, jeg vil lave et indlæg mere i weekenden - hvis ellers Slotsager får spilletid igen
- Likes 1
Comment
-
Jeg har faktisk bragt dette punkt op med OB. Og der er blevet lovet at jeg får en henvendelse på et tidspunkt fra en medarbejder hvor forum skal gennemgåes.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Du kan da følge ham i off-topic. Siden lider under, at der ikke er en administrator
Jeg bringer det op igen til feb
Siden er ved OB/OSE og ikke de stribede som nogle har sagt.. Og så er der vidst nogle lokumsaftaler der skal ryddes op i mht denne side.
Når jeg ved mere/der er afklaring så laver jeg en seperat tråd
- Likes 3
Comment
-
Lidt svært når den konstant kommer op øverst, men vi kan da rive Bjørn Wesstrøm og Sven Køhler trådene op øverst også, nej vel, men smid det da over i off-topic.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Men du kan jo blot ignorere tråden ....
Det er da fornemt at Slotsager rent faktisk spiller i hans nye klub, men det har da ingen relevans for OB.
Comment
-
det er fordi du bliver ved med at skrive i den for f*****Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Lidt svært når den konstant kommer op øverst, men vi kan da rive Bjørn Wesstrøm og Sven Køhler trådene op øverst også, nej vel, men smid det da over i off-topic.
Det er da fornemt at Slotsager rent faktisk spiller i hans nye klub, men det har da ingen relevans for OB.
Og har du noget at skrive om Köhler eller Weström så står det dig jo frit for. Og jeg kan vælger at ignorere dem - hvor svært er det lige.
- Likes 2
Comment
Comment