Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg kan ikke se det har noget at gøre med at være romatisk - OB har ikke råd til at lade Slotsager gå gratis. Om det så ender med 2 mill euro med en betragtelig videresalgsklausul eller lign. eller 4 mill euro upfront - men så mange store salg har OB jo ikke lavet endnu. Og der er Slotsager bare trods alt så stort et talent at der skal man have nogle penge i kassen.
    Vi er enige, men tidligere forventede mange jo salg over 10 millioner EUR !

    Mon ikke han ryger for 3 med en rimelig høj videresalgsklausul ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Vi er enige, men tidligere forventede mange jo salg over 10 millioner EUR !

      Mon ikke han ryger for 3 med en rimelig høj videresalgsklausul ?
      det lyder trods alt til der har været en del ude med snøren - så 3 mill vil jeg stadig mene er i den lavere ende. Men jo kan sagtens ende der.

      Han MÅ ikke spille kontrakten ud - enten skal man lave en forlængelse eller også skal han sælges. Der er stadig små 6 uger tilbage af vinduet - så de næste 3-4 uger tænker jeg ikke OB har alt for travlt, det kan så ændre sig når vi når midtvejs ind i august - så kan det da ikke udelukkes at man kan presses på prisen.

      Men han skal jo ikke spille 1 division - til udlandet med ham, et niveau op fra suppen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        jeg kan ikke se det har noget at gøre med at være romatisk - OB har ikke råd til at lade Slotsager gå gratis. Om det så ender med 2 mill euro med en betragtelig videresalgsklausul eller lign. eller 4 mill euro upfront - men så mange store salg har OB jo ikke lavet endnu. Og der er Slotsager bare trods alt så stort et talent at der skal man have nogle penge i kassen.
        Kan du nævne nogle eksempler på at OB har evnet at få mere end 10 % videresalgsklausul?

        Der er intet der peger på, at vi kan spille kostbare og bare afvise de bud der kommer. Pludselig er det tog også kørt.

        Det ligner at det er gået som frygtet med Slotsager, hans udvikling peger ikke fremad.
        Det må godt nok også være svært, på et hold uden synlig retning, og med lav kvalitet både på banen, og staben omkring.

        Jeg er bange for at prisen kun rasler ned jo længere tid han er i OB.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Kan du nævne nogle eksempler på at OB har evnet at få mere end 10 % videresalgsklausul?

          Der er intet der peger på, at vi kan spille kostbare og bare afvise de bud der kommer. Pludselig er det tog også kørt.

          Det ligner at det er gået som frygtet med Slotsager, hans udvikling peger ikke fremad.
          Det må godt nok også være svært, på et hold uden synlig retning, og med lav kvalitet både på banen, og staben omkring.

          Jeg er bange for at prisen kun rasler ned jo længere tid han er i OB.
          næ...

          det er jo min måde at vurdere tingene på - set udefra. Jeg har ingen anelse om hvordan de forhandlinger foregår. Det virker til der har været en del klubber ude med følere - altså er han attraktiv. Min tanke er så at med 6 uger igen har OB 3-4 uger hvor man kan spille spillet, fordi der er en del der har Slots i kikkerten. Men det er klart - jo tættere vi kommer på september jo mere vil den balance tippe og OB kan ende med at blive presset til et salg til en væsentlig mindre værdi end man havde regnet med.

          Det er jo den afvejning TB skal lave. Personligt kan jeg godt li' at man viser en smule modstandskraft og ikke bare sælger til det første det billigste tilbud. Men ja - det kan ende med at gå galt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            næ...

            det er jo min måde at vurdere tingene på - set udefra. Jeg har ingen anelse om hvordan de forhandlinger foregår. Det virker til der har været en del klubber ude med følere - altså er han attraktiv. Min tanke er så at med 6 uger igen har OB 3-4 uger hvor man kan spille spillet, fordi der er en del der har Slots i kikkerten. Men det er klart - jo tættere vi kommer på september jo mere vil den balance tippe og OB kan ende med at blive presset til et salg til en væsentlig mindre værdi end man havde regnet med.

            Det er jo den afvejning TB skal lave. Personligt kan jeg godt li' at man viser en smule modstandskraft og ikke bare sælger til det første det billigste tilbud. Men ja - det kan ende med at gå galt.
            Vi er helt enige. Udover Minteh, så kan jeg kun huske at vi fik nogle småpenge fra Eriksen, vist noget med at vi solgte den klausul for 4 mill ?

            Fik vi egentlig noget ud af Grippens skifte?

            Ingen tvivl om at der er interesse for Slots, men tror desværre den er kølnet noget af over det sidste halve år hvor både hans spil, og vores i særdeleshed har været ringe. Jeg tror ikke det er til gavn for Slots at spille NB Liga .
            Tiden er heller ikke vores ven, der tælles ned til at det er tillade at forhandle uden om klubben.

            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Vi er helt enige. Udover Minteh, så kan jeg kun huske at vi fik nogle småpenge fra Eriksen, vist noget med at vi solgte den klausul for 4 mill ?

              Fik vi egentlig noget ud af Grippens skifte?

              Ingen tvivl om at der er interesse for Slots, men tror desværre den er kølnet noget af over det sidste halve år hvor både hans spil, og vores i særdeleshed har været ringe. Jeg tror ikke det er til gavn for Slots at spille NB Liga .
              Tiden er heller ikke vores ven, der tælles ned til at det er tillade at forhandle uden om klubben.
              tænker også det er noget klubben skal lære. At lave den slags handler - Får vi lavet nogle stykker hvor de unge slår igennem vil det også betyde noget for omdømme og de priser vi kan få.

              - Men nej en tur i 1 division er selvf. ikke en fordel.

              Med tiden skulle man også helst blive bedre så der er en plan - eks. 4 årig kontrakt til en spiller - 2 år og så salg. Det kan naturligvis altid glippe - men at man laver planerne så man ikke står som med Slots - 1 år tilbage og man er mere eller mindre tvunget til salg.

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...lger-slotsager
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  OB sælger ham da også - hvis budet er rigtigt. Jeg ved ikke hvad de har vurderet ham til - og hvad der har været budt. Men pt så tænker jeg man skal tage de 4 mill euro hvis sådan et bud kommer igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    OB sælger ham da også - hvis budet er rigtigt. Jeg ved ikke hvad de har vurderet ham til - og hvad der har været budt. Men pt så tænker jeg man skal tage de 4 mill euro hvis sådan et bud kommer igen.
                    Enig. Han er nemt erstattet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Enig. Han er nemt erstattet.
                      det ved jeg såmænd ikke - jeg har bare svært ved at se vi skulle lande en forlængelse med ham. Så hellere få ham afsted til en klub hvor han kan udvikle sig - og OB får et pænt salg ud af det.

                      Men nej lige nu med BP og Gomez så har vi et ret godt stopper par.

                      Comment

                      Working...
                      X