Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det koster, klart at vi skal byde mere løn end andre når en spiller skal vælge.
    det er jo vilkårene når der ikke er andet at byde ind med lige pt.

    Så forresten lidt af Eriksens debut for Man U i dag.

    Faktisk syntes jeg de to klubber minder lidt om hinanden...udskældte ejere der (i hvertfald iflg fans ikke bruger nok penge på klubben), klubber der er dårligt ledet og ikke kan få styr på rekruteringen. Tidligere storhold der har urealistiske forventninger til egen formåen ( OB top 6, Man U top 4) og begge klubber der er nødt til at betale overpris for at hente folk ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Det koster, klart at vi skal byde mere løn end andre når en spiller skal vælge.
      Case in point - var det ikke noget med at OB sagde nej til Daniel Høegh, fordi vi ikke ville give ham den løn, han nu får i Randers?

      Det er lønnen, vi skal konkurrere på. Det betyder dog at vi er på bagud på point fra starten af. Fordi enhver med ambitioner vil også se på projekt. I stedet får vi spillere, der bare skal have et sted at spille. Ikke spillere med reel sult.

      Lidt ligesom Fredericia i 1. Division.

      Vi er der bare. Indtil der bliver fundet en retning, som er givtig. Og det betyder flere chancer til de unge. Hellere Østrøm, fra nu af, end Kasper Larsen. F.eks. Hellere Breum end Sander.

      Breum skal spille venstre kant. Han udvikler sig nada ude på højre. Thrandarsson og BP viste krigerinstinkt. Det kan vi tage med. Få Ivancevic og Jebali gjort klar, og start fra nul derfra.

      Ud over det? Så er der ikke så meget mere at hente.

      MvH ChrisOB



      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        4 kampe 1 point, 0,25 i snit, det ligner nedrykning, men som svenskeren udtalte, fodbold handler ikke kun om resultater, kunne nu godt tænke mig at høre hvad fodbold ellers handler om…….

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
          4 kampe 1 point, 0,25 i snit, det ligner nedrykning, men som svenskeren udtalte, fodbold handler ikke kun om resultater, kunne nu godt tænke mig at høre hvad fodbold ellers handler om…….
          Det handler vel om udtryk. Udtryk har det med at give resultater. Som er det eneste, der tæller. Men der er vel sandhed i, at man bedre kan kapere nederlag, når det sker med et udtryk, man kan se sig selv i spejlet, efter.

          Alm lyder mere og mere som enhver anden talende hånddukke fra OSE.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Jeg orker ikke at være deprimeret mere. Dertil har de sidste lidt mere end 10 år desværre sat sine spor for tydeligt. For så skulle man jo være deprimeret snart sagt hver weekend. Når det så er sagt, er der nogen herinde, der kan erindre, hvornår OB sidst har startet en sæson med at tabe TRE hjemmekampe i træk? Jeg har fulgt klubben siden 1977, og kan ikke komme i tanker om det!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
              Jeg orker ikke at være deprimeret mere. Dertil har de sidste lidt mere end 10 år desværre sat sine spor for tydeligt. For så skulle man jo være deprimeret snart sagt hver weekend. Når det så er sagt, er der nogen herinde, der kan erindre, hvornår OB sidst har startet en sæson med at tabe TRE hjemmekampe i træk? Jeg har fulgt klubben siden 1977, og kan ikke komme i tanker om det!
              Mener L Rasmussen har skrevet på Twitter, at det aldrig er sket før.

              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                Leif Rasmussen har fundet krise skiltet frem fra kælderen

                https://fyens.dk/artikel/ob-spillere...nyt-sammenbrud

                Comment


                  Igen en forfærdelig kamp. Især vil jeg nævne starten, hvor man bare stod nede. Der var ingen plan når man havde bolden - man ville bare stå nede. Det har været rigtig slemt de sidste 10 år, men jeg har altid set noget positivt i truppen, og haft en form for optimisme. Denne sæson er anderledes. Der er simpelthen for mange spillere på banen, der ikke burde spille i den bedste række. Det er ganske forfærdeligt at se på. Jeg er rystet over at man ikke ryddede op, i sommer - det havde jeg sgu forventet.

                  Comment


                    Forfærdelig kamp. AGF er godt nok også et ringe hold til trods for markante forstærkninger. Det er sgu sjældent man ser så mange fejlafleveringer og generelle fejl i en suppekamp som I dag.
                    i 1. Halveg er vores fokus alt for isoleret omkring at forsvare os. Vi giver alt initiativ væk til et mindst ligeså ringe hold som os selv og er jo svineheldige med de servere en dødbold for fødderne af en af vores.
                    de første 26 min af 2. Halveg var til gengæld flotte. Alm får beordret os 10 meter længere frem på banen og det gav lynhurtigt pote med en friløber Charly og et tungt pres, hvor vi er lidt uheldige på et par dødbolde, hvor agf ellers slet ikke har styr på os. Så sker det som i de øvrige kampe at udskiftningerne skal falde og straks falder kvaliteten. Aron var uhyggeligt god i sin tid i 2. Halveg og det kunne der ikke følges op på. Charlys fart har ingen andre i truppen med Sabbi ude og det ses også straks at AGF tør træde et par meter længere frem, selvom Max nu også var tæt på at snige sig i mellem da Jesper Hansen var ved at lave en Bernat.
                    til sidst cementere KL bare sin og OB's sæson indtil nu. Han klipper simpelthen en midtstopper på udover baglinjen. Jeg har ikke ord for, hvor skandaløst det er på alle niveauer. Få lappet Ivan sammen i en helvedes fart, så vi forhåbentlig ikke kommer til at se ham få flere spilleminutter i OB.

                    Svært at se om systemskiftet kan bære frugt. Det var tydeligt at det ikke er meget vi har trænet det. Vi virkede meget fastlåste i vores boldomgang og fik ikke nok bevægelse foran boldholder.
                    jeg synes BP så mere komfortabel ud, når han ikke lige skulle ud og løbe om kap med ham Haugen. Specielt da han kom ind i midten og blev styrmand dernede trådte han i karakter. Han er meget verbal og fik skubbet fint op, så agf'erne ikke kunne finde det mellemrum særligt Mortensen fandt mellem King og Skjelvik i første halveg.
                    vi skal have lidt flere løb fra vores 8'ere. Aron fik dyrket det lidt og kunne have trukket et straffe på det i første halveg. Skal vi fortsætte sådan her vil jeg foretrække vi fandt en CN-type der kunne knokle derinde med Aron. Jeg ser ikke Ayo blive et stort aktiv i en 3-5-2. Jeg kunne godt tænke mig at se Max og Charly sammen når Max kommer helt tilbage på 100%. De truer begge to bagrummet og har begge fart. Bashkim var rigtig skidt i dag og det bar hans frustrationer omkring hans gule kort også præg af. Han kommer jo ikke engang til en afslutning I dag så vidt jeg husker, og det skal man simpelthen formå i en kamp som den her.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Den er go nok. Han sagde, at hvis nogen havde et par millioner for meget liggende, ville ham gerne have dem.

                      Modigt, men måske han er lidt ligeglad med Thorborgs vrede. Hvis Bjørn er blevet lovet noget andet, tænker jeg.
                      Der skal mere end et par millioner til at redde os ud af vores sindssyge situation. Alm har indtil nu kun skaffet os 4 sejre i 26 grundspilskampe og statistikken bliver bare dårligere og dårligere for hver kamp han står i spidsen for os. Så start med at få sendt Alm væk og så skal vi finde en cheftræner som har bevist at han kan få meget ud af lidt. Det er vores eneste håb for at få vendt skuden inden nedrykningen bliver uundgåelig. Jeg håber vi henter Bo Henriksen. Hans arbejde i først Brønshøj og siden Horsens har været meget imponerende og hans mandskabsbehandling vil kunne rykke os i den rigtige retning er jeg helt overbevist om. Er dog bange for at vi ikke kan lokke ham tilbage til OB. Men hvis vi kan, så skal han være mere end velkommen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                        Bent THansen Jensen, Thornico, Torben Østergård-Nielsen, parallelimportmilliardærerne i Orifarm eller en af de andre fynske rigmænd. Måske Erik Skærbæk vil ligge en skilling, han holder vist til i Svendborg. Der er masser af penge på Fyn og det er på tide andre kommer til.

                        Faklerne og høtyvene må ud af skabet og gøres klar til en tur til Langelinie. Host op eller forsvind, Thorborg!
                        Der er noget i gang...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          det er jo vilkårene når der ikke er andet at byde ind med lige pt.

                          Så forresten lidt af Eriksens debut for Man U i dag.

                          Faktisk syntes jeg de to klubber minder lidt om hinanden...udskældte ejere der (i hvertfald iflg fans ikke bruger nok penge på klubben), klubber der er dårligt ledet og ikke kan få styr på rekruteringen. Tidligere storhold der har urealistiske forventninger til egen formåen ( OB top 6, Man U top 4) og begge klubber der er nødt til at betale overpris for at hente folk ind.
                          Ja, transferen for CE har virkelig drænet deres kasse !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja. Jeg fik en besked fra en kilde som plejer at være solid. Men hvis der ikke sker noget nu må jeg konstatere at det ikke var korrekt
                            Der må jeg lige sige at det kræver ingen kilder at bringe sådan en melding, det er pænt logisk ... både før og efter kampen.
                            OB er jo milevidt fra stort set alt hvad de ønsker at opnå.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Der er noget i gang...
                              nNu ved jeg ikke om “Der er noget i gang” Refererer til delen om investorerne eller delen med fakler osv…..
                              Hvis det er i forhold til fakler osv håber jeg 1. man gør det sobert (så det fremstår reelt og ikke som 4 stive landsbytosser) 2. At man sørge for at informere pressen både den lokale og de landsdækkende så aktionen får Max bevågenhed

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Synes vi bliver nødt til at hilse af med Alm, velvidende, det bestemt ikke er hans ansvar alene. Budget, skader, personlige fejl på uhørt niveau tæller også ind.

                                Frank Hjortebjerg, er han klædt på til at løfte opgaven ?

                                Vi skal vel finde den balance hvor vi kan komme i top 10 og bare til dels følge strategien, egen avl, spillestil der IKKE er Ove P.

                                Comment

                                Working...
                                X