Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Der er noget i gang...
    Har du hævet pensions opsparingen og lagt et bud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Synes vi bliver nødt til at hilse af med Alm, velvidende, det bestemt ikke er hans ansvar alene. Budget, skader, personlige fejl på uhørt niveau tæller også ind.

      Frank Hjortebjerg, er han klædt på til at løfte opgaven ?

      Vi skal vel finde den balance hvor vi kan komme i top 10 og bare til dels følge strategien, egen avl, spillestil der IKKE er Ove P.
      Godt spørgsmål sådan rent mentalt. Men du burde se ham til træning. Han er den nye boss i Ådalen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Godt spørgsmål sådan rent mentalt. Men du burde se ham til træning. Han er den nye boss i Ådalen.
        Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
        Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)

        En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.

        Andre der bed mærke i det.?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Synes vi bliver nødt til at hilse af med Alm, velvidende, det bestemt ikke er hans ansvar alene. Budget, skader, personlige fejl på uhørt niveau tæller også ind.

          Frank Hjortebjerg, er han klædt på til at løfte opgaven ?

          Vi skal vel finde den balance hvor vi kan komme i top 10 og bare til dels følge strategien, egen avl, spillestil der IKKE er Ove P.
          Vi skal naturligvis ikke hente Ove P, men hvad skyldes den evindelige aversion mod Ove i grunden? Manden var en gave til OB efter Poul Hansen og Troels’ frygtelige makværk, spillemæssigt fik vi massere af fin fodbold under Ove og i forhold til at udvikle unge spillere er der ikke en anden OB træner i nyere tid der har fået unge OBere til at se bedre ud end Ove. Den måde han brugte to purunge spillere som Dessler og JJT på kan vi kun savne i Odense. Tænk sig hvis vi havde fortsat med Ove i stedet for det håbløse AaB projekt med Kent og co. suk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
            Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)

            En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.

            Andre der bed mærke i det.?
            Jeg så det godt. Jeg er overbevist om at Hjortebjerg er en kommende top cheftræner ud fra det man ser i det daglige. Om han er klar til OB skal jeg lade være usagt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg så det godt. Jeg er overbevist om at Hjortebjerg er en kommende top cheftræner ud fra det man ser i det daglige. Om han er klar til OB skal jeg lade være usagt
              Men hvis han fremstår mere kompetent overfor spillerne (det VED jeg ikke) underminerer det (også) Alm's autoritet. Hvis du nu skal svare, tror du så at han kunne afløse Alm i, først, en periode?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                Men hvis han fremstår mere kompetent overfor spillerne (det VED jeg ikke) underminerer det (også) Alm's autoritet. Hvis du nu skal svare, tror du så at han kunne afløse Alm i, først, en periode?
                Det er 110% sikkert at han kan IMO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
                  Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)

                  En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.

                  Andre der bed mærke i det.?
                  Jeg gjorde ikke og det tror jeg ikke du kan lægge meget i at FH var den mest talende i trioen. FH designer øvelser på træningsbanen som de forsøger at omsætte til kampsituationer så det forekommer mig naturligt hvis det forholdt sig sådan som du beskriver. Derudover er FH langt meget ekstrovert .. lidt i modsætning til AA

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Jeg lagde mærke til, at Frank, alm og Søren K blev stående i en klynge på banen, da spillerne var gået til halvleg, for at vende taktikken.
                    Det var stort set kun frank det talte. Søren K lyttede, og det så ud som om Alm sagde lidt, samtidig med han havde en finger i vejret (lidt som om han opponerede mod det Frank sagde)

                    En lille ting, og sikkert meget tolkning fra min side. Men kunne måske sige meget om, at Frank udfordrer Alm lidt.

                    Andre der bed mærke i det.?
                    jeg har ikke set situationen. Men tænker da en god assistent skal udfordre cheftræneren og ikke bare nikke og klappe ham på ryggen. Komme med input og så må det ultimativt være Alm der træffer beslutningen om hvad der skal gøres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg gjorde ikke og det tror jeg ikke du kan lægge meget i at FH var den mest talende i trioen. FH designer øvelser på træningsbanen som de forsøger at omsætte til kampsituationer så det forekommer mig naturligt hvis det forholdt sig sådan som du beskriver. Derudover er FH langt meget ekstrovert .. lidt i modsætning til AA
                      Jeg tror også bare det var en blanding af deres rolleopdeling og forskelle i personligheder man kunne se der. Synes ikke det lignede de var uenige mere end hvad man normalt ville forvente i sådan en diskussion.

                      Men man kunne i hvert fald se hvor entusiatisk FH er.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        jeg har ikke set situationen. Men tænker da en god assistent skal udfordre cheftræneren og ikke bare nikke og klappe ham på ryggen. Komme med input og så må det ultimativt være Alm der træffer beslutningen om hvad der skal gøres.
                        Det er heller ikke nødvendigvis landstræneren i håndbold der taler under time out. Det afhænger naturligvis af situationen. Der er ingen tvivl om at Alm bestemmer i sidste ende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Forfærdelig kamp. AGF er godt nok også et ringe hold til trods for markante forstærkninger. Det er sgu sjældent man ser så mange fejlafleveringer og generelle fejl i en suppekamp som I dag.
                          i 1. Halveg er vores fokus alt for isoleret omkring at forsvare os. Vi giver alt initiativ væk til et mindst ligeså ringe hold som os selv og er jo svineheldige med de servere en dødbold for fødderne af en af vores.
                          de første 26 min af 2. Halveg var til gengæld flotte. Alm får beordret os 10 meter længere frem på banen og det gav lynhurtigt pote med en friløber Charly og et tungt pres, hvor vi er lidt uheldige på et par dødbolde, hvor agf ellers slet ikke har styr på os. Så sker det som i de øvrige kampe at udskiftningerne skal falde og straks falder kvaliteten. Aron var uhyggeligt god i sin tid i 2. Halveg og det kunne der ikke følges op på. Charlys fart har ingen andre i truppen med Sabbi ude og det ses også straks at AGF tør træde et par meter længere frem, selvom Max nu også var tæt på at snige sig i mellem da Jesper Hansen var ved at lave en Bernat.
                          til sidst cementere KL bare sin og OB's sæson indtil nu. Han klipper simpelthen en midtstopper på udover baglinjen. Jeg har ikke ord for, hvor skandaløst det er på alle niveauer. Få lappet Ivan sammen i en helvedes fart, så vi forhåbentlig ikke kommer til at se ham få flere spilleminutter i OB.

                          Svært at se om systemskiftet kan bære frugt. Det var tydeligt at det ikke er meget vi har trænet det. Vi virkede meget fastlåste i vores boldomgang og fik ikke nok bevægelse foran boldholder.
                          jeg synes BP så mere komfortabel ud, når han ikke lige skulle ud og løbe om kap med ham Haugen. Specielt da han kom ind i midten og blev styrmand dernede trådte han i karakter. Han er meget verbal og fik skubbet fint op, så agf'erne ikke kunne finde det mellemrum særligt Mortensen fandt mellem King og Skjelvik i første halveg.
                          vi skal have lidt flere løb fra vores 8'ere. Aron fik dyrket det lidt og kunne have trukket et straffe på det i første halveg. Skal vi fortsætte sådan her vil jeg foretrække vi fandt en CN-type der kunne knokle derinde med Aron. Jeg ser ikke Ayo blive et stort aktiv i en 3-5-2. Jeg kunne godt tænke mig at se Max og Charly sammen når Max kommer helt tilbage på 100%. De truer begge to bagrummet og har begge fart. Bashkim var rigtig skidt i dag og det bar hans frustrationer omkring hans gule kort også præg af. Han kommer jo ikke engang til en afslutning I dag så vidt jeg husker, og det skal man simpelthen formå i en kamp som den her.
                          Jeg tror faktisk stadig 3-5-2 er en god idé. Så længe vi spiller den på samme måde som i anden halvleg.
                          når vi får de skadede folk tilbage, så tror jeg faktisk vi kan have en ganske slagkraftig opstilling.
                          Hvis vi stiller op på samme måde som i går og bare skifter. Jebali i stedet for Svendsen. Sabbi i stedet for Bashkim (synes det kunne være sjovt at se Sabbi og Charly sammen på toppen). Og så Ivan i forsvaret. Så ville vi kunne stille med Paulsen-Ivan-Østrøm i forsvaret og rykke Tverskov frem på midten igen sammen med Aron og Jebali. Ligeledes så jeg gerne at Grubbe kom ind i stedet for King (selvom King egentlig gjorde det ok i går).
                          Den opstilling tror jeg godt vi kunne skrabe nogle point sammen med.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Har du hævet pensions opsparingen og lagt et bud
                            Det er fristende, men tror NT og jeg er markante uenige om klubbens prissætning. Han vil gerne have hentet 10 års investeringer hjem, mens jeg ser på den øjeblikkelige værdi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Vi skal naturligvis ikke hente Ove P, men hvad skyldes den evindelige aversion mod Ove i grunden? Manden var en gave til OB efter Poul Hansen og Troels’ frygtelige makværk, spillemæssigt fik vi massere af fin fodbold under Ove og i forhold til at udvikle unge spillere er der ikke en anden OB træner i nyere tid der har fået unge OBere til at se bedre ud end Ove. Den måde han brugte to purunge spillere som Dessler og JJT på kan vi kun savne i Odense. Tænk sig hvis vi havde fortsat med Ove i stedet for det håbløse AaB projekt med Kent og co. suk.
                              Ove P er en brandslukker - Derfor skal vi ikke have Ove P. Som jeg husker Ove P, så var der mere fokus på at vinde end på at udvikle. Han spillede de kort han fik og så måtte det gå som det gjorde - Det lykkedes så og efter 11 kampe var man tættere på medaljer end på nedrykning fordi at SIF og FCV var skandaløst ringe.

                              Og hvad angår Desler, så blev han ankelskadet og omskolet lige da Kent Nielsen kom til - Det er ikke optimale forhold. Og hverken Troels eller Kent har fået ordentlig forhold til at udleve deres form for fodbold.

                              Udover dette så var liga-strukturen en anden dengang. Der var intet pres om top 6, så da nedrykningen kunne undgås kunne Ove give de optimale forhold for unge spillere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Jeg tror faktisk stadig 3-5-2 er en god idé. Så længe vi spiller den på samme måde som i anden halvleg.
                                når vi får de skadede folk tilbage, så tror jeg faktisk vi kan have en ganske slagkraftig opstilling.
                                Hvis vi stiller op på samme måde som i går og bare skifter. Jebali i stedet for Svendsen. Sabbi i stedet for Bashkim (synes det kunne være sjovt at se Sabbi og Charly sammen på toppen). Og så Ivan i forsvaret. Så ville vi kunne stille med Paulsen-Ivan-Østrøm i forsvaret og rykke Tverskov frem på midten igen sammen med Aron og Jebali. Ligeledes så jeg gerne at Grubbe kom ind i stedet for King (selvom King egentlig gjorde det ok i går).
                                Den opstilling tror jeg godt vi kunne skrabe nogle point sammen med.
                                Umiddelbart hælder jeg mere til 3-4-3, hvor Jebali ligger i mellemrummet midtbane og angreb, så den er tættere på 3-4-1-2.

                                Giv King tid på den plads og han vil udvikle sig. Tag Nico ud og lad ham mærke at der er konkurrence og spille Grubbe der.

                                Comment

                                Working...
                                X