Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Hvorfor skal bolden spilles tilbage, når vi er 8 mand fremme ?
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #62
      Det er svært på at blive klog på om vi har rykket os når vi praktisk talt ikke har bolden. Men fedt for Østrøm og helt fortjent for ham, resten af holdet not so much.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Tak, Østrøm. Endelig fra den plads han har ment han var bedst. Og midtbanespiller var han sket ikke. VEL, ALM?!
        østrøm spiller så ikke på midten mere...

        vi er kommet bedre med de sidste 10-12 min. men hold op det har ellers været en blodfattig omgang

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
          Vores spillere er ikke top 6 materiale vi alle ved det, men jeg syntes heller ikke der er saa daarligt som vi har spillet I her i de foerste kampe. Jeg tror simpelthen Alm er faar daarlig taktisk. Spillerne loeber jo forvirret rundt og holder paa bolden fordi de ikke aner hvad de skal goere. Det er lidt en gentagelse af hele hans tid, det her er jo ikke en plan B vi har traenet Eller der paa noget maade har vaeret planlagt.

          Edit: satme vigtigt af Oestroem, han saa ohsaa godt ud paa midten de par minutter han fik. Syntes han havde bedre udstraaling end jt.
          Hvad med Krogh og Hjortenberg. De er vel også indenover. Men vil helt sikkert spille andeles end AlMindelige
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            østrøm spiller så ikke på midten mere...

            vi er kommet bedre med de sidste 10-12 min. men hold op det har ellers været en blodfattig omgang
            Det var det jeg mente med endelig der hvor han føler sig bedst. Han er vel i centerforsvaret nu.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Det var det jeg mente med endelig der hvor han føler sig bedst. Han er vel i centerforsvaret nu.
              okay så misforstod jeg den :)

              syntes sådan set han gjorde det fint inde centralt også...men spillet generelt fungerede bare ikke

              Comment


                #67
                Puuuhhhhh!
                Vi klagede så ofte om manglende effektivitet. Det kunne AA åbenbart rette: 100% effektivitet, vi s irer på vores eneste afslutning.
                Én afslutning i 45 minutter på hjemmebanen!
                Og forsvaret sejlede flere gange meget så lidt heldigt at vi stadig er i kampen. Giver lidt håb at vores scoring åbenbart bragte lidt mere sikkerhed og vi var bedre med siden udligningen. Så har stadig håb på sejren. Der skal bare tre point på kontoen i aften.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Det var godt nok en tam 1 halvleg. Uden Tverskov på midten har vi ingen til at sætte tempo i kampen og formår på ingen måde at holde i bolden eller tilnærmelsesvis at komme til en afslutning. Østrøm falder ikke igennem på positionen men ligner en der har en del "rust" i benene, han skal spille noget mere.

                  Efter vi rykker Tverskov op bliver vores spil mere sammenhængende, dog stadig uden at vi kommer til det store, vi mangler både Issam og Frø til at binde vores offensiv sammen både Charly og Bashkim slås godt for det.

                  Vi få udlignet efter en dødbold og køligt og klogt hugget af Robin Ø, det er lige præcist det den knægt kan, spille køligt og klogt, han er en fed spiller.

                  Jeg tror Breum/Fenger kan svinge kampen i vores favør, men pænt det er det sgu't.

                  Comment


                    #69
                    Hvor bliver man bare glad for at se Østrøm med lidt succes. Måske han kunne være et godt bud på en højrecenterback.

                    MH

                    Østrøm - Bjørn - ny

                    Grubbe/NM - Aron - Tverskov - King

                    Sabbi - Fenger - Jebali

                    Så ser det pludseligt lidt mere spændende ud. På papiret…. Og så med jokere som Breum og Charly.
                    Last edited by El New York; 07-08-2022, 18:04.

                    Comment


                      #70
                      BW taler uden om og ævler her i pausen. Var der dog blot én intelligent journalist, der kunne rette fokus på det forfærdelige transfervindue.

                      Sandheden er jo, at AJA, Kløve og Opondo i høj grad kunne være brugt nu, og klart er bedre end dem, vi har hentet ind.

                      Hvad skal Alm gøre? Ikke at jeg er imponeret hér heller.

                      Nå, det hele er jo sagt 100 gange før, og man - jeg - bliver mere og mere….. ja whatever.

                      Comment


                        #71
                        Nuuuuuj, Charly rammer stolpen!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Satans. Men fin start

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Nuuuuuj, Charly rammer stolpen!
                            Ja, han stoppede også lige min ‘whatever’ - han er sgu vild!

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                              Hvad med Krogh og Hjortenberg. De er vel også indenover. Men vil helt sikkert spille andeles end AlMindelige
                              Alm maa vel have det endelige ansvar for hvordan vi spiller? Han kan sgu da ikke have lagt alt ansvaret fra sig :D

                              Selvfoelgelig kan de have noget skyld, men jeg har ikke nok indsigt I det daglige til at sige noget om det. Jeg kan bare konstatere at saa laenge Alm har vaeret her, har vi set mere og mere forvirret ud og vi lever nu udelukkende paa enkeltmands praestationer og ikke taktisk godt spil, eller nogen form for taktisk spil faktisk

                              Comment


                                #75
                                Udtur …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X