Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mærsk er jo fra Svendborg, blå olietanker Odense.

    Når alle de oliesheiker skal købe fodboldklubber så skal rederiet vel også ud og reklamere for hvem der kan transportere den

    Comment


      Stakkels Alm, her sætter han omsider KL af og nøjes med at give ham 20 minutter, og så fucker han alligevel det hele op.

      Det var et sørgeligt syn at se OB i 1. halvleg. Selv da vi kom bagud spillede vi defensivt med hvad - 7 mand i forsvaret? Det blev lidt bedre i 2. mod et ringe agf-hold. Men vi er lysår fra noget som helst opløftende.

      Det der småspil efter målspark må de gerne smide i skraldespanden med det samme, det fører intet med sig andet end dårlige nerver hos mig.

      Eneste lille lyspunkt var Aron, der som den eneste har fattet, hvad det her går ud på.

      Jeg tror, Martin nok skal gøre det bedre end HC, men jeg synes, det er dårligt arbejde af keeperstaben, at de ikke havde fortalt ham, hvor han ville sætte det straffe, det stod skrevet i granit på forhånd.

      Og mon ikke vi har set det sidste til KL i meget lang tid? Alm kan ikke holde til at bruge ham, før vi har glemt, hvor ringe han er. Ellers kan han få en tjans i starten af pokalen, før vi møder et divisionshold.

      Jeg forstår ikke, hvorfor Alm ikke er fyret for længst. Det siger alt om klubbens ambitioner, at mand fortsætter med en mand, som i alle andre klubber havde fået sparket for et så horribelt pointgennemsnit som vores.

      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg
        Lad os håbe vi rykker ned og NT så SKRIDER ! Så vi ikke mere, skal ha endnu en træner ( eller 3 ) der blir *overruled'
        af ham, som det er sket flere gange. . .#ntudnu


        Er du sikker på at han så gør det ? Ell bliver livremmen så bare spændt yderligere ind ?
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Hvis Alm ikke er fyret i morgen må jeg erkende at min kildes påstand ikke holder stik og ud fra det at BW sagde i et interview i halvlegen at longway78`s rygte nok heller ikke holder vand.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvis Alm ikke er fyret i morgen må jeg erkende at min kildes påstand ikke holder stik og ud fra det at BW sagde i et interview i halvlegen at longway78`s rygte nok heller ikke holder vand.
            Har du hørt at Alm er færdig?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

              Men AA virkede allerede til at være gået kold en gang sidste sæson
              Enig men BW har også en stor aktie i den nuværende situation. Det tynde øl er hældt ud, staben er opgraderet, men det er ikke dem der skal lave de 3 point på banen. Hvor er profilerne som de unge skal lære af ?
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Har du hørt at Alm er færdig?
                Ja. Jeg fik en besked fra en kilde som plejer at være solid. Men hvis der ikke sker noget nu må jeg konstatere at det ikke var korrekt

                Comment


                  Hvad tid træner Odense i ådalen og er der træning dagen efter en kamp?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    BW skulle have sagt at han ønsker der vil komme en mand forbi med nogle millioner. For han har brug for dem inden vinduet lukker
                    Lige for at være sikker, sagde han det eller mener du at han skulle have sagt sådan? Kan ikke lige finde interviewet.

                    Comment


                      Vi fangede Max Fenger efter kampen mod AGF, og han ser meget alvorligt på den nuværende situation.

                      Fenger: Skal vise, om vi er mænd eller mus - OBstruktion

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Den eneste jeg har ondt af er sgu Bjørn Westrøm.. sikke en omgang lort han har overtaget
                        Ja stakkels mand, hans tomme snak har allerede vist sig, at være Tom snak.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Lige for at være sikker, sagde han det eller mener du at han skulle have sagt sådan? Kan ikke lige finde interviewet.
                          Har svært ved 100% at forstå ham.

                          Men er 98% sikker på at han sagde at der ikke er de store penge at købe for da man ikke havde solgt noget stort, men hvis der gik en rundt med nogle millioner skulle de være velkommen til at ringe. Det ligger på D+

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                            Lige for at være sikker, sagde han det eller mener du at han skulle have sagt sådan? Kan ikke lige finde interviewet.
                            Den er go nok. Han sagde, at hvis nogen havde et par millioner for meget liggende, ville ham gerne have dem.

                            Modigt, men måske han er lidt ligeglad med Thorborgs vrede. Hvis Bjørn er blevet lovet noget andet, tænker jeg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Enig men BW har også en stor aktie i den nuværende situation. Det tynde øl er hældt ud, staben er opgraderet, men det er ikke dem der skal lave de 3 point på banen. Hvor er profilerne som de unge skal lære af ?
                              Ligeledes enig og det ser ud til, som du skriver, at BW lader hånt om strategien, der jo siger, at det skulle være etablerede navne der skulle hentes udefra, som de unge fra eget akademi så skulle kunne læne sig op ad. Så helt sikkert, han har sin del af ansvaret. Og jeg er da, netop på grund af de mange ligegyldige indkøb, ikke imponeret over hans arbejde hidtil. Jeg kan så være i tvivl om, hvor vidt han har skrevet kontrakt med OB under "falske forudsætninger"? Er han blevet lovet et stort budget? Eller har han bare ikke lavet sit hjemmearbejde godt nok, og sat sig ind i, hvad der kræves for at være top-6 hold i Danmark?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                                BW sagde dog, at han ikke har de store midler til at rette op på truppen i dette vindue....
                                -
                                Nej sådan er det jo når ejeren har drænet kassen. 22,5 mille for Oliver, 7 - 8 stykker for de to fra akademiet. Det bliver dyrt at rette op på i 1.division.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X