Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Enig men BW har også en stor aktie i den nuværende situation. Det tynde øl er hældt ud, staben er opgraderet, men det er ikke dem der skal lave de 3 point på banen. Hvor er profilerne som de unge skal lære af ?
    Jeg vil sige at Thrandarsson viste lidt af det, som de unge kan lære af. Problemet er så bare, at det var skønne spildte kræfter, da Kasper Larsen atter gav et studie i, hvordan man IKKE forsvarer. Bakkede når man skulle presse modstanderen - og bussede når man skulle bakke. Det er sgu synd for hunden i det berømte spil kegler, at den gang på gang skal udstilles og smide mere og mere goodwill overbord.

    Aldrig har jeg hørt så mange forbande én spiller, på vej væk fra stadion. Og jeg mener sgu det er synd for manden; for han er helt tydeligt ude, hvor han ikke kan bunde, og det betyder så han står med aben, fordi vi ikke scorede i de, trods alt, gode perioder vi havde i 2. Halvleg.

    Så kan han blive nok så meget vred over ikke at starte. Når man koster og holdet taber, så bliver man udstillet.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Har svært ved 100% at forstå ham.

      Men er 98% sikker på at han sagde at der ikke er de store penge at købe for da man ikke havde solgt noget stort, men hvis der gik en rundt med nogle millioner skulle de være velkommen til at ringe. Det ligger på D+
      Okay tak, ja det er jo nødvendigt at nogen siger det åbenlyse, bare der så lyttes fra ledelsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        -
        Nej sådan er det jo når ejeren har drænet kassen. 22,5 mille for Oliver, 7 - 8 stykker for de to fra akademiet. Det bliver dyrt at rette op på i 1.division.
        Man får heldigvis 10 mill i faldskærmspenge som gør at de fleste nedrykkere kan opretholde budgettet 1 år uden de vilde indgreb

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Jeg er helt enig. Jeg har efterhånden ikke mere at sige, der ikke er sagt hundrede gange.

          Alm bliver fyret og det kommer ikke til at betyde det store langsigtet.

          Vi må se, om vi ender i 1 division.
          Det tror jeg ikke. De bad bestyrelsen om at måtte skifte formation indtil de skadede er tilbage.
          Jeg tror han overlever fordi der bortset fra starten af kampen trods alt var ligt fight.
          men der er svært med det nuværende niveau hos KL, JS, JK, BK og CH er måske overmatchet fysisk når det er mere end 45 minutter på banen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Okay tak, ja det er jo nødvendigt at nogen siger det åbenlyse, bare der så lyttes fra ledelsen.
            Det bliver der ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              -
              Nej sådan er det jo når ejeren har drænet kassen. 22,5 mille for Oliver, 7 - 8 stykker for de to fra akademiet. Det bliver dyrt at rette op på i 1.division.
              Muligvis også nogle penge fra Casper N..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Jeg vil sige at Thrandarsson viste lidt af det, som de unge kan lære af. Problemet er så bare, at det var skønne spildte kræfter, da Kasper Larsen atter gav et studie i, hvordan man IKKE forsvarer. Bakkede når man skulle presse modstanderen - og bussede når man skulle bakke. Det er sgu synd for hunden i det berømte spil kegler, at den gang på gang skal udstilles og smide mere og mere goodwill overbord.

                Aldrig har jeg hørt så mange forbande én spiller, på vej væk fra stadion. Og jeg mener sgu det er synd for manden; for han er helt tydeligt ude, hvor han ikke kan bunde, og det betyder så han står med aben, fordi vi ikke scorede i de, trods alt, gode perioder vi havde i 2. Halvleg.

                Så kan han blive nok så meget vred over ikke at starte. Når man koster og holdet taber, så bliver man udstillet.

                MvH ChrisOB
                Aron spillede sig op, han startede rigtig ringe.
                men ja ham og BP viser lidt vilje.

                Comment


                  Hvad er bedst? At bruge den smule penge BW har tilbage ( hvis der overhovedet er nogen ) på en ny midtbanespiller eller en fyring af Alm? Tror næppe der er budget til begge dele

                  Comment


                    Jeg talte med EA og han afviste ikke, at der er penge hvis BW kommer med en eller to forstærkninger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                      Hvad er bedst? At bruge den smule penge BW har tilbage ( hvis der overhovedet er nogen ) på en ny midtbanespiller eller en fyring af Alm? Tror næppe der er budget til begge dele
                      Tror ikke de kommer fra samme konto.

                      Men vildt at man som mange milliardær kan sidde og overvære det der sker nu uden at reagere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jeg talte med EA og han afviste ikke, at der er penge hvis BW kommer med en eller to forstærkninger.
                        Vil jeg se før jeg tror det. Og hvem gider dog til et bundhold?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det bliver der ikke
                          Næh det tyder ikke på det. Faktisk ville jeg gerne se BW smide en opsigelse og lade klyderne gøre sig helt til grin.

                          Hvor ville jeg være flov hvis jeg som ejer at OSE lige havde landet et overskud på over 700 mio. og så må sportsdirktøren på tv efterlyse en mand der har lidt millioner til indkøb.
                          Last edited by Fergi; 07-08-2022, 20:38.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Jeg talte med EA og han afviste ikke, at der er penge hvis BW kommer med en eller to forstærkninger.
                            EA gider jeg slet ikke høre på mere, han snakker for at holde sig vågen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vil jeg se før jeg tror det. Og hvem gider dog til et bundhold?
                              Det koster, klart at vi skal byde mere løn end andre når en spiller skal vælge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Det koster, klart at vi skal byde mere løn end andre når en spiller skal vælge.
                                Noget leje vil nok være eneste mulighed. Så må man bruge de 250.000-350.000 kr om måneden det koster. Det er jo kun 10 måneder

                                Comment

                                Working...
                                X