Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...undskyldninger
Er det Bjørn der har taget magten eller Alm der ikke ville have indflydelse?
Jeg mener at Alm allerede før Bjørn sagde det der med at han bare var træner og trænede de spillere der var til rådighed og i øvrigt også at han var vant til og god til at skabe hold med mange udskiftninger ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så burde BW vel ikke være en del af det ?
Det andet udvalg de har er vidst det de kalder rekrutteringsudvalget. Det er så svært at gennemskue hvilke beslutninger, der i sidste ende skal godkendes i fodbold/sportsudvalget. Mener BW har omtalt de største beslutninger (træner hyringer/fyringer, store spillerkøb/salg). Det er ikke meget gennemsigtighed. Det ville klæde dem at stole på de fodboldfaglige de har ansat.
Leave a comment:
-
Nej, det giver ikke mening og er ikke normalt at inddrage bestyrelsesmedlemmer på den måde
Så kan man kalde det hvad man vil, i OB/OS&E kalder man det et sportsudvalg ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Jeg ved hvad du mener men det er skrevet omvendt. Never mind..
Vel fordi han syntes det er spændende. Hvis du havde alle de penge du kunne tænke dig ville det sikkert også være noget du gerne ville og hvorfor have en fodboldklub hvis man ikke er med om bordet .. han har trods alt reddet klubben fra konkurs så det er stadigt bedre end udgangspunktet ..
Fordi at det er en mindre gruppe der er lettere at kalde ind på kort tid. Det er meget muligt at det ikke giver mening for dig men det er nu meget normalt på det niveau.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg tænker det er væsentligt at påpege (medmindre det er mig der misforstår noget), at det han omtaler her er fodboldudvalget i OSE. Altså dem der tager beslutningerne om ansættelse/fyring af dem på de øverste fodboldfaglige poster i OB.
Det er ikke at forveksle med det sportslige udvalg i OB som tager de største beslutninger om bl.a. spillere. I det udvalg sidder chefscout, Tonny m.fl.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er der for det første ikke noget nyt i og for det andet så er det faktuelt forkert at OS&E bestyrelsen er Sportsudvalget i OB selvom der er gengangere.
Jeg har ikke set/hørt interviewet endnu men tænker at der bliver sagt det samme som da BW sagde i interview sidste sommer omkring Sportsudvalget op til transfervinduet.
Der er en koncernbestyrelse der har det overordnede ansvar og udmåler den samlede strategi men hvert datterselskab har en minibestyrelse/Udvalg med medlemmer fra koncernbestyrelsen til de hurtige beslutninger på strategisk niveau. Helt normalt i en større koncern og NT har jo også meget andet end OS&E.
Hvert ben har mig bekendt også egen direktør og Enrico som koncerndirektør.
Bestyrelsen i Odense Sport & Event består af:
Niels Thorborg
Erik Laumand
Claus Westenskov Eder
Thomas Christensen
Jacob Bak Holst
MEN.. når det så er sagt ville jeg da også gerne have at der var flere kompetencer i bestyrelserne og det er påbudt bestyrelsesformanden at sikre at bestyrelsens sammensætning dækker alle nødvendige kompetencer for at sikre virksomhedens drift og overlevelse.
Det kan man så sige sker men …
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg er totalt rystet efter interviewet med BW
"Fodboldudvalget" er ikke bare NT, TC, Enrico og BW, men også Erik Laumand
Hvad ved sidstnævnte om spillere (og reelt også de tre første)
Så bestyrelsen (for OSE) er reelt "fodboldudvalget" ! Ingen fra akademiet, ingen chefscout, få med fodboldviden... det forklarer jo meget
Efter MANGE år i erhvervslivet har jeg ALDRIG set sådan en konstruktion... forstår da så godt, at BW (AA) har meget svære betingelser
Det er ikke at forveksle med det sportslige udvalg i OB som tager de største beslutninger om bl.a. spillere. I det udvalg sidder chefscout, Tonny m.fl.Last edited by Agbre; 02-11-2023, 17:59.
Leave a comment:
-
Plum
Jeg siger ikke at bestyrelsen er den samme som sportsudvalget, men reelt er den samme, da flertallet er samme persongruppe (og "fyldet" er ligegyldigt).
Hvis NT har så meget andet at gøre, hvorfor skal han så sidde i et sportsudvalg og ikke lade de faglige dygtige (ansatte) personer tage sig af det ?
Hvorfor have en "minibestyrelse", hvis personkredsen (stort set) er den samme... det giver ikke mening i min verden !
Vel fordi han syntes det er spændende. Hvis du havde alle de penge du kunne tænke dig ville det sikkert også være noget du gerne ville og hvorfor have en fodboldklub hvis man ikke er med om bordet .. han har trods alt reddet klubben fra konkurs så det er stadigt bedre end udgangspunktet ..
Fordi at det er en mindre gruppe der er lettere at kalde ind på kort tid. Det er meget muligt at det ikke giver mening for dig men det er nu meget normalt på det niveau.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er der for det første ikke noget nyt i og for det andet så er det faktuelt forkert at OS&E bestyrelsen er Sportsudvalget i OB selvom der er gengangere.
Jeg har ikke set/hørt interviewet endnu men tænker at der bliver sagt det samme som da BW sagde i interview sidste sommer omkring Sportsudvalget op til transfervinduet.
Der er en koncernbestyrelse der har det overordnede ansvar og udmåler den samlede strategi men hvert datterselskab har en minibestyrelse/Udvalg med medlemmer fra koncernbestyrelsen til de hurtige beslutninger på strategisk niveau. Helt normalt i en større koncern og NT har jo også meget andet end OS&E.
Niels Thorborg
Erik Laumand
Claus Westenskov Eder
Thomas Christensen
Jacob Bak Holst
MEN.. når det så er sagt ville jeg da også gerne have at der var flere kompetencer i bestyrelserne og det er påbudt bestyrelsesformanden at sikre at bestyrelsens sammensætning dækker alle nødvendige kompetencer for at sikre virksomhedens drift og overlevelse.
Det kan man så sige sker men …
Jeg siger ikke at bestyrelsen er den samme som sportsudvalget, men reelt er den samme, da flertallet er samme persongruppe (og "fyldet" er ligegyldigt).
Hvis NT har så meget andet at gøre, hvorfor skal han så sidde i et sportsudvalg og ikke lade de faglige dygtige (ansatte) personer tage sig af det ?
Hvorfor have en "minibestyrelse", hvis personkredsen (stort set) er den samme... det giver ikke mening i min verden !
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg er totalt rystet efter interviewet med BW
Så bestyrelsen (for OSE) er reelt "fodboldudvalget" ! Ingen fra akademiet, ingen chefscout, få med fodboldviden... det forklarer jo meget
Efter MANGE år i erhvervslivet har jeg ALDRIG set sådan en konstruktion... forstår da så godt, at BW (AA) har meget svære betingelser
Niels Thorborg
Erik Laumand
Claus Westenskov Eder
Thomas Christensen
Jacob Bak Holst
Det kan man så sige sker men …Last edited by Plum; 02-11-2023, 16:44.
- Likes 1
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er totalt rystet efter interviewet med BW
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægI øvrigt er stærkt SFÅ interview med BW. Alle de spørgsmål, som jeg håbede på blev stillet. Ikke mindst til truppen og transfervinduet og BWs egen udmelding om hvor OB skulle være et år efter hans ansættelse. Desværre taler han lidt udenom, de steder hvor han selv kan drages til ansvar. Men nu ligger alt ansvar i hvert fald på hans skuldre. For truppen er i hans optik til mere end det Alm har fået ud af den. Den er bedre end sidste år.
Leave a comment:
-
I øvrigt er stærkt SFÅ interview med BW. Alle de spørgsmål, som jeg håbede på blev stillet. Ikke mindst til truppen og transfervinduet og BWs egen udmelding om hvor OB skulle være et år efter hans ansættelse. Desværre taler han lidt udenom, de steder hvor han selv kan drages til ansvar. Men nu ligger alt ansvar i hvert fald på hans skuldre. For truppen er i hans optik til mere end det Alm har fået ud af den. Den er bedre end sidste år.
Leave a comment:
Leave a comment: