Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Optimalt er én som har begge: kan sammenstille en trup som fungerer og har gode kommunikative evner. Men hvis jan vælge mellem begge opgaver så foretrækker helt sikker førstnævnte. Kom mere og mere til konklusionen at BW forstod i ret lang tid ret fint at bortforklare de problemer vi har i sted af at løse de.
    selvfølgelig er det ikke nok bare at kunne gøre sig på tv. Syntes så også BW har hentet flere fine spillere ind. Mit håb er at det hjælper ham at Nagel er kommet til. For det er klart det kan ikke fortsætte som det sidste års tid.

    Comment


      Nu skrev jeg med vilje ikke selv et eller nogen navne til en start. To navne rumsterer dog lidt i baghovedet. Selvfølgelig dukker Troels Bech op, det andet navn, jeg ved ikke om er relevant, men Rasmus Festersen!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Nu skrev jeg med vilje ikke selv et eller nogen navne til en start. To navne rumsterer dog lidt i baghovedet. Selvfølgelig dukker Troels Bech op, det andet navn, jeg ved ikke om er relevant, men Rasmus Festersen!!!
        Troels hygger sig med podcasts og vandreture i Ledelsesakademiet, mens Rasmus har et rigtigt godt job med at markedsføre Odense og robotter i hele verdenen !

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Troels hygger sig med podcasts og vandreture i Ledelsesakademiet, mens Rasmus har et rigtigt godt job med at markedsføre Odense og robotter i hele verdenen !
          Når du formulerer det på den måde, så ja, det er nok ikke den retning vi skal kigge i.

          Comment


            Kan ikke lade være med at tænke, at BW har undervurderet hvor meget der skal til at overleve i Superligaen. Jeg har ikke styr på hans fortid i AIK, men eftersigende lavede han også voldsom udskiftning der. Men Allsvenskan har altså 16 hold. Der er det noget sværere at rykke ned. Så man tager ikke en helt så stor chance ved stor udskiftning der. Det er på ingen måde et forsvar. Det er bare tegn på dårlig dømmekraft fra hans side.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Kan ikke lade være med at tænke, at BW har undervurderet hvor meget der skal til at overleve i Superligaen. Jeg har ikke styr på hans fortid i AIK, men eftersigende lavede han også voldsom udskiftning der. Men Allsvenskan har altså 16 hold. Der er det noget sværere at rykke ned. Så man tager ikke en helt så stor chance ved stor udskiftning der. Det er på ingen måde et forsvar. Det er bare tegn på dårlig dømmekraft fra hans side.
              Jeg tror faktisk at OB har undervurderet hvor langt Allsvenskan er bag ved superligaen.
              Det er blandt andet også italesat i Mediano i en af deres talent udsendelser, ligesom Glenn Riddersholm har sagt det samme og han kom altså fra SønderjyskE til en semi topklub.

              Comment


                Endnu engang er OB danmarksmester i professionel amatørisme. Pinligt at et så uskyldigt banner forbydes:

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-forbudt-i-ob

                Så ømskindet kan man altså ikke tillade sig at være i fodbold, desuagtet tidsåndens ulidelige identitetspolitik.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Endnu engang er OB danmarksmester i professionel amatørisme. Pinligt at et så uskyldigt banner forbydes:

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-forbudt-i-ob

                  Så ømskindet kan man altså ikke tillade sig at være i fodbold, desuagtet tidsåndens ulidelige identitetspolitik.
                  Det er jo sindssygt. Er det så iorden at skrive "svenskere ud"? Det ville da helt sikkert blive opfattet som racisme og dermed også fjernet. Ergo er alt kritik altså forbudt? Måske man skulle prøve med et banner hvor der bare stod "noget eller nogen skal ud....måske"

                  Comment


                    Husker I historierne om hans kontakt med en kriminel serber. Her svarer han som sædvanligt godt og glat men kan der være mere i historien?
                    https://bold.dk/fodbold/nyheder/skan...ma-spoger-i-ob

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Husker I historierne om hans kontakt med en kriminel serber. Her svarer han som sædvanligt godt og glat men kan der være mere i historien?
                      https://bold.dk/fodbold/nyheder/skan...ma-spoger-i-ob
                      Vildt, hvad der skal findes af "snask" for at sætte BW i et dårligt lys

                      Så vidt jeg ved er han aldrig blevet anklaget/dømt for noget som helst. Den såkaldte skandale i Sverige faldt også hurtigt til jorden og ingen af de største/anerkendte svenske medier bragte overhovedet historien.

                      Jeg mener, at BW bestemt har en stor andel i vores nuværende situation, men stop nu de udokumenterede påstande. Det samme gælder, når nogle herinde kalder ham for "gangster".

                      At en agent tager 20% er da ikke en nyhed... overhovedet !

                      Så sportsdirektørerne i Aston Villa, Udinese, Real Madrid, Roma m.fl. har også forbindelser til det svenske bandemiljø, når de forhandler med det samme agentfirma (som ikke er svensk) ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Vildt, hvad der skal findes af "snask" for at sætte BW i et dårligt lys

                        Så vidt jeg ved er han aldrig blevet anklaget/dømt for noget som helst. Den såkaldte skandale i Sverige faldt også hurtigt til jorden og ingen af de største/anerkendte svenske medier bragte overhovedet historien.

                        Jeg mener, at BW bestemt har en stor andel i vores nuværende situation, men stop nu de udokumenterede påstande. Det samme gælder, når nogle herinde kalder ham for "gangster".

                        At en agent tager 20% er da ikke en nyhed... overhovedet !

                        Så sportsdirektørerne i Aston Villa, Udinese, Real Madrid, Roma m.fl. har også forbindelser til det svenske bandemiljø, når de forhandler med det samme agentfirma (som ikke er svensk) ?
                        Nu du selv reagere på indlægget.

                        Korrekt, han har ikke gjort noget kriminelt, og er jo da i hvert fald ikke dømt for noget. Og der er heller ikke noget ulovligt i at handle med spillere der bruger agentfirmaet...

                        Men som tidligere skrevet, så var han chef for noget kæmpe rod i AIK, hvor der blev lavet underlige ansættelser(bla. af en ansat i nævnte agentfirma) en anden dømt for bestikkelse af helt unge spillere. Interne AIK transfer kontrakter der blev fundet i bandemiljøet af politiet under en razzia. Bare for at nævne noget af det.
                        Og det er jo så også derfor, at de andre klubber du nævner ikke har været i søgelyset, og er fuldstændig ligegyldige som argument. Deres historie er helt normal, det er BW og AIKs ikke.

                        Feks. som skrevet sidst. Var det Tommy Hermansen der pludselig var røget ud som akademi chef, til fordel for en ven i agent verdenen, så var det her forum jo eksploderet.

                        Så venter jeg faktisk også stadig på din dokumentation for, at det skulle være normalt at agenter i skandinavisk fodbold får 20%. Eller om du bare kan finde enkelte eksempler. For det første er der jo regler nu, som forhindre det, men også fra før i tiden, tror jeg det bliver svært at finde normalen ved det, eller bare eksempler på det.
                        Last edited by Kaspernon; 13-05-2024, 15:03.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Nu du selv reagere på indlægget.

                          Korrekt, han har ikke gjort noget kriminelt, og er jo da i hvert fald ikke dømt for noget. Og der er heller ikke noget ulovligt i at handle med spillere der bruger agentfirmaet...

                          Men som tidligere skrevet, så var han chef for noget kæmpe rod i AIK, hvor der blev lavet underlige ansættelser(bla. af en ansat i nævnte agentfirma) en anden dømt for bestikkelse af helt unge spillere. Interne AIK transfer kontrakter der blev fundet i bandemiljøet af politiet under en razzia. Bare for at nævne noget af det.
                          Og det er jo så også derfor, at de andre klubber du nævner ikke har været i søgelyset, og er fuldstændig ligegyldige som argument. Deres historie er helt normal, det er BW og AIKs ikke.

                          Feks. som skrevet sidst. Var det Tommy Hermansen der pludselig var røget ud som akademi chef, til fordel for en ven i agent verdenen, så var det her forum jo eksploderet.

                          Så venter jeg faktisk også stadig på din dokumentation for, at det skulle være normalt at agenter i skandinavisk fodbold får 20%. Eller om du bare kan finde enkelte eksempler. For det første er der jo regler nu, som forhindre det, men også fra før i tiden, tror jeg det bliver svært at finde normalen ved det, eller bare eksempler på det.
                          Okay, jeg skriver lidt senere, da jeg skal rejse om et øjeblik. "Elsker" du starter med, at han ikke har gjort noget kriminelt, meeeeen...

                          Lidt som om jeg skal forsvare, at naboerne mener du laver sort arbejde, men hverken Skat eller andre myndigheder har dømt dig. Så nu skal jeg dokumentere at du ikke gør det... hvorfor skal jeg gøre det, mens du ikke kan/vil dokumentere dine injurierende påstande ? !
                          Last edited by Online; 13-05-2024, 15:25.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Okay, jeg skriver lidt senere, da jeg skal rejse om et øjeblik. "Elsker" du starter med, at han ikke har gjort noget kriminelt, meeeeen...

                            Lidt som om jeg skal forsvare, at naboerne mener du laver sort arbejde, men hverken Skat eller andre myndigheder har dømt dig. Så nu skal jeg dokumentere at du ikke gør det... hvorfor skal jeg gøre det, mens du ikke kan/vil dokumentere dine injurierende påstande ? !
                            Jeg mener ikke BW har gjort noget kriminelt. Det jeg skriver, omkring det rod der har været, det er ikke injurier, det er virkeligheden.
                            Du bad i sin tid om dokumentation for, at der ikke blev udbetalt de procenter (opropos at skal dokumentere noget nogen ikke gør) jeg vendte den så om, og spurgte dig efter dokumentation på din påstand om at det er normalt i Skandinavien. Og jeg venter stadig.

                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Med den høje cigarføring og hang til seler og hvide jakkesæt er det ikke så mærkeligt folk får gangster-associationer. Og hvis det ligner en and…
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Farvel, Wessstrøm. Godt du fik solgt dit hus i tide.

                                Comment

                                Working...
                                X