Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi kan jo håbe på at han ender med at blive brugt offensivt i stedet... det kan man jo ikke afvise, at han kommer til at spille alle mulige andre pladser...

    Giver det 3 måneder, og så er der ikke en kæft der aner hvad planen er med Kryger...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Vi kan jo håbe på at han ender med at blive brugt offensivt i stedet... det kan man jo ikke afvise, at han kommer til at spille alle mulige andre pladser...

      Giver det 3 måneder, og så er der ikke en kæft der aner hvad planen er med Kryger...
      :-D det håber jeg også - dog ikke fordi han er blevet brugt på forskellige pladser, men at vi har spillere der holder den gode Kryger på bænken og han derved ikke får muligheden for kontinuerlig spilletid

      Comment


        Kan twisten bare være at han er købt til HK fordi man ved at Rasmus skal sælges og så bare laver det sygeste "spin" på os alle incl købere?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kan twisten bare være at han er købt til HK fordi man ved at Rasmus skal sælges og så bare laver det sygeste "spin" på os alle incl købere?
          Har også spekuleret på om der kan være spin med i det, for ikke at presse os selv i evt. andre handler...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Har også spekuleret på om der kan være spin med i det, for ikke at presse os selv i evt. andre handler...
            Det håber jeg godt nok ikke... Hvis vi skal spille pæn bold, så synes jeg det kræver at vores kant/wing kan vende med bolden. Dette er vel ikke lige en af Krygers kompetencer jf. den omtale der har været og det vi kender til ham..
            Kryger på HK vil være en fiasko jf. den sagnomspundne proces, som vi er inde i

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Har også spekuleret på om der kan være spin med i det, for ikke at presse os selv i evt. andre handler...

              Lige min tanke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan twisten bare være at han er købt til HK fordi man ved at Rasmus skal sælges og så bare laver det sygeste "spin" på os alle incl købere?
                Nej :)....(jeg VED det ikke, men jeg tror ikke de ønsker at melde så forvirrende ud.).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Nej :)....(jeg VED det ikke, men jeg tror ikke de ønsker at melde så forvirrende ud.).
                  Men du må da indrømme hvis Falk bliver solgt snart og JH skal ud og hente en afløser med de penge vi har er det da ikke usandsynligt at en back bliver hentet og Kryger bliver forfremmet til sin favorit plads..
                  specielt hvis back Y koster gratis og højrekant X koster mere..

                  det er vel et spørgsmål om hvilke spillere der er til rådighed på det givende tidspunkt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Men du må da indrømme hvis Falk bliver solgt snart og JH skal ud og hente en afløser med de penge vi har er det da ikke usandsynligt at en back bliver hentet og Kryger bliver forfremmet til sin favorit plads..
                    specielt hvis back Y koster gratis og højrekant X koster mere..

                    det er vel et spørgsmål om hvilke spillere der er til rådighed på det givende tidspunkt
                    Har vi ikke Lucas Jensen, der allerede har superligaerfaring som højre kant, og Mikkel Desler (+ måske Anders Thomsen?) til den plads? Læg dertil at Spelmann har været brugt der (siger ikke det er ideelt), Emil har været brugt, Azer har spillet et par kampe, og nu kan Kryger også gå derop. Som udviklingsklub ville det give mening at satse på, at én af de to unge slår igennem på den position, og så har vi andre muligheder, hvis det ikke kører for nogen af dem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Har vi ikke Lucas Jensen, der allerede har superligaerfaring som højre kant, og Mikkel Desler (+ måske Anders Thomsen?) til den plads? Læg dertil at Spelmann har været brugt der (siger ikke det er ideelt), Emil har været brugt, Azer har spillet et par kampe, og nu kan Kryger også gå derop. Som udviklingsklub ville det give mening at satse på, at én af de to unge slår igennem på den position, og så har vi andre muligheder, hvis det ikke kører for nogen af dem.
                      Muligt muligt muligt muligt...
                      Men det var ikke det det gik ud på. Påstanden var om det er usansynligt at vi henter en back hvis Falk bliver solgt og rykker Kryger op?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Muligt muligt muligt muligt...
                        Men det var ikke det det gik ud på. Påstanden var om det er usansynligt at vi henter en back hvis Falk bliver solgt og rykker Kryger op?
                        Ja det er usandsynligt og jeg synes at nixcha beskriver fint hvorfor.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Et tweet fra dagens kamp i Bogense:

                          @Odense_Boldklub: Lasse Kryger direkte på frispark i 1 minuts tillægstid. 5-0. Pause nu i Bogense. #frisparkskongen #obdk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Ja det er usandsynligt og jeg synes at nixcha beskriver fint hvorfor.
                            Fair nok. Forstod også beskrivelsen men er bare ikke enig..
                            jeg må vel bare acceptere at Troels har overbevist mange af jer om at om at stort set alle midtbane spillere kan dække Højrekanten...
                            de 5 Nixcha nævner har vel max spillet 10 kampe tilsammen på højrekanten for OB på superliga niveau..
                            hvor er ambitionerne henne hos fans'ne??? Er det forkert at kræve lidt mere som fans end hvad man kan få så vi holder ledelsen oppe på tærne????

                            jeg er helt med på at LJ er købt ind til den kant men det skader vel ikke med 2. Hvem ved om han er god nok endnu til at være fast starter???
                            Tvivler på at nogen af vores 4 unge er skolet på den højrekant og tror de har andre favorit pladser de er bedst på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                              Et tweet fra dagens kamp i Bogense:

                              @Odense_Boldklub: Lasse Kryger direkte på frispark i 1 minuts tillægstid. 5-0. Pause nu i Bogense. #frisparkskongen #obdk
                              har vi en holdopstilling??
                              og hvem har scoret de andre??

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                har vi en holdopstilling??
                                og hvem har scoret de andre??
                                Det hele står på OB' Twitter profil. Bl.a. har Lucas og Høegh scoret :)

                                Comment

                                Working...
                                X