Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lasse Kryger til OB
Collapse
X
-
http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-et-sk...angstigen.aspx
"Som fynbo har alle et forhold til OB, om det er godt eller skidt er op til de enkelte; man har altid nogle forestillinger om OB." Det er egentlig fint at høre; han kender det indefra. Jeg kan godt lide, at han ikke lefler for nogen - han har været i andre fynske klubber og kender til 'storebror'-rollen, som OB har på Fyn. Det er bare fedt, at det betyder noget for ham, hvor så mange andre nok ville være ligeglade. I forhold til back-pladsen virker han afklaret; han lader til at være en gut, der kender sine styrker og svagheder.
Comment
-
Alexander Juel Andersen var mit førstevalg af dem vi kender, som vi måske kunne få, men han har lang kontrakt og er meget yngre end Kryger. Jeg tænker han koster mere end vi lyster.
Lidt det samme med Daniel A. Pedersen, han har ikke så lang kontrakt, han er til gengæld lige blevet superligaspiller, så nok også for dyr.
Jeg har også haft et øje på Dennis Flinta, ham har jeg foreslået med jævne mellemrum, men han er så også lige blevet superligaspiller.
Jeg ved ikke hvad vi har at gøre med økonomisk, men det er jo ikke meget, så kan godt se perspektivet i, at det største beløb nok skal bruges i forreste geled.
Men klart enig i, den var ikke gået "i gamle dage" som værende en 4-5 år siden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDer er jo mere eller mindre frit spil, hvis bare de har været i berøring med en backplads på et tidspunkt, er de et potentielt forslag...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSkal jeg komme med et enkelt forslag, havde jeg gerne set det var Dennis Flinta der lige havde skrevet under...
... og nu hvor Spelmann nævnes, kunne vi jo passende have solgt ham, hvis ikke pengene var der til Flinta...
Comment
Comment