Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er vel som man ser på det............... tabelen lyver jo aldrig (pt).............

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

      Enig i at vi pt er det ringeste hold, men at sige vi ER nedrykkere er det samme som at kalde FCN og Silkeborg mesterskabsfavoritter, hvilket nok ikke mange mener.
      Man skal tage den nuværende situation meget alvorligt, men det er rigtigt, at man skal passe på med at drage konklusioner for hele sæsonen så tidligt. Mindes også Randers i sidste sæson blev talt op til at kunne spille med om mesterskabet efter de første 5-6 runder.

      Men altså lige ligner vi et hold i opløsning. Falder nærmest i niveau til hver kamp. Det er godt nok svært at se hvordan det skal vende sig. Vi skal i hvert fald have Jebali tilbage, opsat på at spille sig til VM. Han har hele tiden været vital for vores chancer for nogen som helst succes.

      Den positive vinkel: ifølge denne graf har vi 0.3% chance for mesterskabet i år https://twitter.com/GernerMads/statu...26126823555076

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Man skal tage den nuværende situation meget alvorligt, men det er rigtigt, at man skal passe på med at drage konklusioner for hele sæsonen så tidligt. Mindes også Randers i sidste sæson blev talt op til at kunne spille med om mesterskabet efter de første 5-6 runder.

        Men altså lige ligner vi et hold i opløsning. Falder nærmest i niveau til hver kamp. Det er godt nok svært at se hvordan det skal vende sig. Vi skal i hvert fald have Jebali tilbage, opsat på at spille sig til VM. Han har hele tiden været vital for vores chancer for nogen som helst succes.

        Den positive vinkel: ifølge denne graf har vi 0.3% chance for mesterskabet i år https://twitter.com/GernerMads/statu...26126823555076
        Enig det skal tages alvorligt. Der laves fejl som folk i serie 5 ville brokke sig over og det har stået på i over et år efterhånden, det ringe forsvarsspil har bare gemt sig lidt bagved målene vi scorede sidste sæson. Det bliver bare sværere at vinde kampe, hvis man som minimum skal lave 3 mål for at vinde. Så får vi ikke lukket af i vores forsvar, så bliver det virkelig svært at ændre på.

        En spiller som Nicolaj Poulsen laver vel flere vigtige frispark på en kamp en vores hold gør på en sæson.Vi mangler virkelig en som kan skralde igennem som kan løfte de andre med glidenda tackling. OB må for mange være en ønskemodstander for det gør ikke ondt at spille mod OB og man er sikker på minimum 2-3 kæmpe chancer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Man skal tage den nuværende situation meget alvorligt, men det er rigtigt, at man skal passe på med at drage konklusioner for hele sæsonen så tidligt. Mindes også Randers i sidste sæson blev talt op til at kunne spille med om mesterskabet efter de første 5-6 runder.

          Men altså lige ligner vi et hold i opløsning. Falder nærmest i niveau til hver kamp. Det er godt nok svært at se hvordan det skal vende sig. Vi skal i hvert fald have Jebali tilbage, opsat på at spille sig til VM. Han har hele tiden været vital for vores chancer for nogen som helst succes.

          Den positive vinkel: ifølge denne graf har vi 0.3% chance for mesterskabet i år https://twitter.com/GernerMads/statu...26126823555076
          Synes nu den første kamp imod fcn var bunden. Det er vidst kun vejlekampen i foråret der har været på lavere niveau i nyere tid. I de øvrige kampe synes jeg først vi er faldet fra hinanden når vi skifter ud. Jeg klæber mig optimistisk til det håb at vi vil se os præstere mere stabilt over hele kampe når Jebali, Sabbi angiveligt er tilbage i løbet af kort tid. Max er tilbage og Ayo's skade virker heller ikke så slem. Har vi de tre tilbage i løbet af 1-2 kampe, så må det hjælpe. De har også den fordel ikke at have været en del af derouten i denne sæson. Det kan give en lille vitaminindsprøjtning at få særligt Jebali og Sabbi tilbage, der både har kvalitet og ikke har tabt 3 hjemmekampe i træk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

            Enig i at vi pt er det ringeste hold, men at sige vi ER nedrykkere er det samme som at kalde FCN og Silkeborg mesterskabsfavoritter, hvilket nok ikke mange mener.
            Enig; jeg er heller ikke med på we're doomed holdet. Men det bliver en sindssygt hård kamp at vende det, og man tvivler på, at vi har evnerne til det. Det mener jeg er pt er rimeligt at sige. Det eneste mulige plus i elendigheden kan være, at det sker så tidligt i sæsonen, at der faktisk er tid til at vende det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

              Enig; jeg er heller ikke med på we're doomed holdet. Men det bliver en sindssygt hård kamp at vende det, og man tvivler på, at vi har evnerne til det. Det mener jeg er pt er rimeligt at sige. Det eneste mulige plus i elendigheden kan være, at det sker så tidligt i sæsonen, at der faktisk er tid til at vende det.
              Det er faktisk vildt vigtigt det sker netop nu. Også så relativt tidligt i transfervinduet. Så kan Bjørn forhåbentligt få nogle skejsere, så han kan nå at reagere ordentligt.
              Det helt store problem er jo muligvis, at han ikke har kunnet rydde ud i alt skraldet allere nu bare på første vindue. Derved er der ikke lønkroner nok, da middelmådige spillere som Jørgen tager så mange af klejnerne. De optager derved en stor del af hans budget og mange af dem kan nok først være væk fra næste sæson af, da der ikke er nogen der vil lægge penge for at købe dem fri. Men det er også netop derfor, at Thorborg skal lægge de ekstra penge NU. Så kommer han højest sandsynligt til at spare dem igen, når der er ryddet ordentlig ud i truppen
              Last edited by Bobolarsen; 09-08-2022, 14:26.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                Jeg synes også, at AaB har været noget bedre end OB. OB ER Superligaens dårligste hold p.t. Dette hold rykker ned
                Ikke st de er lutter lagkage deroppe heller ..

                https://www.tipsbladet.dk/blog/allan...ende-helt-galt
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...aterne-kommer/

                  Okay så. Der er ingen på Fyn som er forbavsede over hvad der bliver præsteret i OB pt. Vi har alle valgt at kigge ind i processen.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...aterne-kommer/

                    Okay så. Der er ingen på Fyn som er forbavsede over hvad der bliver præsteret i OB pt. Vi har alle valgt at kigge ind i processen.
                    Altså det er jo rigtigt nok. Der skal bare stadigvæk forstærkninger til... Det ene udelukker ikke det andet..

                    Comment


                      Jeg er enig, vi kan selvfølgelig ikke sige at vi ER nedrykkere.

                      ... men det ville være passende at sige vi er favoritter til den ene af de to pladser.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg er enig, vi kan selvfølgelig ikke sige at vi ER nedrykkere.

                        ... men det ville være passende at sige vi er favoritter til den ene af de to pladser.
                        Enig. Jeg kan simpelthen ikke finde to hold i superligaen som er i en dårligere forfatning end os. Vores trup er dårligt sammensat til den spillestil vi praktiserer. Vores cheftræner evner ikke at løfte os de procenter der er nødvendige for at redde os eller til at få de små marginaler taktisk til at tippe over til vores side. Ledelsen har åbenbart ikke evnerne eller midlerne til for alvor at rykke os og jeg er bange for at når de endelig indser hvor katastrofal situationen er, så
                        er det for sent og afstanden op til nedrykningsstregen vil være for stor.
                        Bedste bud på en redning lige nu er at få en cheftræner ind der kan ruske op i det hele og se på truppen med nye øjne og taktisk finde en stil som får det optimale ud af det spillermateriale vi har. Det svære bliver dog nok at finde en kvalificeret cheftræner som ønsker at blive en del af det her.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jeg er enig, vi kan selvfølgelig ikke sige at vi ER nedrykkere.

                          ... men det ville være passende at sige vi er favoritter til den ene af de to pladser.
                          det kan jo desværre ikke være anderledes med den start på sæsonen. Men kæft det er sølle at man 4 runder inde i en ny sæson er nødt til at afskrive den og gå rent efter overlevelse.

                          4 kampe! og så må man erkende at endnu engang bliver klubbens "høje" ambitioner ikke indfriet. suk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Enig. Jeg kan simpelthen ikke finde to hold i superligaen som er i en dårligere forfatning end os. Vores trup er dårligt sammensat til den spillestil vi praktiserer. Vores cheftræner evner ikke at løfte os de procenter der er nødvendige for at redde os eller til at få de små marginaler taktisk til at tippe over til vores side. Ledelsen har åbenbart ikke evnerne eller midlerne til for alvor at rykke os og jeg er bange for at når de endelig indser hvor katastrofal situationen er, så
                            er det for sent og afstanden op til nedrykningsstregen vil være for stor.
                            Bedste bud på en redning lige nu er at få en cheftræner ind der kan ruske op i det hele og se på truppen med nye øjne og taktisk finde en stil som får det optimale ud af det spillermateriale vi har. Det svære bliver dog nok at finde en kvalificeret cheftræner som ønsker at blive en del af det her.
                            Jeg er uenig. At pege på Alm som skurk i det der, holder i min verden ikke, jeg ved godt at der er flere der gør det. Han er hentet ind for at spille den spillestil han spiller og med en forståelse af at cheftræneren ikke skal blande sig i, hvilke spillere der bliver hentet ind. Manden gør det han er hentet ind til, at truppen ikke er bedre end den er, er ikke Alms ansvar.

                            Det er heller ikke længe siden vi stod i en pokalfinale.

                            Problemet er mere internt i OB hvor man gerne vil sadle om og har lagt en strategi som man vil følge og det er alt sammen meget fint, men så finder man også ud af at, de tanker man har gjort sig måske ikke er helt så simple i virkeligheden og man er ikke for alvor begyndt at kunne høste af de ressourcer man har investeret i sit akademi.

                            Og så står man med en førsteholdstrup hvor der mangler en centralstamme af spillere der kan spille det system man gerne vil. Jeg ville gerne have at man hentede en ordentlig midtbanespiller ind, men sandheden er også at jeg godt ved at det kommer ikke til at gøre det her hold rigtigt konkurrencedygtigt. Der mangler alt for meget kvalitet, så i min verden er det optimale at gøre at opbygge en stamme af spillere og få ryddet ud i truppen.få implementeret den spillestil man gerne vil og så være konsistent i det man foretager sig, så må man tage den nedrykning, set over de sidste 10 år, er det fuldt fortjent at man må en tur i første division.

                            Comment


                              Off topic. Allan Gaarde’s firma hjælper FCM med at finde deres nye træner. Hvilken hylde mon de skal afsøge, måtte for min skyld gerne kigge nærmere på Fyn og OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                                Off topic. Allan Gaarde’s firma hjælper FCM med at finde deres nye træner. Hvilken hylde mon de skal afsøge, måtte for min skyld gerne kigge nærmere på Fyn og OB
                                Det ville satme være morsomt, men desværre tror jeg ikke de kigger så langt ned. Men jeg troede jo heller ikke de ville hente Bo H.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X