Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Ja det er en god investering. Jeg tror at der kommer en ind hvis vi skyder Sabbi af, ellers så tror jeg ikke at det sker.

    ​​​​​Vi kan nok godt fastholde akademispillerne men vi kan bare ikke få det samme for dem.

    Jeg er nok et sted hvor jeg synes at man skal prioritere at spille med akademispillerne i sæsonen, fordi der er marginalt til ingen chance for at vi kan spille med om noget sjovt.
    Leif siger 50% risiko for nedrykning. Jeg ville tage det alvorligt - sindssygt alvorligt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Leif siger 50% risiko for nedrykning. Jeg ville tage det alvorligt - sindssygt alvorligt.
      Ja, jeg er ligeglad med om vi rykker ned, jeg tror måske ovenikøbet at det kunne være sundt. Der skal ryddes op i truppen og spillestillen skal sidde fast, niveauet på spillerne i superliga truppen er alligevel ikke god nok til at kunne være en reel udfordrer, jeg ville ihvertfald være meget overrasket hvis de kom tilbage fra den her start og vandt hele lortet-jeg ville ikke brokke mig, men det virker meget usandsynligt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Jeg ser ikke BK, KL, Frø, Sander, King og Jørgen fighte vildt meget. I hvert fald ikke med udstråling som Aron, Ivan, Bjørn, Max som de mest oplagte, men Tver og Jebali gir den også ok gas.
        Mennesker har den udstråling de har. Selvom jeg også er glad for en fed udstråling. Mest af alt er det jo nok fodboldsmæssige evner der skal til.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Mennesker har den udstråling de har. Selvom jeg også er glad for en fed udstråling. Mest af alt er det jo nok fodboldsmæssige evner der skal til.
          Det er fodboldmæssig kvalitet I mangler, ikke mere fight.
          Kvistgaarden er en gigantisk fighter, men jo ikke nogen specielt god fodboldspiller og mange på det niveau ville ikke bringe Brøndby langt ... eksempelvis.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Det er fodboldmæssig kvalitet I mangler, ikke mere fight.
            Kvistgaarden er en gigantisk fighter, men jo ikke nogen specielt god fodboldspiller og mange på det niveau ville ikke bringe Brøndby langt ... eksempelvis.
            Jeg har ikke rigtigt set ham Kvistgaarden spille fodbold endnu, han spiller heller ikke i OB.

            Jeg er enig i at det fodboldsmæssigt at vi halter.

            ​​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg har ikke rigtigt set ham Kvistgaarden spille fodbold endnu, han spiller heller ikke i OB.

              Jeg er enig i at det fodboldsmæssigt at vi halter.

              ​​​​​​
              Det var bare som et eksempel, Fenger er meget lig Kvistgaarden.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Mennesker har den udstråling de har. Selvom jeg også er glad for en fed udstråling. Mest af alt er det jo nok fodboldsmæssige evner der skal til.
                Den kniber så også for flere af dem. Jørgen og Kl kostede igen mål. Før var de okosun og HC.
                De er ikke gode nok. Fejlraten er næsten som Oliver Lunds.
                Alle laver fejl, men OB spillere gentage dem og gær det for ofte.
                Stakkels Alm kan jo ikke fjerne disse fejl, materialet er ikke bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Den kniber så også for flere af dem. Jørgen og Kl kostede igen mål. Før var de okosun og HC.
                  De er ikke gode nok. Fejlraten er næsten som Oliver Lunds.
                  Alle laver fejl, men OB spillere gentage dem og gær det for ofte.
                  Stakkels Alm kan jo ikke fjerne disse fejl, materialet er ikke bedre.

                  Han kan jo hjælpe dem? Den der absurde 4-2-4 har bestemt ikke hjulpet defensive spillere, uanset hvor ringe de er, så har Alm ikke hjulpet dem. I går var første gang man rent faktisk tænkte defensiven først og det så da også okay ud i godt 25 min.
                  I min verden taber vi kampen med den 3 dobbelte udskiftning, man må bare sige KL koster igen, Breum med endnu et lige gyldigt indhop og Fenger med første minutter i sæsonen. Alm udskifter ofte for sent og med for mange, det er sku ren amatør. Forstod heller ikke meget af Sander som CM, vanvittig beslutning.

                  Truppen er et stort rod og skaderne hjælper bestemt ikke. Men Alm fejler også igen og igen. Heldigvis må han have set noget der kan bygges på i den 3-5-2.

                  MH

                  Østrøm - BP - Ivan

                  NM - Tverskov - Aron - King

                  Charly - Fenger - Breum

                  Med fokus på kontra, specielt med Charly og Fenger der har god fart. Jebali og Sabbi må også snart være klar

                  Comment


                    Gad vide om AaB skrider til fyring før os, lidt sjovt at deres nøje udvalgte træner flopper totalt. Kæft hvor må de more sig i Viborg.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Gad vide om AaB skrider til fyring før os, lidt sjovt at deres nøje udvalgte træner flopper totalt. Kæft hvor må de more sig i Viborg.
                      Aab er praktisk talt lige så ringe som OB. De er i total opløsning i denne kamp mod SIF.

                      Comment


                        Kunne SIF lige score 2 mere… Så ligger vi ikke sidst

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Gad vide om AaB skrider til fyring før os, lidt sjovt at deres nøje udvalgte træner flopper totalt. Kæft hvor må de more sig i Viborg.
                          Sjovt at se KEP være lige så trist i offsidestudiet som han var glad da vi tabte 5-1

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Aab er praktisk talt lige så ringe som OB. De er i total opløsning i denne kamp mod SIF.
                            Desværre uenig. AaB er klasser over os: de har spillet ret tætte kampe, de har skabt chancer og haft deres muligheder, men de har dels manglet skarphed oppe foran, dels er de åbenlyst ikke spillet ind i nyt system. Jeg har set OB spille fire kampe, hvor vi alle fire gange har været det klart dårligste hold og dårligt nok kunne skabe chancer. I modsætning til AaB har vi været ret skarpe på vores chancer - vi har bare haft alt, alt for få. Jeg er ret sikker på, at AaB ligger pænt over os i expected goals, og at vi må ligge med afstand helt i bunden på den konto.

                            Den første halvleg vi spiller imod AGF var det ringeste, jeg nogensinde har set. Det var ringere end Lyngby-kampen i 2010, hvor OBs spillere lignede nogen, der ikke gad være der. I 2010 var det tydeligt, at holdet egentlig kunne mere. I går var max udbytte fra et hold, der bare ikke er bedre. Det er virkeligt skræmmende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                              Desværre uenig. AaB er klasser over os: de har spillet ret tætte kampe, de har skabt chancer og haft deres muligheder, men de har dels manglet skarphed oppe foran, dels er de åbenlyst ikke spillet ind i nyt system. Jeg har set OB spille fire kampe, hvor vi alle fire gange har været det klart dårligste hold og dårligt nok kunne skabe chancer. I modsætning til AaB har vi været ret skarpe på vores chancer - vi har bare haft alt, alt for få. Jeg er ret sikker på, at AaB ligger pænt over os i expected goals, og at vi må ligge med afstand helt i bunden på den konto.

                              Den første halvleg vi spiller imod AGF var det ringeste, jeg nogensinde har set. Det var ringere end Lyngby-kampen i 2010, hvor OBs spillere lignede nogen, der ikke gad være der. I 2010 var det tydeligt, at holdet egentlig kunne mere. I går var max udbytte fra et hold, der bare ikke er bedre. Det er virkeligt skræmmende.
                              Jeg synes også, at AaB har været noget bedre end OB. OB ER Superligaens dårligste hold p.t. Dette hold rykker ned

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Jeg synes også, at AaB har været noget bedre end OB. OB ER Superligaens dårligste hold p.t. Dette hold rykker ned
                                Enig i at vi pt er det ringeste hold, men at sige vi ER nedrykkere er det samme som at kalde FCN og Silkeborg mesterskabsfavoritter, hvilket nok ikke mange mener.

                                Comment

                                Working...
                                X