Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mannerHvis det er Alm og Vejle du tænker på her må det jo også med at VB i Alms tid var i en ekstraordinær vanskelig situation med en komplet ufærdig trup med ufatteligt mange nye ansigter i truppen .. 15 nye så vidt jeg erindre. BW har før arbejdet med Alm hinsidan og fyret ham, men han har også i et interview efter starten i OB sagt at Alm er ekstremt kvalificeret træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
"afstemning, hvor Bo Henriksen blev stemt ind som den træner, fynboerne helst ville have som ny træner i klubben. Michael Laudrup blev nummer to i afstemningen."
Det er enten Bo Henriksen eller Michael Laudrup, der er ikke noget midt imellem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægBo ville være drømmetræneren. Han er en dygtig træner og han har noget fanden i voldskhed som OB har manglet.
Meget kan man sige om Bo, men han holder ikke fast i noget der aldrig kommer til at virke.
En fyring af Alm kommer til at ske snart alligevel og Bo er bare en oplagt afløser.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Syntes ikke han er fanden i voldsk, syntes han er utålelig skabet og konstant føler sig bortdømt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
"afstemning, hvor Bo Henriksen blev stemt ind som den træner, fynboerne helst ville have som ny træner i klubben. Michael Laudrup blev nummer to i afstemningen."
Det er enten Bo Henriksen eller Michael Laudrup, der er ikke noget midt imellem.
nå, det bliver nok ikke nogen af dem, men jeg savner noget vildskab på sidelinjen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Ja han er ofte ret træls at lytte til under kampene. Men han kan være nok så træls og pive nok så meget, så længe han vinder er jeg egentlig ligeglad med alt det andet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Ja, det er sgu næsten legendarisk. På den ene side en udadfarende skrigehals, og på den anden side en introvert og næsten ikke kommunikerende landsholdslegende.
nå, det bliver nok ikke nogen af dem, men jeg savner noget vildskab på sidelinjen.
Bo H har altid haft det der vanvid over sig, jeg kan godt huske da han spillede i OB.
Man kan tilknytte ham som vanvittig mentaltræner primært rettet mod OBs fans, man skal altså ikke undervurdere den der naturlige entusiasme han kan komme med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Laudrup Swansealona eller Bo Henriksen Horsens "nu parkerer vi bussen, spiller med 10 mand i eget felt og så en kæmpe en oppe i deres, vi kan slå lange bolde efter" det er jo også rent taktisk fra den ene yderlighed til den anden.
Bo H har altid haft det der vanvid over sig, jeg kan godt huske da han spillede i OB.
Man kan tilknytte ham som vanvittig mentaltræner primært rettet mod OBs fans, man skal altså ikke undervurdere den der naturlige entusiasme han kan komme med.
det samme med David i GF. Du kan flytte noget i er periode, men hvis du ikke har NFs evner til at vende en kamp, så vil jeg heller have NIels Frederiksen, såfremt han ikke bliver i BIF.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Tror det virker kortvarigt. Du så er super FCM hold i starten og så faldt de sammen og var i pokalfinalen ikke bedre end nummer 8 i ligaen.
det samme med David i GF. Du kan flytte noget i er periode, men hvis du ikke har NFs evner til at vende en kamp, så vil jeg heller have NIels Frederiksen, såfremt han ikke bliver i BIF.
Jeg tror heller ikke at Bo ville passe ind, for vi har simpelthen ikke spillere der vil dø for konceptet og løbe den ekstra meter for ham ved siden af... Desværre
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Nu var Bo trods alt 7 år i Brønshøj og 6 år i Horsens og begge klubber dykkede da han forlod dem.
Jeg tror heller ikke at Bo ville passe ind, for vi har simpelthen ikke spillere der vil dø for konceptet og løbe den ekstra meter for ham ved siden af... Desværre
Comment
Comment