Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Nu er han også bede i en liga, som tilsvarer hans niveau."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Er der stadigvæk folk derude der er skråsikre på, at vi nok skal ende over hold som Horsens og Viborg? Personligt ser jeg 2 hold der har mulighed for at lave point mod alle hold og som ikke bare lige kommer til at rende ind i en stime med 2 point i 7 kampe eller lignende. Det forekommer mig noget arrogant.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr der stadigvæk folk derude der er skråsikre på, at vi nok skal ende over hold som Horsens og Viborg? Personligt ser jeg 2 hold der har mulighed for at lave point mod alle hold og som ikke bare lige kommer til at rende ind i en stime med 2 point i 7 kampe eller lignende. Det forekommer mig noget arrogant."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
- Likes 1
Comment
-
Det gør sgu lidt ondt at se hvor gode Silkeborg er og hvor fed fodbold de spiller, når man tænker på det kønsløse lort vi så under det meste af tiden under Kent. Vi må nok også bare erkende, at der er noget i miljøet i og omkring OB der gør, at vi bare ikke kan få det optimale ud af trænere og spillere.
- Likes 3
Comment
Comment