Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det tror jeg ikke, tværtimod bliver der flere om buddet til pladserne fra nr 3-6.
    Hvis man som OB kun henter enenkelt middelmådig spiller hist og her, og ikke formår at sammensætte en trup som passer sammen, så bliver man overhalet indenom af Silkeborg, Viborg og Randers.
    Det var hvad NF siger. Måske er afstanden mellem 5-12 blevet mindre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Det var hvad NF siger. Måske er afstanden mellem 5-12 blevet mindre
      Han har helt sikkert mere forstand på det end mig, så mon ikke det er rigtigt.

      Altså jeg tror gerne ligaen er blevet dårligere, men jeg tror ikke det er blevet lettere at komme op i toppen.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Det er sgu godt gået af Klynge, lækkert at se han lykkedes.
        Jeg under ham hver en succesoplevelse, men personligt synes jeg aldrig det er "lækkert" at én af vores egne får succes andre steder i Danmark. Nej, det pisser mig i den grad af, at han blev fundet for let og man i stedet mente man skulle satse på grå mus som Troels Kløve. Jeg syntes Klynge viste så meget potentiale, at man skulle ha satset på ham. Men i OB er det sådan at top 6 mantraet styrer alt, så når alt kommer til alt satser man på så hellere på såkaldt rutinerede og ignorerer de unge.

        Personligt synes jeg, at det skal være slut med at satse ensidigt på de såkaldt rutinerede, når disse ikke præsterer.

        Jeg vil nu hellere se Østrøm fejle end Kasper Larsen, igen-igen. Det SKAL have konsekvenser at man lukker 9 mål ind de første 3 kampe. Ellers mister man troværdighed.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Fra Tipsbladet.
          hvorfor lykkedes Kent ikke hos os?

          Det samme kan siges om Anders Klynge, der aldrig fandt melodien i OB, men det har han så sandelig fundet i Silkeborg. Man må næsten stille spørgsmålet; hvordan blev de pludselig så gode? Kent Nielsen evner bare at få det maksimale ud af sine spillere, og det er de to blandt andre beviset på, hvilket Klynge også selv har sat ord på. Klynge fylder enormt meget på banens midte både defensivt og offensivt, som sørger for, at holdkammeraterne kan skinne igennem. Igen mod Brøndby var han suveræn.
          Nu ser jeg ikke ungdomsfodbold, men i de superligakampe Klynge spillede hos os synes jeg aldrig nogensinde han faldt igennem. Ift. folk som Brems og Ibrahimagic der kom på kontrakt, så fik Klynge vist sig fint frem i sine optrædender. Det er stadig mig en gåde, hvordan vi kunne lade ham passerer ift. flere af dem vi skrev kontrakter med i den sæson og har skrevet kontrakt med både før og efter fra akademiet. Det er dog stadig langt fra sikkert han var blevet til noget hos os, for hele strukturen omkring holdet i Silkeborg er bare længder bedre end hos os og det gør det selvfølgelig også nemmere for en ung spiller at finde sig til rette på superliganiveau.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Jeg under ham hver en succesoplevelse, men personligt synes jeg aldrig det er "lækkert" at én af vores egne får succes andre steder i Danmark. Nej, det pisser mig i den grad af, at han blev fundet for let og man i stedet mente man skulle satse på grå mus som Troels Kløve. Jeg syntes Klynge viste så meget potentiale, at man skulle ha satset på ham. Men i OB er det sådan at top 6 mantraet styrer alt, så når alt kommer til alt satser man på så hellere på såkaldt rutinerede og ignorerer de unge.

            Personligt synes jeg, at det skal være slut med at satse ensidigt på de såkaldt rutinerede, når disse ikke præsterer.

            Jeg vil nu hellere se Østrøm fejle end Kasper Larsen, igen-igen. Det SKAL have konsekvenser at man lukker 9 mål ind de første 3 kampe. Ellers mister man troværdighed.

            MvH ChrisOB
            Enig i at Klynge så spændende ud da han var her, og jeg bandede det også langt væk, de det viste sig at OB ikke ville satse på ham.
            Havde han selv valgt at forlade OB, ville jeg aldrig glædes over succesen, men når OB bare smider ham væk, så glæder jeg mig enormt på knægtens vegne.

            Men ellers er vi 100% enige.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Nu ser jeg ikke ungdomsfodbold, men i de superligakampe Klynge spillede hos os synes jeg aldrig nogensinde han faldt igennem. Ift. folk som Brems og Ibrahimagic der kom på kontrakt, så fik Klynge vist sig fint frem i sine optrædender. Det er stadig mig en gåde, hvordan vi kunne lade ham passerer ift. flere af dem vi skrev kontrakter med i den sæson og har skrevet kontrakt med både før og efter fra akademiet. Det er dog stadig langt fra sikkert han var blevet til noget hos os, for hele strukturen omkring holdet i Silkeborg er bare længder bedre end hos os og det gør det selvfølgelig også nemmere for en ung spiller at finde sig til rette på superliganiveau.

              Du har helt ret, det er ikke uden grund at ikke så meget som en eneste markspiller fra ungdommen er blevet til noget i OB siden Falk.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                Du har helt ret, det er ikke uden grund at ikke så meget som en eneste markspiller fra ungdommen er blevet til noget i OB siden Falk.
                JJ og Greve er uenige.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Niels Frederiksen siger på Onside, at han mener standarden i Superligaen falder i disse år. Så burde det blive lettere at blive tophold.
                  Udtaler NF efter et nederlag. Så det er ikke sikkert det skal tages helt så alvorligt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    JJ og Greve er uenige.
                    Ja JJ selvfølgelig. Greve blev først god i Randers.Ligesom Desler også er blevet bedre efter OB.
                    Last edited by Magge; 31-07-2022, 21:11.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      JJ og Greve er uenige.
                      Ingen af dem var profiler a la Rasmus Falk i OB. Greve blev det lidt, da han forlod OB. Gad vide om det samme sker for JJ i Frankrig. Jeg tvivler.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Ja JJ selvfølgelig. Greve blev først god i Randers.Ligesom Desler også er blevet bedre efter OB.
                        Jeg synes faktisk ikke Greve var dårlig i OB, han blev bare først rigtig god da han kom til Randers.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Jeg synes faktisk ikke Greve var dårlig i OB, han blev bare først rigtig god da han kom til Randers.
                          Ja det er rigtigt, men han fik måske heller ikke chancen for at blive stabil i OB.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Udtaler NF efter et nederlag. Så det er ikke sikkert det skal tages helt så alvorligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Ja.

                              Comment


                                Så er der træningsplan for August måned

                                https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0

                                Ved ikke om de læser med herinde. Men nu har man da skrevet når man træner på stadion

                                Comment

                                Working...
                                X