Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Ja man må sige top 6 meget forudsigeligt fordufter for os igen igen igen igen.
    Det positive må jo så være at de 3 nederste hold, som vi skal kæmpe med, om at undgå nedrykning også tabte, så afstanden til nedrykningsstregen stadig er 11 points i en runde, hvor vi selv taber.
    Korrekt. Men det her hold bør ikke rykke ned, så er det sgu vores egen skyld.

    Nu må vi godt snart få en god sæson, gerne med noget der ender i noget europæisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      det har du selvf ret i. Jeg havde bare ikke regnet med point tab til randers her - det havde været en bonus men som sagt mener jeg ikke det ændre det store.

      Randers møder Viborg, AGF og AAB - det ligner ikke mere end 4 point til dem...det bringer dem på 32 point og en slutspilsplads. Mens 2 sejre til os giver os 31 og den sidste plads - bare vent og se
      Bortset fra det ville være super typisk af OB at sætte Aab igang.

      Comment


        Det kusk laver der det har vi brug for.

        Nå kom så med en 3-3 kamp.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          det har du selvf ret i. Jeg havde bare ikke regnet med point tab til randers her - det havde været en bonus men som sagt mener jeg ikke det ændre det store.

          Randers møder Viborg, AGF og AAB - det ligner ikke mere end 4 point til dem...det bringer dem på 32 point og en slutspilsplads. Mens 2 sejre til os giver os 31 og den sidste plads - bare vent og se
          Problemet er bare at folk tror vi kan slå AGF. De folk undervurderer fuldstændig deres defensiv. De lukker næsten ingen mål ind og OB kan ikke score. Så vi får max 1 point i Århus. Bare vent og se.
          EDIT: i øvrigt et tip til den der oddser: spil under 2,5 mål i AGFs kampe.
          Last edited by claudes1; 26-02-2023, 18:19.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Korrekt. Men det her hold bør ikke rykke ned, så er det sgu vores egen skyld.

            Nu må vi godt snart få en god sæson, gerne med noget der ender i noget europæisk.
            Jeg er ret enig, dog kan jeg ikke se at vi pt skulle være bedre end hverken AaB eller Horsens, så vi skal sætte vores lid til at den pointafstanden vi har ned til dem kan redde vores røv, og nej hvis vi ikke kan det er det 100% vores egen skyld.
            Mht at få en god sæson som ender i noget europæisk så må vi igen spejde efter næste sæson fordi i denne sæson lugter det igen af at vi skal klynge os til det halmstrå og misfoster der ligger i 7. pladsen og playoff kamp mod top 6 holdenes sidste europacupplads.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Jeg er ret enig, dog kan jeg ikke se at vi pt skulle være bedre end hverken AaB eller Horsens, så vi skal sætte vores lid til at den pointafstanden vi har ned til dem kan redde vores røv, og nej hvis vi ikke kan det er det 100% vores egen skyld.
              Mht at få en god sæson som ender i noget europæisk så må vi igen spejde efter næste sæson fordi i denne sæson lugter det igen af at vi skal klynge os til det halmstrå og misfoster der ligger i 7. pladsen og playoff kamp mod top 6 holdenes sidste europacupplads.
              Yup. Jeg er træt af det.

              Comment


                Han siger det vel meget godt GF'eren. Man skal se og komme igang i Odense.

                https://bold.dk/fodbold/nyheder/agf-...spillerpriser/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Han siger det vel meget godt GF'eren. Man skal se og komme igang i Odense.

                  https://bold.dk/fodbold/nyheder/agf-...spillerpriser/
                  Det er mærkværdigt, at man ikke kan forstå at det er meget dyrere at spare, end at bruge penge. Der er så mange aspekter, som bidrager til merværdi for klubben ved at være i top 6. Ikke mindst det sportslige. Men spiller alt for få kampe mode de bedste hold hen over en sæson. Derfor vil vi også være helt til grin, hvis vi skulle komme i Europa via en 7. Plads. Jeg er efterhånden der, hvor jeg ikke tror på top 6 i OB, før man begynder at bruge flere penge.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Det er mærkværdigt, at man ikke kan forstå at det er meget dyrere at spare, end at bruge penge. Der er så mange aspekter, som bidrager til merværdi for klubben ved at være i top 6. Ikke mindst det sportslige. Men spiller alt for få kampe mode de bedste hold hen over en sæson. Derfor vil vi også være helt til grin, hvis vi skulle komme i Europa via en 7. Plads. Jeg er efterhånden der, hvor jeg ikke tror på top 6 i OB, før man begynder at bruge flere penge.
                    Fordi man er tilfreds med at drifte OB på en 7-10 plads. Det er svært at drive en succesfuld fodboldklub og stadig have plus på bogen. Jeg tror ikke på at OB vil kunne tjene nok på spillersalg til at finansiere det ekstra der skal til for at spille fast i top seks. ​​​​

                    Den investering der skal ligge før at OB er en fast del af top seks er for stor. Især fordi AGF og FCN har trådt på speederen i de sidste par år og ligner to klubber der er parat til at opruste endnu mere, med nyt stadion i Aarhus og nyt akademi i Egypten. Når du så samtidigt har så mange veldrevne fodboldklubber i DK efterhånden så bliver det bare svært. Thorborg er ikke interreseret i at investere det der skal til og vil heller ikke sælge, ergo 7-10 plads, top seks på en god sæson, nedrykning hvis det går helt af H til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Fordi man er tilfreds med at drifte OB på en 7-10 plads. Det er svært at drive en succesfuld fodboldklub og stadig have plus på bogen. Jeg tror ikke på at OB vil kunne tjene nok på spillersalg til at finansiere det ekstra der skal til for at spille fast i top seks. ​​​​

                      Den investering der skal ligge før at OB er en fast del af top seks er for stor. Især fordi AGF og FCN har trådt på speederen i de sidste par år og ligner to klubber der er parat til at opruste endnu mere, med nyt stadion i Aarhus og nyt akademi i Egypten. Når du så samtidigt har så mange veldrevne fodboldklubber i DK efterhånden så bliver det bare svært. Thorborg er ikke interreseret i at investere det der skal til og vil heller ikke sælge, ergo 7-10 plads, top seks på en god sæson, nedrykning hvis det går helt af H til.
                      Fact. Og det bidrager bare til melankolien ved at være odense-dreng der ikke kan holde med andre hold.
                      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                      lykke, ulykke de gange på rad,
                      medgang og modgang hinanden tilråbe,
                      solskin og skyer de følges og ad.
                      Jorderigs guld
                      er prægtig muld,
                      Himlen er ene af salighed fuld.
                      - Kingo, 1681

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Fordi man er tilfreds med at drifte OB på en 7-10 plads. Det er svært at drive en succesfuld fodboldklub og stadig have plus på bogen. Jeg tror ikke på at OB vil kunne tjene nok på spillersalg til at finansiere det ekstra der skal til for at spille fast i top seks. ​​​​

                        Den investering der skal ligge før at OB er en fast del af top seks er for stor. Især fordi AGF og FCN har trådt på speederen i de sidste par år og ligner to klubber der er parat til at opruste endnu mere, med nyt stadion i Aarhus og nyt akademi i Egypten. Når du så samtidigt har så mange veldrevne fodboldklubber i DK efterhånden så bliver det bare svært. Thorborg er ikke interreseret i at investere det der skal til og vil heller ikke sælge, ergo 7-10 plads, top seks på en god sæson, nedrykning hvis det går helt af H til.
                        Det største problem ved den strategi er at på et tidspunkt så rammer vi en sæson, hvor der ikke er 2 hold der lige netop er en tand dårligere og så rykker vi ned. Og så risikerer vi at skulle kæmpe med helt ligeværdige klubber som AaB, Esbjerg, Sønderjyske, Lyngby om at rykke op igen og det kan blive svært nok. ODENSE TIL I DIE!!!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Fordi man er tilfreds med at drifte OB på en 7-10 plads. Det er svært at drive en succesfuld fodboldklub og stadig have plus på bogen. Jeg tror ikke på at OB vil kunne tjene nok på spillersalg til at finansiere det ekstra der skal til for at spille fast i top seks. ​​​​

                          Den investering der skal ligge før at OB er en fast del af top seks er for stor. Især fordi AGF og FCN har trådt på speederen i de sidste par år og ligner to klubber der er parat til at opruste endnu mere, med nyt stadion i Aarhus og nyt akademi i Egypten. Når du så samtidigt har så mange veldrevne fodboldklubber i DK efterhånden så bliver det bare svært. Thorborg er ikke interreseret i at investere det der skal til og vil heller ikke sælge, ergo 7-10 plads, top seks på en god sæson, nedrykning hvis det går helt af H til.
                          …det ser ihverfald sådan ud for os dødelige udenforstående….det der gør det endnu mere kreperligt det er at den der top 6 succes mere har været undtagelsen end reglen de sidste mange år…

                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Han siger det vel meget godt GF'eren. Man skal se og komme igang i Odense.

                            https://bold.dk/fodbold/nyheder/agf-...spillerpriser/
                            Det er vel ikke ret svært at regne ud.
                            Som Morten Bruun rigtigt siger, så bliver man bare i andres øjne en ligegyldig klub når man aldrig spiller med blandt de bedste.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Det er altså godt lavet af Adamsen og SIF det der, fuldt fortjent selv om AGF egentligt spiller en god defensiv kamp.

                              Comment


                                X i Aarhus. Det var fedt for os
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X