Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I næste runde møder Brøndby og Midtjylland hinanden internt, ligesom AGF og Silkeborg møder hinanden internt. Det skal nok ryste lidt op i tabellen, hvis vi enten kan tage en uafgjort eller måske endda vinde over Nordsjælland.

    Jeg tror, modsat mange andre, at Brøndby får meget svært ved at nå med i top 6, og selvom det vil være en katastrofe for dem, så tror jeg simpelthen ikke, de når at få skrabet nok point sammen. Medmindre de mod forventning vinder over FCM selvfølgelig.

    Tidligere har jeg forudsagt, at det vil kræve 33 point at komme med i top 6, men at 32 måske kunne gøre det. Det tror jeg stadigvæk er et ret godt pejlemærke. Jeg tror, AGF kommer til at slutte med 31-32 point, Randers kommer også til at tage 31-32 point, men Brøndby kommer kun til at få en 29-30 point. Silkeborg kommer ikke over 30 point.

    Hvis vi skal med i top 6 skal vi vinde over Nordsjælland og AaB, ikke tabe til AGF, og så endelig håbe på, at Randers ikke får skrabet for mange point sammen, for sammen med AGF har de størst sandsynlighed for at komme i top 6 lige nu, sådan som jeg ser det. Jeg vil holde meget øje med Randers kamp mod Lyngby i næste runde, for den bliver definerende for dem.

    Uanset bliver det hele afgjort i sidste runde, og vi skal ud og levere en præstation i alle kampene.

    Det tror jeg selvfølgelig på, vi kan, men det mest sandsynlige er lige så selvfølgeligt, at vi vinder over FCK, spiller uafgjort mod AaB og taber til både Nordsjælland og AGF, og dermed ikke kommer med i top 6 :D
    Last edited by Bolbro; 23-02-2023, 14:19.

    Comment


      Kom så Lyngby.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Kom så Lyngby.
        Ja de må gerne tage point i dag.
        Viborg er igang, fedt hvis de smadrer Horsens. Enormt ærgerligt de kommer igang en uge for sent.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Ligner også sidste chance for AaB i dag... men skulle ikke undre mig hvis de tager point i Parken. Superligaen er sgu så underlig.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Ffs Lyngby.

            Comment


              Så skal vi nok have tre sejre i de sidste tre for at komme i top 6. Så alt er som de plejer. Nu må topledelsen snart forstå at man ikke kan træne sig god nok til at komme i top 6. Et par skader og vi er totalt ordinære. Der skal et par kvalitetsspillere til.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ligner også sidste chance for AaB i dag... men skulle ikke undre mig hvis de tager point i Parken. Superligaen er sgu så underlig.
                Nope. Jeg kan ikke håbe på FCK sejr, ligegyldigt hvem de spiller mod, Aab må vinde og så må OB slå dem i næste uge.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Så skal vi nok have tre sejre i de sidste tre for at komme i top 6. Så alt er som de plejer. Nu må topledelsen snart forstå at man ikke kan træne sig god nok til at komme i top 6. Et par skader og vi er totalt ordinære. Der skal et par kvalitetsspillere til.
                  jeg kan ikke se dagens resultater på nogen måde har ændret noget for os.

                  Vi skal som minimum have 2 sejre over aab og agf - og så skal andre resultater flaske sig. - sådan har det hele tiden været.

                  Og der er stadig så mange indbyrdes kampe at det er svært helt at overskue. Randers og AGF mødes bla. Enten smider et af holdene 3 point eller de smider begge 2. begge dele fint for os - men vi skal stadig hente min 2 sejre og den ene skal være over agf

                  edit: og vi er ikke de eneste der har det svært. BIF har fcm, lyngby og fcn. Så jeg satser stærkt på at de kun får 3 point mere - og dermed misser top 6...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    jeg kan ikke se dagens resultater på nogen måde har ændret noget for os.

                    Vi skal som minimum have 2 sejre over aab og agf - og så skal andre resultater flaske sig. - sådan har det hele tiden været.

                    Og der er stadig så mange indbyrdes kampe at det er svært helt at overskue. Randers og AGF mødes bla. Enten smider et af holdene 3 point eller de smider begge 2. begge dele fint for os - men vi skal stadig hente min 2 sejre og den ene skal være over agf
                    Havde da været en klar fordel for OB, hvis RFC havde tabt, eller kun havde fået 1 point. Nu skal vi hente tre point på dem også.

                    Comment


                      JaASSsaaaaaaaa

                      Comment


                        Ffs

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Havde da været en klar fordel for OB, hvis RFC havde tabt, eller kun havde fået 1 point. Nu skal vi hente tre point på dem også.
                          det har du selvf ret i. Jeg havde bare ikke regnet med point tab til randers her - det havde været en bonus men som sagt mener jeg ikke det ændre det store.

                          Randers møder Viborg, AGF og AAB - det ligner ikke mere end 4 point til dem...det bringer dem på 32 point og en slutspilsplads. Mens 2 sejre til os giver os 31 og den sidste plads - bare vent og se

                          Comment


                            Pis weekend.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Pis weekend.
                              Ja man må sige top 6 meget forudsigeligt fordufter for os igen igen igen igen.
                              Det positive må jo så være at de 3 nederste hold, som vi skal kæmpe med, om at undgå nedrykning også tabte, så afstanden til nedrykningsstregen stadig er 11 points i en runde, hvor vi selv taber.

                              Comment


                                Så FCK Aab. Hvis Skjelvik og Bernat spiller igen, så taber vi 4-0, det er jeg ked af at sige.

                                Comment

                                Working...
                                X