Oprindeligt indsendt af Oraklet
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalfinale 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Du ved sådan set ikke, om det er blevet bestemt eller de er blevet spurgt om de ville/kunne/turde? Jeg undrer mig mest over at Larsen var sidst.
MvH ChrisOB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvis man ikke forud for en finale udpeger og træner straffespark skriger det til himlen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
En i SFÅ påtaler at Larsen tit træner straffe så han er måske ikke så underlig igen men Okusun undrer. Han har så selv sagt at han meldte sig så omvendt må der være nogen der ikke gjorde …
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
En i SFÅ påtaler at Larsen tit træner straffe så han er måske ikke så underlig igen men Okusun undrer. Han har så selv sagt at han meldte sig så omvendt må der være nogen der ikke gjorde …
Jeg vil aldrig acceptere et nederlag til Herning, og når det sker fordi man vælger nogle skytter, som er så ringe til at sparke så udløser det bare et møgfald herfra.
Havde deres keeper disket op med et par klasse redninger, så havde det været til at bære.
i
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg.. og det taler lige ind i Andlox' udlægning af at det drejer sig om hvem der påtager sig ansvaret, og dermed fremstår som ledere i truppen.
Poul Hansen tog også ansvar i OB engang ;-)
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det er fint at tage ansvar, det hjælper bare knap så meget når man ikke har evnerne.
Poul Hansen tog også ansvar i OB engang ;-)
Believe OB
Comment
-
Hvis man ikke forud for en finale udpeger og træner straffespark skriger det til himlen.
Jeg tror også din (og min) bias imod Okosun og Kasper Larsen har noget at skulle sige. Hell i sekunderne efter nederlaget forbandede jeg også det langt væk at lige de to skulle sparke. Fordi min mening om deres meritter ikke ligefrem skriger af at HER har vi kongerne af disciplinen.
I stedet vil jeg fokusere på hvor store cojones det kræver at sparke et spark i det vigtigste moment i en klubs historie i over et årti. Og ikke bebrejde nogen at det så kiksede. For du ved reelt ikke om Alm har fået et "nej, jeg har ikke nerverne i dag, chef" fra andre end Kasper Larsen og Okosun.
Så for mig er det faktisk sværere at acceptere at vi ikke vandt den kamp i den ordinære, fordi vi i det store hele var klart det bedste hold på banen i størstedelen af dén. End at vi tabte på straffe, hvor to spillere, der nok ikke havde været på min egen liste over spillere, der skulle sparke, brændte.
Det er helt ufatteligt bittert. Men jeg hverken kan eller vil bebrejde hverken Alm, Okosun eller Kasper Larsen for at vi tabte den konk. Jeg vil i stedet ærgre mig som ind i helvede at Sabbi ikke scorede mindst 2 mål og at Breum eller Bashkim ikke huggede deres chancer ind.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet har KL og Okosun også er jeg sikker på. Det ville have været meget værre hvis det var Breum eller HC i mangel af at andre ikke ville påtage sig opgaven.
Derfor ville det for mit vedkommende være okay hvis Breum og Fenger havde brændt, det ville have udløst en sympati for knægtene. Det er så fen forskel der er ved at skulle forestille at være rutineret og en bærende spiller med ansvar og en ung spiller i starten af sin karrierer.
Igen så er et nederlag til Herning bare ekstra smertefuldt.
Jeg er frygtelig ringe til at tabe, ikke at jeg smider rundt med tingene, skaber og vil slås, men jeg bliver bare så helvedes bitter, især hvis det enten skyldes snyd eller sjusk.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg har generelt rigtig meget lettere ved at acceptere når vores unge fejler, derfor finder du heller ingen steder hvor jeg sviner HC for sine fejl i taberslutspillet.
Derfor ville det for mit vedkommende være okay hvis Breum og Fenger havde brændt, det ville have udløst en sympati for knægtene. Det er så fen forskel der er ved at skulle forestille at være rutineret og en bærende spiller med ansvar og en ung spiller i starten af sin karrierer.
Igen så er et nederlag til Herning bare ekstra smertefuldt.
Jeg er frygtelig ringe til at tabe, ikke at jeg smider rundt med tingene, skaber og vil slås, men jeg bliver bare så helvedes bitter, især hvis det enten skyldes snyd eller sjusk.
For mig er det hul i hovedet, at lade Breum eller Fengers karriere starte med, at have den nedtur på sine skuldre, at have brændt. Det kan KL og Okosun bedre bære.
Da dk røg ud til Kroatien i 18, var det Eriksen, Schøne og Jørgensen der brændte. Tre spillere jeg 10 ud af 10 ville sætte til at sparke. Man kan bare ikke forberede eller bebrejde nogen i den situation.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDer hænger BIF stickers i hele Dalum indtil jeg piller dem ned år efter år. Så det er klasse med stickers overalt på Sydsiden!
Jeg snakker om, når man låner et holds fan tribune, fordi en finale spilles på deres stadion.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Nu er jeg selv træner, og pt. Igang med den nye pokalsæson. Har lige været i to gange straffekon. Det er bare ikke alle der har lyst til at sparke. Selvom man kun spiller serie 2. Selv dem man mente skulle sparke, fordi man syntes de har bedst teknik, og sparketeknik.
For mig er det hul i hovedet, at lade Breum eller Fengers karriere starte med, at have den nedtur på sine skuldre, at have brændt. Det kan KL og Okosun bedre bære.
Da dk røg ud til Kroatien i 18, var det Eriksen, Schøne og Jørgensen der brændte. Tre spillere jeg 10 ud af 10 ville sætte til at sparke. Man kan bare ikke forberede eller bebrejde nogen i den situation.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Nu er jeg selv træner, og pt. Igang med den nye pokalsæson. Har lige været i to gange straffekon. Det er bare ikke alle der har lyst til at sparke. Selvom man kun spiller serie 2. Selv dem man mente skulle sparke, fordi man syntes de har bedst teknik, og sparketeknik.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Ja hørte lige SFÅ , han sagde også at til træning sparkede han dem ind med fuld smadder og strakt vrist. Det skulle han have holdt sig til.
Jeg vil aldrig acceptere et nederlag til Herning, og når det sker fordi man vælger nogle skytter, som er så ringe til at sparke så udløser det bare et møgfald herfra.
Havde deres keeper disket op med et par klasse redninger, så havde det været til at bære.
i
Men igen lige med Sabbi er det måske usikkert om det havde hjulpet ved målchancerne, han havde nok ramt bolden med knæet eller hælen.
Synes for iøvrigt at Sabbi spillede en af sine bedre kampe
Comment
-
Sabbi var en stor trussel, men som OB-fan sidder man også med følelsen af, at han kan få 10 chancer uden at score.
Han har dage, hvor intet lykkes, og så har han dage, hvor noget lykkes. Gør man det hele op, så er der ikke nok slutprodukt. Kommer der et tilbud, så synes jeg, det er tid til at sige farvel. Ellers er han en ok spiller til rotationen på de forreste pladser, men jeg forventer, han får mindre spilletid end i indeværende sæson.
- Likes 2
Comment
Comment