Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Er helt enig. Jeg vil igen bede om, at i kaster blikket på en sæson og ikke lader jer forblinde af en god kamp.
    Jeg mener vi var bedst mod FCM i går, men spiller vi sæsonnen igen, så bliver vi 7-10, og når ikke finalen.
    Drømme er smukke, men de af jer der drømmer at dette hold lige pludselig bliver et top 6 hold vil vågne badet i sved når OB igen bliver deltager i nedrykningsspillet.
    Der er spillere som jeg ikke tror kan tage steppet, men som ville være gode at have på bænken
    Det kunne være Sabbi, Sander, KL, Østrøm, Fenger, king eller Jørgen, Aron, Okosun.
    HC freder jeg selvom han endnu ikke er stabil og kan dominere i feltet.
    NM er ingen opdækningsørn, men har potientiale.
    Der er nok nogle af ovenstående der ikke ser sig som reserver, men kunne de få noget Ivan vilje så kunne øget konkurrence løfte dem, måske endda på holdet.
    BW siger 24 spillere i truppen, så der skal en del ud hvis nogle skal ind. Ved også godt at nogle af de nævnte realistisk er i start 11 næste år.
    Kløve, BK, jørgen eller King, skal væk. Der skal laves aftaler om udlån.
    Frø skal hjem og bo hos Ivan eller finde en anden klub. Det er synd at de åbenlyse evner, tilsyneladende afhænger af biorytmer, månens hældning eller nog andet.
    Med Kanté og Kjerrumgaard der kommer ind er vi 25 mand i truppen. Jeg går ud fra at Opondo bliver i Horsens.
    Så skal der nok 3-4 stykker mere ud så der kan komme 2-3 stykker ind.
    Det burde ikke være det store problem. Kløve,Kadrii,Khemdee og Brems er lige til højrebenet. Der kan nemt findes andre små salg og måske et større

    Men vi burde hente 2-3 stykker med Jebali/Tverskov klasse hvis vi skal snakke Top 6 uden dårlig smag i munden

    Comment


      Flot indsats af spillerne i går. Det kan de være stolte af. Hér dagen derpå tænker jeg, at Midtjyllands introsang var fed, og jeg har gået og nynnet den hele dagen. Er der nogle der ved, om der er noget på trapperne i OB, så vi kan få skiftet Kim Larsen ud med noget der rykker lidt mere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Flot indsats af spillerne i går. Det kan de være stolte af. Hér dagen derpå tænker jeg, at Midtjyllands introsang var fed, og jeg har gået og nynnet den hele dagen. Er der nogle der ved, om der er noget på trapperne i OB, så vi kan få skiftet Kim Larsen ud med noget der rykker lidt mere
        Trolling? Beklager at du har fået en FCM sang på hjernen, det lyder ikke særligt rart . Det må være den berømte ‘smag og behag’, fair nok, jeg håber personligt aldrig at Kim Larsen bliver skiftet ud i OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Med Kanté og Kjerrumgaard der kommer ind er vi 25 mand i truppen. Jeg går ud fra at Opondo bliver i Horsens.
          Så skal der nok 3-4 stykker mere ud så der kan komme 2-3 stykker ind.
          Det burde ikke være det store problem. Kløve,Kadrii,Khemdee og Brems er lige til højrebenet. Der kan nemt findes andre små salg og måske et større

          Men vi burde hente 2-3 stykker med Jebali/Tverskov klasse hvis vi skal snakke Top 6 uden dårlig smag i munden
          Og måske et udlån også åbner en plads eller 2. Men enig 2-3 i Jebali/Tver klasse er nødvendig, samt at man ikke lader sig forføre over et par super kampe i sæsonen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Og måske et udlån også åbner en plads eller 2. Men enig 2-3 i Jebali/Tver klasse er nødvendig, samt at man ikke lader sig forføre over et par super kampe i sæsonen.
            helt enig i der mangler noget kvalitet. Men formår man at hæve bundniveauet - være langt mere stabile og faktisk begynder at vinde de kampe vi SKAL vinde (kampe hjemme og mod "de mindre hold") så er afstanden ikke så lang. Som i; ikke så langt til vi reelt spiller med om at komme i top 6.

            FCK, FCM og BIF er vel mere eller mindre sikre (så sikre som man kan være) AGF har jo rodet rundt i denne sæson - så hvordan går det? Silkeborg har gjort det rigtig godt men mon ikke de mister nogle profiler og et evt europa eventyr kan også koste.
            Med de mest positive briller er der 3 pladser i spil og vel ihvertfald 7 hold der vil lege med om dem - så skal vi være et "sikkert" top 6 hold så skal der virkeligt investeres for de andre hold trækker fra.

            Comment


              Kære OB spillere,trænere og ledere og ikke mindst fans.

              Tusind tak for en fantastisk pokalfinale igår.
              Hvor var det bittert og ærgerligt,at pokalen ikke kom hjem til O`ense.
              Fansene skabte en mega fed stemning og vandt klart den duel mod FCM.
              På banen så man et tændt og fokuseret hold, der arbejdede sammen og løb for hinanden. Den tænding og det fokus, er jo lige netop det, der skal til for at være et top 6 hold igen og igen.
              Det kan ikke nytte, at alt for mange kampe ender uafgjort eller med et nederlag, fordi spillerne ikke var klar eller fokuseret. Det handler om vinderkultur og et trænerteam der også fokusere på det. Der er så bittert og se, at potentialet i holdet kun forløses ind i mellem. Jeg elsker at se Ivansevic knytte næver når han har laver en god aktion, det vil jeg gerne se mere af, istedet for opgivende attituder.
              Selvfølgelig kan det være et udtryk for spillernes manglende kvalitet, men jeg tænker også at det i høj grad handler om kulturen -træningsmiljøet.
              OB har et godt og velfunderet akademi for unge spillere,der både på U 19, U 17 og U 15 er med i toppen, hvilket tegner godt for fremtiden.
              Jeg tror og håber der blæser nye vinde i Ådalen.
              Vi skal have gang i balancen med at sælge spillere til god pris, få nyt blod ind og give egne talenter chancen. Vi mangler et kanonsalg med gode penge til klubben. Jebali er oplagt at få solgt nu, hvor han er på toppen, der skal selvfølgelig en ny ind med samme kvaliteter. Vi skal væk fra at give spillere væk, som Falk og Grytebust.
              Jeg tror på næste sæson bliver bedre end i år, det skal blive bedre.
              Byen er klar, fansene er klar, fremtiden er klar, er OB klar?

              Tusind tak for igår, mere af det. ⚽️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Flot indsats af spillerne i går. Det kan de være stolte af. Hér dagen derpå tænker jeg, at Midtjyllands introsang var fed, og jeg har gået og nynnet den hele dagen. Er der nogle der ved, om der er noget på trapperne i OB, så vi kan få skiftet Kim Larsen ud med noget der rykker lidt mere
                Du har min dybeste medfølelse, fuck hvor må du have det ringe.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Ja igår lignede han den Bernat der startede sæsonen og den U21 landsholdsudtagne, han er. Bravo! Nu skal det bare se mere sådan ud fremadrettet, så vil han heller ikke modtage den mængde af kritik.

                  I det hele taget er jeg meget stolt over hele holdet.

                  Har set det hele én gang til, og det var på alle mulige leder og kanter én af de bedste 90 minutters præstationer vi har leveret i denne sæson. Vi burde ha vundet i ordinær. Grrrr!

                  MvH ChrisOB

                  Enig , vi manglede skarpheden eller kynismen i de chancer vi trods alt havde.

                  Også stolthed over holdet herfra.
                  Jeg kan og vil aldrig nogensinde forstå, hvordan man kan vælge Okosun og Larsen til at tage straffe, hold nu kæft en hjernedød beslutning.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    I øvrigt ville ikke bytte vores fanzone med Brøndbys. Vores er ja langt, langt hyggeligere og bedre. Og i hensigt af faciliteter er der ja klasseforskel vedr. ventetider ved boder og toiletter.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Flot indsats af spillerne i går. Det kan de være stolte af. Hér dagen derpå tænker jeg, at Midtjyllands introsang var fed, og jeg har gået og nynnet den hele dagen. Er der nogle der ved, om der er noget på trapperne i OB, så vi kan få skiftet Kim Larsen ud med noget der rykker lidt mere
                      Tror seriøst jeg mistede et år af mit liv af det indlæg..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Flot indsats af spillerne i går. Det kan de være stolte af. Hér dagen derpå tænker jeg, at Midtjyllands introsang var fed, og jeg har gået og nynnet den hele dagen. Er der nogle der ved, om der er noget på trapperne i OB, så vi kan få skiftet Kim Larsen ud med noget der rykker lidt mere
                        Jeg går også ved siden af mig selv i dag............

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                          Enig , vi manglede skarpheden eller kynismen i de chancer vi trods alt havde.

                          Også stolthed over holdet herfra.
                          Jeg kan og vil aldrig nogensinde forstå, hvordan man kan vælge Okosun og Larsen til at tage straffe, hold nu kæft en hjernedød beslutning.
                          Du ved sådan set ikke, om det er blevet bestemt eller de er blevet spurgt om de ville/kunne/turde? Jeg undrer mig mest over at Larsen var sidst.

                          MvH ChrisOB

                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            I øvrigt ville ikke bytte vores fanzone med Brøndbys. Vores er ja langt, langt hyggeligere og bedre. Og i hensigt af faciliteter er der ja klasseforskel vedr. ventetider ved boder og toiletter.
                            Fuldstændigt enig. Danmarks mest berømte fanafsnit og så var alt bare... middelmådigt. Og sat til af fuglelort. Folk stod og pissede ved hegnene p.g.a køen ved toiletterne. Fanzonen udenfor er som at putte sminke på et lig. Intet vanvittigt specielt over det.

                            Det var ikke helt Kloarken (Den gamle endetribune i Parken, før den blev revet ned og erstattet med det dér glasrædsel, der er dér nu) men mindre kan også gøre det.

                            Et fanafsnit værdig nok til den lorteklub.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Flot indsats af spillerne i går. Det kan de være stolte af. Hér dagen derpå tænker jeg, at Midtjyllands introsang var fed, og jeg har gået og nynnet den hele dagen. Er der nogle der ved, om der er noget på trapperne i OB, så vi kan få skiftet Kim Larsen ud med noget der rykker lidt mere
                              Det næste er vel, at du tænker "Hey den dér Jump med Van Halen" er ikke så tosset endda.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Flot indsats af spillerne i går. Det kan de være stolte af. Hér dagen derpå tænker jeg, at Midtjyllands introsang var fed, og jeg har gået og nynnet den hele dagen. Er der nogle der ved, om der er noget på trapperne i OB, så vi kan få skiftet Kim Larsen ud med noget der rykker lidt mere
                                Ironi anvendes??? Alt har grænser!
                                Du skulle måske hellere have rost deres tifo som åbenbart kom direkt fra Walt-Disney-Productions og lignende et udklip fra en Mickey Mouse historie hvis du ville skrive noget sjovt ...
                                KIm Larsens "Her i Odense" er fast og ubrydelig del af vores traditioner. Mere er der ikke at sige.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X