Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tja, nu gør det ja også om hvem føler sig parat at tage ansvaret. Okosun spillede en kæmpestor kamp og måske de unge ville ikke tage ansvaret. Vi ved ja ikke hvordan det blev besluttet.
    Mon ikke de er udvalgt på forhånd.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Mon ikke de er udvalgt på forhånd.
      Det tror ikke. Synes det ville være helt forkert. Der må være ideer hvem tilhører sandsynligt til de udvalgte. Men slutendeligt går det ja om hvem er klar i situationen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Den svier, fuck hvor ville jeg gerne have vundet den pokal. Vi spiller kampen på følelser og det er tæt på at vi render med hele lortet.

        Jeg er skuffet og imorgen er jeg stolt, tribunen sang også engang Odense altid Odense efter kampen, fuldt fortjent.

        Vi kunne sagtens have gået til pause og været foran.
        De dominerer os tilgengæld fuldstændigt i forlænget.

        ​​​​​​HC står hans bedste kamp til dato, og den redning han hiver op hvor han får lappen på er en kongeredning.

        Mihajlo kæmper, løber og spiller fantastisk i vores centerforsvar og Skjelvik redder os på stregen.


        Okosun og Tverskov knokler røven ud af bukserne på midtbanen, imod hvad jeg vil vurdere til at være den stærkeste centermidtbane i superligaens historie.

        ​​​​​Det er pisse irriterende at vi ikke render med pokalen, men drengene kan være stolte af deres indsats.
        ​​​​​

        Comment


          Jeg synes vi havde fortjent den pokal. Helt sikkert. Jeg var meget overrasket over hvor meget bedre vi var end FCM. Men vi kunne ikke score, Jeg synes det især r Sabbi der er problemet.
          God ferie til alle. Og pøj pøj med sommerens til- og frasalg, Bjørn.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Jeg synes vi havde fortjent den pokal. Helt sikkert. Jeg var meget overrasket over hvor meget bedre vi var end FCM. Men vi kunne ikke score, Jeg synes det især r Sabbi der er problemet.
            God ferie til alle. Og pøj pøj med sommerens til- og frasalg, Bjørn.
            Sabbi scorede ikke på de to chancer han havde men ellers spillede han ja en stærk kamp. Meget energi, offensiv og defensiv. Kæmpede røver ud af buksen og blev ofte en trussel for midtjyderne.
            Last edited by andlox; 26-05-2022, 20:06.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Altid1887 Se indlæg
              Godt kæmpet, fantastisk fight i forlænget spilletid.

              Vanvittig god indsats på tribunen, men desværre får vi slet ikke udnyttet, at vi er 15.000, store dele af vores afsnit er helt dødt det meste af kampen. Her er vi desværre nok lige så langt fra toppen af dansk fodbold som på banen. Jeg håber folket alligevel havde en fed oplevelse, og på sigt får lyst til at støtte drengene mere visuelt og vokalt. Det kan virkeligt flytte noget i kampe som denne.

              Vi ses til næste sæson, Odense Boldklub af attensyvogfirs. God sommer!
              Vi startede med at skabe stemning allerede to timer før kampen. Der var mere en fire timer hvor vi dominerede stadionet. Det var fandme stærkt og vi ER med på toppen!
              Last edited by andlox; 26-05-2022, 20:13.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                HC!
                http://obstruktion.dk/bernat-vi-gjor...-godt-forsoeg/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Bittert. Men atter endnu en god kamp mod et top 6 hold, der qua den sidste afgørende skarphed ikke blev vundet i ordinær spilletid.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Virkelig ærgerligt vi ikke får vundet sådan en kamp. Jeg synes ellers ikke vi kunne gøre ret meget anderledes. Vi havde læst godt på deres offensiv, hvor de raketter ikke for alvor fik lov at løbe med os og Dreyer blev lukket fint ned. Deres pres havde vi også læst og spiller os ret ubesværet ud af det, så kampen kommer til at foregå på vores præmisser indtil vi kommer i overtid og kræfterne slipper op.
                    Skarpheden var der desværre ikke i dag. En spiller som Sabbi folder hele sit repertoire ud og fcm kan slet ikke styre ham. Desværre er afslutningsspillet bare ikke en del af det repertoire og det er ærgerligt det er ham som kommer til hovedparten af vores farlige chancer.
                    Ellers en stor oplevelse, hvor både spillere og fans fik vist at vi hører til i toppen af dansk fodbold. Vi gav i den grad fcm kamp til stregen uden at gå på kompromis med den måde vi gerne vil spille fodbold på. Det kan vi være stolte over og tage ned videre.

                    Comment


                      Er der nogle som ved om kampen bliver vis igen eller et sted hvor man kan gå ind og se kampen på nettet?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Virkelig ærgerligt vi ikke får vundet sådan en kamp. Jeg synes ellers ikke vi kunne gøre ret meget anderledes. Vi havde læst godt på deres offensiv, hvor de raketter ikke for alvor fik lov at løbe med os og Dreyer blev lukket fint ned. Deres pres havde vi også læst og spiller os ret ubesværet ud af det, så kampen kommer til at foregå på vores præmisser indtil vi kommer i overtid og kræfterne slipper op.
                        Skarpheden var der desværre ikke i dag. En spiller som Sabbi folder hele sit repertoire ud og fcm kan slet ikke styre ham. Desværre er afslutningsspillet bare ikke en del af det repertoire og det er ærgerligt det er ham som kommer til hovedparten af vores farlige chancer.
                        Ellers en stor oplevelse, hvor både spillere og fans fik vist at vi hører til i toppen af dansk fodbold. Vi gav i den grad fcm kamp til stregen uden at gå på kompromis med den måde vi gerne vil spille fodbold på. Det kan vi være stolte over og tage ned videre.
                        Absolut!. Kampen viste at Alm er ved at implementere noget som kommer til at fungere.
                        I går var frustreret, i dag er bare stolt på holdet og fanscenen (stadig med en lille tåre i øjne fordi det ikke lykkedes at hente Pokalen).
                        Last edited by andlox; 27-05-2022, 07:36.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af HPM Se indlæg
                          Er der nogle som ved om kampen bliver vis igen eller et sted hvor man kan gå ind og se kampen på nettet?
                          Tror du kan finde den inde på DR

                          Comment


                            Er meget enig i den her vurdering:
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...est-i-broendby

                            ​​​​​​Og der her kunne vel også forklare den en eller anden beslutning af Putros:
                            "Hvis Sandi Putros var i tvivl om, hvad han skulle dømme, kunne han til enhver tid spørge Henrik Dalsgaard. FCM-spilleren stod altid klar med et godt råd til manden i gult, ,...,,"
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Jeg håber, at trup + stab drager positiv læring af kampen, når skuffelsen lægger sig.

                              Kampen viste, at vi kan spille med fokus, koncentration og uden store fejl. Med tænding og gnist.

                              Jeg ved godt, at en finale har sin egen logik og motivation, men kam vi tage bare noget af det fokus - eller udtryk - med fremad, så lysner det.

                              Comment


                                Mest af alt er jeg stolt af HC der leverer en fejlfri kamp hvor han endda laver en klasseredning til slut i overtiden. Efter al den kritik han har modtaget, også ovenikøbet foran 15.000 forventningsfulde OB fans - sikke et pres for en så ung keeper! Hvis han lige havde pillet det straffespark han havde hånden på, havde det været kronen på værket. Men han kan på alle måde være tilfreds med sin indsats! Flot flot kamp af ham

                                Comment

                                Working...
                                X