Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Mest af alt er jeg stolt af HC der leverer en fejlfri kamp hvor han endda laver en klasseredning til slut i overtiden. Efter al den kritik han har modtaget, også ovenikøbet foran 15.000 forventningsfulde OB fans - sikke et pres for en så ung keeper! Hvis han lige havde pillet det straffespark han havde hånden på, havde det været kronen på værket. Men han kan på alle måde være tilfreds med sin indsats! Flot flot kamp af ham
    Jeg er helt enig i det skrevne. SFÅ har i deres pokalfinalenedtaktspodcast en kort snak med HC. Han er super afklaret om hele hans situationen med nedturene både personligt og som hold i sæsonen. Jeg er sikker på han og staben arbejder benhårdt og at de kommer til at lykkes med at han endnu mere succes i OB i nærmeste fremtid. Der skal god mental styrke til at rejse sig efter et ikke særlig stabilt forår og levere en præstation som i går.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Mest af alt er jeg stolt af HC der leverer en fejlfri kamp hvor han endda laver en klasseredning til slut i overtiden. Efter al den kritik han har modtaget, også ovenikøbet foran 15.000 forventningsfulde OB fans - sikke et pres for en så ung keeper! Hvis han lige havde pillet det straffespark han havde hånden på, havde det været kronen på værket. Men han kan på alle måde være tilfreds med sin indsats! Flot flot kamp af ham
      Hørt
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Mest af alt er jeg stolt af HC der leverer en fejlfri kamp hvor han endda laver en klasseredning til slut i overtiden. Efter al den kritik han har modtaget, også ovenikøbet foran 15.000 forventningsfulde OB fans - sikke et pres for en så ung keeper! Hvis han lige havde pillet det straffespark han havde hånden på, havde det været kronen på værket. Men han kan på alle måde være tilfreds med sin indsats! Flot flot kamp af ham
        Ja igår lignede han den Bernat der startede sæsonen og den U21 landsholdsudtagne, han er. Bravo! Nu skal det bare se mere sådan ud fremadrettet, så vil han heller ikke modtage den mængde af kritik.

        I det hele taget er jeg meget stolt over hele holdet.

        Har set det hele én gang til, og det var på alle mulige leder og kanter én af de bedste 90 minutters præstationer vi har leveret i denne sæson. Vi burde ha vundet i ordinær. Grrrr!

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Jeg vil også fremhæve JS. Han spillede med stor klasse i går. Kunne han - og hele holdet - finde det fokus og det udtryk frem noget oftere, så har vi faktisk et godt hold, hvis der forstærkes på er par centrale pladser.

          Og så tror jeg, at Okosun (også) får en stor rolle i næste sæson, trods flere nævner ham som en transfer.

          Jeg håber, den flotte kamp tages med psykologisk fremover! Det gør en verden til forskel at møde op med den mentalitet, vi så i går.

          Comment


            Jeg havde ikke forventet, at OB kunne spille så stærkt. Hvis nogen havde sikret sig at Sabbi spillede med de rigtige knopper fra kampens start kunne og burde vi have vundet.
            Alle spillede godt måske lidt undtagen Frøkjær.
            De største vindere var Alm, Krog og fansene.

            Comment


              Jeg er enig i at det var opløftende i Brøndby, og at vi på en god dag havde vundet.
              Men jeg vil advare mod at overfortolke resultatet. En finale får spillerne til at yde det lille ekstra. Det er samme hold som ikke kunne sætte Viborg under pres. Det er samme hold der tabte til er ringe og umotiveret Vejle hold.
              Stillingen lyver ikke. Vi er 8. Bedst hverken mere eller mindre.
              Dejligt at HC, Jørgen, Sabbi, Okosun spiller gode kampe. Men ingen havde brokket sig hvis Okosun og Vejle var blevet enig på sidste dag i vinduet, bare som et eksempel. HC har fået en del kritik på det seneste. Sabbi score sjælden og Jørgen virker i perioder totalt ukoncentreret.

              Top 6 når vi ikke med de 4 nuværende i bagerste kæde. KL skal erstattes. Vi skal vide at med HC på mål er vi næste sæson under par i målet. Jeg vil beholde HC og bygge ham op, men det gør at vi så skal have spillere over par andre steder.
              jeg tænker at vi skal af med Sabbi, Sander, BK.
              Fenger skal ikke være første valg. Jeg er vild med Fenger, men han kommer ikke til at lave 15 plus mål.
              Jørgen skal videre og KL vide at han er første reserve.

              Ø, Vestergaard og evt andre skal forsøge lejet ud et år. Samtidig forlænges deres kontrakter, hvis trænerteamet tror på dem.

              Håber Niels syntes at finalen var så god en oplevelse, så han sender de ekstra 20 millioner om året i holdets retning som ville gøre en stor forskel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Jeg er enig i at det var opløftende i Brøndby, og at vi på en god dag havde vundet.
                Men jeg vil advare mod at overfortolke resultatet. En finale får spillerne til at yde det lille ekstra. Det er samme hold som ikke kunne sætte Viborg under pres. Det er samme hold der tabte til er ringe og umotiveret Vejle hold.
                Stillingen lyver ikke. Vi er 8. Bedst hverken mere eller mindre.
                Dejligt at HC, Jørgen, Sabbi, Okosun spiller gode kampe. Men ingen havde brokket sig hvis Okosun og Vejle var blevet enig på sidste dag i vinduet, bare som et eksempel. HC har fået en del kritik på det seneste. Sabbi score sjælden og Jørgen virker i perioder totalt ukoncentreret.

                Top 6 når vi ikke med de 4 nuværende i bagerste kæde. KL skal erstattes. Vi skal vide at med HC på mål er vi næste sæson under par i målet. Jeg vil beholde HC og bygge ham op, men det gør at vi så skal have spillere over par andre steder.
                jeg tænker at vi skal af med Sabbi, Sander, BK.
                Fenger skal ikke være første valg. Jeg er vild med Fenger, men han kommer ikke til at lave 15 plus mål.
                Jørgen skal videre og KL vide at han er første reserve.

                Ø, Vestergaard og evt andre skal forsøge lejet ud et år. Samtidig forlænges deres kontrakter, hvis trænerteamet tror på dem.

                Håber Niels syntes at finalen var så god en oplevelse, så han sender de ekstra 20 millioner om året i holdets retning som ville gøre en stor forskel.
                Den der 15+ mål forstår jeg aldrig. Det er jo sjældent at mange spillere generelt når derop. Kan fint leve med 8-12 mål, fra en 9er. Fenger har det der skal til, men mangler at spille fast, og fast med dem omkring ham. Det er jo vores store problem. Der bliver skiftet alt for meget rundt.
                Men fed fed kamp og kulisse igår, for satan hvor var det fedt. Som københavner der har taget striberne ind i hjertet, bliver man fandme stolt af den måde, vi præsenterede striberne.
                Eneste lille minus for mig, er måske at vi overklistrede sydsiden med stickers. Jeg er lidt delt, da jeg syntes det ser fedt ud. Men som i Tysk fodbold, hvor Berlin er værter, så klistre man ikke et hjemmeholds kurve til, syntes måske det havde været god stil ikke at gøre det. Men fuck det og videre OB

                Comment


                  Er nød til at lette mit nedtrykte striwrede hjerte, her dagen derpå, hvor OB blues'en i den grad stadig sidder i kroppen.

                  Kæft en pokal-kampagne, kæft en optakt, kæft en stemning, kæft en indsats og kæft et nederen udfald.

                  Denne kamp vil, over tid, sandsynligvis sætte sig i os alle samme mere som et positivt minde fremfor den følelse vi sidder med nu.

                  Dette kan, på trods af de manglende marginaler i straffekonkurrencen, ende med at flytte fundamentet OB skal kæmpe ud fra, en smule op - For jeg kan umuligt være det eneste der i dag er skuffet, men på samme tid er optimistisk og vil have mere, meget mere.

                  For på trods af at følelsen af tomhed i går, og følelsen af tomhed i dag, så gemmer der sig i hjørnet af tomheden også en følelse af stolthed.

                  Store klubber taber også store kampe - Og lig' meget hvad, så vil jeg stå, på vor tribune og synge for de hvide og blå!

                  FORZA OB.

                  Comment


                    Jeg er stadig mega ramt. Fuck den gør ondt. Og så lige til min hadeklub. Jeg har brug for lidt fodbold pause

                    Men artikler som denne får mig til virkelig at tro på fremtiden

                    https://www.bt.dk/superligaen/ob-dir...-dag-eller-med

                    Comment


                      Jeg fandt det her klip med HCs redninger for dem der live vil se dem på skærmen: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ger-se-dem-her

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                        Den der 15+ mål forstår jeg aldrig. Det er jo sjældent at mange spillere generelt når derop. Kan fint leve med 8-12 mål, fra en 9er. Fenger har det der skal til, men mangler at spille fast, og fast med dem omkring ham. Det er jo vores store problem. Der bliver skiftet alt for meget rundt.
                        Men fed fed kamp og kulisse igår, for satan hvor var det fedt. Som københavner der har taget striberne ind i hjertet, bliver man fandme stolt af den måde, vi præsenterede striberne.
                        Eneste lille minus for mig, er måske at vi overklistrede sydsiden med stickers. Jeg er lidt delt, da jeg syntes det ser fedt ud. Men som i Tysk fodbold, hvor Berlin er værter, så klistre man ikke et hjemmeholds kurve til, syntes måske det havde været god stil ikke at gøre det. Men fuck det og videre OB
                        Der hænger BIF stickers i hele Dalum indtil jeg piller dem ned år efter år. Så det er klasse med stickers overalt på Sydsiden!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                          Den der 15+ mål forstår jeg aldrig. Det er jo sjældent at mange spillere generelt når derop. Kan fint leve med 8-12 mål, fra en 9er. Fenger har det der skal til, men mangler at spille fast, og fast med dem omkring ham. Det er jo vores store problem. Der bliver skiftet alt for meget rundt.
                          Men fed fed kamp og kulisse igår, for satan hvor var det fedt. Som københavner der har taget striberne ind i hjertet, bliver man fandme stolt af den måde, vi præsenterede striberne.
                          Eneste lille minus for mig, er måske at vi overklistrede sydsiden med stickers. Jeg er lidt delt, da jeg syntes det ser fedt ud. Men som i Tysk fodbold, hvor Berlin er værter, så klistre man ikke et hjemmeholds kurve til, syntes måske det havde været god stil ikke at gøre det. Men fuck det og videre OB
                          Jeg synes netop at Fenger viste hans mangler tydeligt i går. Hans berøringer løfter ofte fra ham. Han er ikke så god til at lægge de videre første gang med ryggen til målet og han mangler noget overblik for sine holdkammerater. Fight og stor indsats kan altså bare ikke alene være nok i en angriber, hvis vi har forhåbninger om top seks. Håber han kan udvikle sig drastisk, men jeg har bare ikke set den store fremgang endnu. Tænker også at der er en grund til at Issam har spillet deroppe i lang tid nu

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                            Er nød til at lette mit nedtrykte striwrede hjerte, her dagen derpå, hvor OB blues'en i den grad stadig sidder i kroppen.

                            Kæft en pokal-kampagne, kæft en optakt, kæft en stemning, kæft en indsats og kæft et nederen udfald.

                            Denne kamp vil, over tid, sandsynligvis sætte sig i os alle samme mere som et positivt minde fremfor den følelse vi sidder med nu.

                            Dette kan, på trods af de manglende marginaler i straffekonkurrencen, ende med at flytte fundamentet OB skal kæmpe ud fra, en smule op - For jeg kan umuligt være det eneste der i dag er skuffet, men på samme tid er optimistisk og vil have mere, meget mere.

                            For på trods af at følelsen af tomhed i går, og følelsen af tomhed i dag, så gemmer der sig i hjørnet af tomheden også en følelse af stolthed.

                            Store klubber taber også store kampe - Og lig' meget hvad, så vil jeg stå, på vor tribune og synge for de hvide og blå!

                            FORZA OB.
                            Enig pånær det i det midterste lange afsnit. Jeg tror desværre ikke en skid på at Skjelvik kaster sig ned i en tackling for at forhindre et indlæg 1. august 2022. Bare for at nævne et eksempel på noget, som er symptomatisk for OBs hold: manglende tænding og ærgerrighed. Eneste trøst er, at BW har sat ord på det. Så endelig er der en, med indflydelse på truppen der har set det vi har set i 10 år.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Jeg synes netop at Fenger viste hans mangler tydeligt i går. Hans berøringer løfter ofte fra ham. Han er ikke så god til at lægge de videre første gang med ryggen til målet og han mangler noget overblik for sine holdkammerater. Fight og stor indsats kan altså bare ikke alene være nok i en angriber, hvis vi har forhåbninger om top seks. Håber han kan udvikle sig drastisk, men jeg har bare ikke set den store fremgang endnu. Tænker også at der er en grund til at Issam har spillet deroppe i lang tid nu
                              Fenger, Sander, Sabbi og Frøkjær er overvurderede. At OB har sådan en fremragende offensiv er bare ikke rigtigt. De bliver aldrig gode nok til top 6. Desværre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Fenger, Sander, Sabbi og Frøkjær er overvurderede. At OB har sådan en fremragende offensiv er bare ikke rigtigt. De bliver aldrig gode nok til top 6. Desværre.
                                Er helt enig. Jeg vil igen bede om, at i kaster blikket på en sæson og ikke lader jer forblinde af en god kamp.
                                Jeg mener vi var bedst mod FCM i går, men spiller vi sæsonnen igen, så bliver vi 7-10, og når ikke finalen.
                                Drømme er smukke, men de af jer der drømmer at dette hold lige pludselig bliver et top 6 hold vil vågne badet i sved når OB igen bliver deltager i nedrykningsspillet.
                                Der er spillere som jeg ikke tror kan tage steppet, men som ville være gode at have på bænken
                                Det kunne være Sabbi, Sander, KL, Østrøm, Fenger, king eller Jørgen, Aron, Okosun.
                                HC freder jeg selvom han endnu ikke er stabil og kan dominere i feltet.
                                NM er ingen opdækningsørn, men har potientiale.
                                Der er nok nogle af ovenstående der ikke ser sig som reserver, men kunne de få noget Ivan vilje så kunne øget konkurrence løfte dem, måske endda på holdet.
                                BW siger 24 spillere i truppen, så der skal en del ud hvis nogle skal ind. Ved også godt at nogle af de nævnte realistisk er i start 11 næste år.
                                Kløve, BK, jørgen eller King, skal væk. Der skal laves aftaler om udlån.
                                Frø skal hjem og bo hos Ivan eller finde en anden klub. Det er synd at de åbenlyse evner, tilsyneladende afhænger af biorytmer, månens hældning eller nog andet.

                                Comment

                                Working...
                                X