Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • skoge
    replied
    Normalt plejer 3. halvleg at være sjov - her er det bare dødspændende :-D

    Leave a comment:


  • skoge
    replied
    OB'erne ser trætte ud - men resultatet kan efter min ringe mening stadig gå begge veje - FORZA OB

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    syntes tit OB gør det godt mod de store hold - desværre ikke med så mange point til følge. Og så spiller man dårligt mod de mindre hold - der hvor man SKAL vinde - og så er det man ender i bunden gang på gang
    Ikke uenig .. men også et spørgsmål om indstilling … tænk hvis holdet gik ind til alle kampe med denne indstilling ..

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Godt Bernat. Tak for det

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    stor redning af bernat

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    2. halvleg bestemt også godkendt … viser i hvert fald at man som min. kan spille lige op med nr. 2.
    syntes tit OB gør det godt mod de store hold - desværre ikke med så mange point til følge. Og så spiller man dårligt mod de mindre hold - der hvor man SKAL vinde - og så er det man ender i bunden gang på gang

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Har de overhovedet haft fokus på OB?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    2. halvleg bestemt også godkendt … viser i hvert fald at man som min. kan spille lige op med nr. 2.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Det er lidt svært at se her fra sy'siden hvor store var de chancer vi havde i første?
    Der har været et par store … Sabbi tæt på at skylde …

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    generelt en fin kamp - sabbi med flere lige-ved-og-næsten situationer men mest en kamp uden de helt store chancer.

    flere gode præstationer uden der sådan er en der bare har brændt den af.

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    bestemt godkendt 1 halvleg - meget lige.

    jeg forstår stadig ikke vores forsøg på at spille bolden ud fra egne rækker. Holdet ser ud til at være revet over i 2 halve - midtbanen mangler og man ender næsten hver gang med at sparke bolden op alligevel...
    Hvor har vi spillet en flot kamp, men ærgerligt, at vi ikke scorede på vores chancer. Det skal ikke undre mig, at FCM pludseligt scorer et pis-mål. Men håber selvfølgelig, at vi scorer og vinder. Flot spark af Breum - kom nu med det måååål.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    bestemt godkendt 1 halvleg - meget lige.

    jeg forstår stadig ikke vores forsøg på at spille bolden ud fra egne rækker. Holdet ser ud til at være revet over i 2 halve - midtbanen mangler og man ender næsten hver gang med at sparke bolden op alligevel...

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Det er lidt svært at se her fra sy'siden hvor store var de chancer vi havde i første?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    1. halvleg kan de godt være bekendt …

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Spillere virker virkelig tændt under opvarmning. De er klar at hente Pokalen!

    Leave a comment:

Working...
X