Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalfinale 2022
Collapse
X
-
OB'erne ser trætte ud - men resultatet kan efter min ringe mening stadig gå begge veje - FORZA OB
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
syntes tit OB gør det godt mod de store hold - desværre ikke med så mange point til følge. Og så spiller man dårligt mod de mindre hold - der hvor man SKAL vinde - og så er det man ender i bunden gang på gang
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg2. halvleg bestemt også godkendt … viser i hvert fald at man som min. kan spille lige op med nr. 2.
- Likes 1
Leave a comment:
-
2. halvleg bestemt også godkendt … viser i hvert fald at man som min. kan spille lige op med nr. 2.
Leave a comment:
-
generelt en fin kamp - sabbi med flere lige-ved-og-næsten situationer men mest en kamp uden de helt store chancer.
flere gode præstationer uden der sådan er en der bare har brændt den af.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægbestemt godkendt 1 halvleg - meget lige.
jeg forstår stadig ikke vores forsøg på at spille bolden ud fra egne rækker. Holdet ser ud til at være revet over i 2 halve - midtbanen mangler og man ender næsten hver gang med at sparke bolden op alligevel...
- Likes 1
Leave a comment:
-
bestemt godkendt 1 halvleg - meget lige.
jeg forstår stadig ikke vores forsøg på at spille bolden ud fra egne rækker. Holdet ser ud til at være revet over i 2 halve - midtbanen mangler og man ender næsten hver gang med at sparke bolden op alligevel...
Leave a comment:
-
Det er lidt svært at se her fra sy'siden hvor store var de chancer vi havde i første?
Leave a comment:
-
Spillere virker virkelig tændt under opvarmning. De er klar at hente Pokalen!
Leave a comment:
Leave a comment: