Så er Omar tilbage på hjemmesiden
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Desuden har han ryddet op i organisationen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når man høre viasat og de øvrige store mainstream mediers analyser af OB bliver man så knusende lykkelig for alle vores små lokale medier og det arbejde som de gør for at lave OB indhold. Kæmpe tak til jer!
De 3 minutter som Frimann kunne svinge sig op til om OB gør ondt i ørerne - selvfølgelig heller ikke nemt at komme omkring provinsklubberne når man skal nå at lave et 24 minutters dybdegående indslag om FCKs transfervindue.
- Likes 11
Comment
-
Er jeg den eneste der studsede over det BW sagde om, at Ole Spion havde sagt, at Manneh var en klasse spiller men langt uden for rækkevidde.
Så prøvede BW alligevel og nu er Manneh OB spiller..
Gad vide hvor mange flere spillere vi på trods af gode rapporter, ikke har spurgt på fordi de er uden for rækkevidde?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægEr jeg den eneste der studsede over det BW sagde om, at Ole Spion havde sagt, at Manneh var en klasse spiller men langt uden for rækkevidde.
Gad vide hvor mange flere spillere vi på trods af gode rapporter, ikke har spurgt på fordi de er uden for rækkevidde?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Respekt, jeg tror på han får ryddet op. Han er der ikke endnu, men virker langt over det som TC, JH, PH og Hemme kunne.
Desuden har han ryddet op i organisationen.
Last edited by manner; 02-09-2022, 04:46.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægEr jeg den eneste der studsede over det BW sagde om, at Ole Spion havde sagt, at Manneh var en klasse spiller men langt uden for rækkevidde.
Det samme er angiveligt historien om gigovic, hvor det også lyder som om BW har været snu og sikkert også en smule heldig.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"Ryddet op" synes jeg nu ikke er den rigtige formulering at bruge om ændringerne i organisationen bag "afd OB". Jeg mener "udbygning" af organisationen er mere retvisende, men måske jeg misforstår din formulering.
Comment
Comment