Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Bjørn fortæller at Gigovic muligheden opstod ved at de klubber der var ude efter ham, havde krævet en købsoption, hvilket Rostov havde sat så højt at de har trukket sig. Vi har ikke krævet en købsoption, da han er en spiller vi normalt ikke ville kunne hente til klubben.
    Tak! Følger det intenst. Men det er overraskende svært at forstå.
    Fas est et ab hoste doceri.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Bjørn fortæller at Gigovic muligheden opstod ved at de klubber der var ude efter ham, havde krævet en købsoption, hvilket Rostov havde sat så højt at de har trukket sig. Vi har ikke krævet en købsoption, da han er en spiller vi normalt ikke ville kunne hente til klubben.
      Ja - og som kan give holdet det løft fra et andet niveau det har savnet i mange år

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

        Fik i fat i, om der kom flere? Mit svenske er ikke helt i top. Fornemmelsen i studiet var at det gjorde der ikke.
        Nej der er lukket

        Comment


          Han omtaler Manneh som en pasningsstærk 6'er med en godt venstreben og med evnen til at åbne et forsvar op med en dyb stikning.
          Var lidt optaget da han så talte om Gigovic, så hørte ikke meget mere end at han løber utrolig meget

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nej der er lukket
            Mange tak. Jeg synes i øvrigt at det er stærkt af sportschef en at sætte sig ned og drikke en øl med et fanmedie og forklare tankerne bag vinduet. Stort cadeau og mange plusser i min bog.
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Han er ikke bekymret for at Tongya ikke har spillet en førsteholdskamp i karrieren, da han har spillet ungdomsfodbold på et meget højere niveau end Breum og co.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                Mange tak. Jeg synes i øvrigt at det er stærkt af sportschef en at sætte sig ned og drikke en øl med et fanmedie og forklare tankerne bag vinduet. Stort cadeau og mange plusser i min bog.
                Jeg synes BW viser klasse på mange områder

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Nogen der har et forslag til en start 11 efter dette vilde vindue.... jeg er lettere rundtosset

                  Hvad med Tverskov... tilbage i forsvaret, men hvad så med Ivan og Bjørn ?

                  Kanterne ?

                  ... og I fortsætter selv !
                  Ja, det er lidt mærkeligt. Efter en overbefolkning i offensiven og en skt for tyndt besatning på den centrale/defensive midtbane er der nu 6 spiller som skal slås om de to 6ee positioner: Manneh, Gigovic, Aron, Okosun, Tverskov og Ejdum (som skal føres til på senior niveau). Der åbner for at rykke Tverskov tilbage på forsvarsklde hvis nødvendigt men alligevel er ret overrasket at i åbenbart ikke sender en spiller (tænkte på Okosun) videre.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Pil klart op. Bjørn virker som om han har et helt andet styr på behovene end, JH,TC og Hemme havde.
                    jeg tror på vi går en bedre fremtid i møde når han har haft 2-3 vinduer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                      Mange tak. Jeg synes i øvrigt at det er stærkt af sportschef en at sætte sig ned og drikke en øl med et fanmedie og forklare tankerne bag vinduet. Stort cadeau og mange plusser i min bog.
                      Ja det kan sgu noget

                      Comment


                        Puha. Sikke et par dage her med tre handler ind, salg af Sander og så en fornuftig udlejning.
                        Rent positionsmæssigt synes jeg BW ser rigtigt. Jeg havde gerne set en ekstra centerback, men med to centrale midtbanespillere i stedet for giver det mulighed for at spille Tverskov nede i bagkæden og endegyldigt få skubbet Skjelvik væk derfra, så det er positivt. Jeg synes det er fint man har brugt krudtet på at styrke den centrale midtbane. Det er den hårdeste position i vores system og vi har se seneste sæsoner bare set os mangle bredde derinde. Vi har ikke spillere til den position der kan spille 30 kampe på en sæson og holde dampen oppe. Derfor er det utroligt glædeligt vi nu har garderet os på den position med spillere, der ligner de har niveau til at glide direkte ind.
                        jeg lever fint med at vores mange unge offensivspillere får chancen for at vise vores værd. Man kunne sagtens have ladet sig friste af at hente en rutineret og dygtig offensivspiller, fordi sabbi er ude på ubestemt tid, Sander er solgt og der ikke lige er spillere fremme på banen der topper lige nu. De får til gengæld nu en stærkere organisation bag sig med de nytilkomne, som kan være med til at forløse deres offensive kompetencer i højere grad.
                        spændende bliver det og jeg glæder mig helt vild til at se hvad de nye kan bringe i de kommende kampe. Fed aften!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Pga. situationen i russisk fodbold ?
                          Jaaa. Det skulle være skrevet ind i kontrakten. Så det lød nærmest som om at det var det mest sandsynlige scenarie på BW hvis den første tid gik godt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                            Mange tak. Jeg synes i øvrigt at det er stærkt af sportschef en at sætte sig ned og drikke en øl med et fanmedie og forklare tankerne bag vinduet. Stort cadeau og mange plusser i min bog.
                            Enig. Han er fantastisk. Han takkede SFÅ for passionen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ja, det er lidt mærkeligt. Efter en overbefolkning i offensiven og en skt for tyndt besatning på den centrale/defensive midtbane er der nu 6 spiller som skal slås om de to 6ee positioner: Manneh, Gigovic, Aron, Okosun, Tverskov og Ejdum (som skal føres til på senior niveau). Der åbner for at rykke Tverskov tilbage på forsvarsklde hvis nødvendigt men alligevel er ret overrasket at i åbenbart ikke sender en spiller (tænkte på Okosun) videre.
                              Man gør alt i sin magt for ikke at rykke ned. Og nu kan man måske træne 11 mod 11 med kvalitet og alle skal kæmpe røven ud af bukserne for at spille

                              Comment


                                Først og fremmest godt, at man har indset, at det har stået helt galt til med midtbanen. Både Manneh og Gigovic ligner spillere med et teknisk niveau et stykke over, hvad vi ellers har - og det er tiltrængt, hvis det generelle niveau skal løftes (og det skal det, vi ligger fortsat helt i bund på expected goals, og det holder ikke en hel sæson).

                                Nu er det op til Alm at køre dem ind, og så må vi jo se. Gigovic bliver lidt som en lejespiller, fordi han sandsynligvis har større muligheder, når hans situation m Rostov en gang bliver afklaret. Det synes jeg faktisk er OK og især lige nu. Man kan ikke spille football manager, når vi kører så skidt; der skal bare noget kvalitet ind, selvom det er kortsigtet.

                                Comment

                                Working...
                                X