Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er Omar tilbage på hjemmesiden

    Comment


      Nogen som overværer træningen?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Så er Omar tilbage på hjemmesiden
        Tror aldrig han var der

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror aldrig han var der
          Du bliver ved

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Du bliver ved
            Ja jeg er lige som dig overbevist om jeg har ret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja jeg er lige som dig overbevist om jeg har ret
              Du lyder nøjagtig som min kone

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Korrekt. Vi kan sælge og leje ud. Men ikke hente andre end spillere uden kontrakt. Fx NJ
                Det var dog er skrækkeligt eksempel, jeg får helt røde knopper.

                Comment


                  LR`s vurdering af transfervinduet

                  https://fyens.dk/artikel/nu-har-bjor...en-meget-snart

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Respekt, jeg tror på han får ryddet op. Han er der ikke endnu, men virker langt over det som TC, JH, PH og Hemme kunne.
                    Desuden har han ryddet op i organisationen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ive-spaendende

                      Når man høre viasat og de øvrige store mainstream mediers analyser af OB bliver man så knusende lykkelig for alle vores små lokale medier og det arbejde som de gør for at lave OB indhold. Kæmpe tak til jer!

                      De 3 minutter som Frimann kunne svinge sig op til om OB gør ondt i ørerne - selvfølgelig heller ikke nemt at komme omkring provinsklubberne når man skal nå at lave et 24 minutters dybdegående indslag om FCKs transfervindue.

                      Comment


                        Er jeg den eneste der studsede over det BW sagde om, at Ole Spion havde sagt, at Manneh var en klasse spiller men langt uden for rækkevidde.

                        Så prøvede BW alligevel og nu er Manneh OB spiller..

                        Gad vide hvor mange flere spillere vi på trods af gode rapporter, ikke har spurgt på fordi de er uden for rækkevidde?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                          Er jeg den eneste der studsede over det BW sagde om, at Ole Spion havde sagt, at Manneh var en klasse spiller men langt uden for rækkevidde.

                          Så prøvede BW alligevel og nu er Manneh OB spiller..

                          Gad vide hvor mange flere spillere vi på trods af gode rapporter, ikke har spurgt på fordi de er uden for rækkevidde?
                          Det kan vi som fans jo kun gisne om, men risikoen er i høj grad til stede for at det er et anseeligt antal. BW må allerede nu have cementeret den sig position som EA beskrev som den største sportslige investering nogensinde i OB. Jeg giver dog gerne aflad til tidligere tiders sportschefer som har lidt under aaalt for mange arbejdsdopgaver, det er nok bedst illustreret ved den kæmpe omstrukturering i organisationen bag "afd OB" i OS&E

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Respekt, jeg tror på han får ryddet op. Han er der ikke endnu, men virker langt over det som TC, JH, PH og Hemme kunne.
                            Desuden har han ryddet op i organisationen.
                            "Ryddet op" synes jeg nu ikke er den rigtige formulering at bruge om ændringerne i organisationen bag "afd OB". Jeg mener "udbygning" af organisationen er mere retvisende, men måske jeg misforstår din formulering.
                            Last edited by manner; 02-09-2022, 04:46.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                              Er jeg den eneste der studsede over det BW sagde om, at Ole Spion havde sagt, at Manneh var en klasse spiller men langt uden for rækkevidde.

                              Så prøvede BW alligevel og nu er Manneh OB spiller..

                              Gad vide hvor mange flere spillere vi på trods af gode rapporter, ikke har spurgt på fordi de er uden for rækkevidde?
                              Det er her den dygtige sportsdirektør lige melder sig ind i kampen, selvom han udmærket godt ved at klubben sikkert vil sælge dyrere end OB kan give, og spilleren sikkert ønsker at komme til en større adresse. Som vinduet så skrider frem, holdes gryden i kog så længe han ikke rigtig kommer nogen vegne og så kan man slå til, til sidst. Det kræver helt sikkert noget format at gøre i praksis og det kunne sagtens være noget som hverken JH eller MH har haft kompetencer til at lykkedes med.
                              Det samme er angiveligt historien om gigovic, hvor det også lyder som om BW har været snu og sikkert også en smule heldig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                "Ryddet op" synes jeg nu ikke er den rigtige formulering at bruge om ændringerne i organisationen bag "afd OB". Jeg mener "udbygning" af organisationen er mere retvisende, men måske jeg misforstår din formulering.
                                Jeg tror vi mener det samme, men tænkte på udskiftning i blandt ansatte som assisten trænere, Hemme mfl.

                                Comment

                                Working...
                                X