Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rexbye Se indlæg

    Haha fantastisk stykke overvågnings arbejde han laver ham Søren Hansen! ​​​​​​

    ​​​​​
    Ja det er helt vildt. Giver sgu gerne en fadøl til ham på Stadion næste gang

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg tænker .. hvad sker der kl. 10.00 i dag
      Træning formentlig:)

      Comment


        https://www.transfermarkt.com/fredri...spieler/110708

        https://www.transfermarkt.com/havard.../spieler/42234

        https://www.transfermarkt.com/sebast...spieler/217357

        https://www.transfermarkt.com/winsto.../spieler/37526
        Altså kort indtil Mihajlo er retur
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hansen.
          Nicho. Paulsen. Tverskov. Skjelvik.
          Manneh. Gigovic.
          Charly. Tongoya. Breum.
          Jebali.

          kan vel godt lige nuppe et par backs nu ..

          Men kun hvis det vurderes at Tverskov ikke har fysikken/løbepensum til midten … ellers må Gigovic være en backup ..

          Men meget stort hold …
          Tvivler på BK starter ude. Frø og BK for Nouck og FT, BK på spids og Frøen på en af de to kanterne

          Comment


            Vi har nu mulighed at rykke Tverskov tilbage hvis nødvendigt. Der sker intet mere.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              På papiret er dette vindue det bedste i over 10 år. Ikke at det er perfekt, men det er gode indkøb og der er blevet ryddet godt op i fyldet. BW er den bedste signing for OB i mange år og det på flere måder.

              Mit håb er dog, at vi kommer af med Frøkjær til de steder hvor vinduet fortsat er åbent. Han er ikke et talent længere og der er ALT for langt mellem snapsene. Hvilket er trist, da han er en rigtig god fyr. Men han har altså slet ikke vist nok.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg tænker .. hvad sker der kl. 10.00 i dag
                Der er træning med de nye drenge jo

                Comment


                  Et spændende og overraskende vindue. En smule rodet også.

                  Jeg er, trods alt, imponeret af BWs ageren.

                  Nu venter der et stort arbejde med at integrere alle de nye. I tilfælde af at alle spillere er skadesfri (selvfølgelig et tænkt og meget usandsynligt scenarium), så har jeg ingen idé om en idealopstilling.

                  Med andre ord: Der er virkelig en konkurrencesituation nu!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                    På papiret er dette vindue det bedste i over 10 år. Ikke at det er perfekt, men det er gode indkøb og der er blevet ryddet godt op i fyldet. BW er den bedste signing for OB i mange år og det på flere måder.

                    Mit håb er dog, at vi kommer af med Frøkjær til de steder hvor vinduet fortsat er åbent. Han er ikke et talent længere og der er ALT for langt mellem snapsene. Hvilket er trist, da han er en rigtig god fyr. Men han har altså slet ikke vist nok.
                    Jeg forstår godt tankegangen. Jeg tror dog dels ikke pt der er nogle, der vil betale det, OB værdsætter ham til, og dels vil jeg gerne se, om tilgangen af nogle forhåbentlig mere dynamiske og fremadrettet tænkende centrale midtbanespillere kan gøre noget godt for Frøs spil. Jeg synes jo faktisk han så ret god ud i de få kampe, han fik i starten af sæsonen indimellem skader, så jeg vil gerne se ham forhåbentlig skadesfri og sammen med de nye spillere i resten af efteråret. Hvis det så stadig virker lige så uforløst giver det imo mening at kigge efter en ny klub til ham til vinter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Et spændende og overraskende vindue. En smule rodet også.

                      Jeg er, trods alt, imponeret af BWs ageren.

                      Nu venter der et stort arbejde med at integrere alle de nye. I tilfælde af at alle spillere er skadesfri (selvfølgelig et tænkt og meget usandsynligt scenarium), så har jeg ingen idé om en idealopstilling.

                      Med andre ord: Der er virkelig en konkurrencesituation nu!
                      Kræver vel at de nye er bedre end dem der er .. det er vel begrænset hvem der kan sige noget om deres reelle niveau ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Jeg forstår godt tankegangen. Jeg tror dog dels ikke pt der er nogle, der vil betale det, OB værdsætter ham til, og dels vil jeg gerne se, om tilgangen af nogle forhåbentlig mere dynamiske og fremadrettet tænkende centrale midtbanespillere kan gøre noget godt for Frøs spil. Jeg synes jo faktisk han så ret god ud i de få kampe, han fik i starten af sæsonen indimellem skader, så jeg vil gerne se ham forhåbentlig skadesfri og sammen med de nye spillere i resten af efteråret. Hvis det så stadig virker lige så uforløst giver det imo mening at kigge efter en ny klub til ham til vinter.
                        Medgiver at der er den chance og han skal nok få spilletid, da Alm åbenbart er lidt ligeglad med hans præstation på banen.

                        Men jeg tvivler på det og er uenig i at han har spillet godt. I al den tid han har spillet, er der max en håndfuld kampe, hvor han har været ok eller ligefrem god.

                        I sidste kamp var hans også væk, altså bortset fra målet. Dog er han lige kommet tilbage fra en skade, så det spiller naturligvis også ind.

                        ​​​​​​Nej, det er meget muligt, at prisen på ham også er overvurderet. Evt. lej ham ud og evt. med en købsklasul.

                        Men lad os håbe han blomstrer op, nu da der på papiret er bedre medspillere. Tvivler dog på at det sker,synes han alt for ofte slår op i banen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                          På papiret er dette vindue det bedste i over 10 år. Ikke at det er perfekt, men det er gode indkøb og der er blevet ryddet godt op i fyldet. BW er den bedste signing for OB i mange år og det på flere måder.

                          Mit håb er dog, at vi kommer af med Frøkjær til de steder hvor vinduet fortsat er åbent. Han er ikke et talent længere og der er ALT for langt mellem snapsene. Hvilket er trist, da han er en rigtig god fyr. Men han har altså slet ikke vist nok.
                          Hold kæft hvor er Bjørn en befrielse ja. Kan være at OB om et års tid begynder at ligne en professionelt drevet klub ligefrem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Der er træning med de nye drenge jo
                            den tanke strejfede mig slet ikke

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              kan se at transfervinduet ikke er lukket mange steder endnu - hvad betyder det for os? Vi kan (i teorien) sælge spillere til de lande der stadig har åbent - men ikke hente?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                kan se at transfervinduet ikke er lukket mange steder endnu - hvad betyder det for os? Vi kan (i teorien) sælge spillere til de lande der stadig har åbent - men ikke hente?
                                Korrekt. Vi kan sælge og leje ud. Men ikke hente andre end spillere uden kontrakt. Fx NJ

                                Comment

                                Working...
                                X