Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som altid vil jeg se girafferne og hvilken impact de rent faktisk får på vores hold! Når det så er sagt, så er det hele ualmindeligt spændende!

    Der er noget at se frem til på søndag.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Som altid vil jeg se girafferne og hvilken impact de rent faktisk får på vores hold! Når det så er sagt, så er det hele ualmindeligt spændende!

      Der er noget at se frem til på søndag.

      MvH ChrisOB
      Jeg tænker allerede i morgen kl 10

      Comment


        Pu ha det holdt hårdt, men sikke da en sommer. Jeg ville ønske vi havde kunnet lukke en af de to nye til midtbanen inden ligaen var startet, men fair nok at vi ikke er der endnu som klub.
        En seriøs oprydning og en umiddelbart langt bedre sammensat trup vi pludselig kigger på - med forbehold for at jeg ikke kender niveauet på vores 3 nye gutter er jeg parat til at godkende vinduet.
        Björn Wesström fremstår bare med så meget klasse i alt hvad han foretager sig - man bliver da mere positiv en længe set.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Man gør alt i sin magt for ikke at rykke ned. Og nu kan man måske træne 11 mod 11 med kvalitet og alle skal kæmpe røven ud af bukserne for at spille
          Der har du ret. Hellere meget konkurrence end for tyndt besat Er bare lidt overrasket efter de tidligere udtalelser om meget begrænsede økonomiske muligheder at handle at ingen skal videre. Selvom vi betalte kun for Manneh en transfersum så er der sign-on-fees og lønbudget som skal finansieres.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg synes BW viser klasse på mange områder
            Vi har også været vant til meget lidt klasse, synes jeg. Men helt enig. Jeg blev imponeret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Pu ha det holdt hårdt, men sikke da en sommer. Jeg ville ønske vi havde kunnet lukke en af de to nye til midtbanen inden ligaen var startet, men fair nok at vi ikke er der endnu som klub.
              En seriøs oprydning og en umiddelbart langt bedre sammensat trup vi pludselig kigger på - med forbehold for at jeg ikke kender niveauet på vores 3 nye gutter er jeg parat til at godkende vinduet.
              Björn Wesström fremstår bare med så meget klasse i alt hvad han foretager sig - man bliver da mere positiv en længe set.
              helt enig

              jeg syntes måske stadig vinduet virker lidt rodet set udefra og forstår måske ikke helt alle handlerne.

              Men hold op hvor er det forfriskende at der kommunikeres ordenligt fra den sportslige ledelse. Det at der bliver sat nogle ord på handlerne og timingen og tanker bag kæmpe thumbs up herfra.

              Tror det bliver rigtig godt når han har haft et par vinduer til at forme holdet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Man gør alt i sin magt for ikke at rykke ned. Og nu kan man måske træne 11 mod 11 med kvalitet og alle skal kæmpe røven ud af bukserne for at spille
                Ja. Og det er ret utroligt at det ikke har været muligt nok tidligere. Der er nye boller i suppen nu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Der har du ret. Hellere meget konkurrence end for tyndt besat Er bare lidt overrasket efter de tidligere udtalelser om meget begrænsede økonomiske muligheder at handle at ingen skal videre. Selvom vi betalte kun for Manneh en transfersum så er der sign-on-fees og lønbudget som skal finansieres.
                  Jeg er bare glad for at konkurrencen er større meget meget længe og håbet er kommet tilbage. Ihverfald indtil på søndag

                  Comment


                    Lidt om Gigovic fra en tidligere OB scout

                    https://twitter.com/Ryan_J_Winson/st...78616706351113

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Pu ha det holdt hårdt, men sikke da en sommer. Jeg ville ønske vi havde kunnet lukke en af de to nye til midtbanen inden ligaen var startet, men fair nok at vi ikke er der endnu som klub.
                      En seriøs oprydning og en umiddelbart langt bedre sammensat trup vi pludselig kigger på - med forbehold for at jeg ikke kender niveauet på vores 3 nye gutter er jeg parat til at godkende vinduet.
                      Björn Wesström fremstår bare med så meget klasse i alt hvad han foretager sig - man bliver da mere positiv en længe set.
                      Det er næsten umuligt at være uenig i din vurdering af BW, og hans indsats, hvor det er forholdsvis nemt at fornemme hans indsigt, rutine og erfaring. Det er en orn'li syg omgang i karrusellen vi har fået i dette vindue så jeg vil se frem til et lidt mere roligt vindue til vinter hvor der forhåbentlig ikke bliver brug for for så store (mange) ændringer. Forhåbentlig kan det så så klares med enkelte justeringer for at få ting til at gå op i en lidt højere enhed.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        helt enig

                        jeg syntes måske stadig vinduet virker lidt rodet set udefra og forstår måske ikke helt alle handlerne.

                        Men hold op hvor er det forfriskende at der kommunikeres ordenligt fra den sportslige ledelse. Det at der bliver sat nogle ord på handlerne og timingen og tanker bag kæmpe thumbs up herfra.

                        Tror det bliver rigtig godt når han har haft et par vinduer til at forme holdet.
                        Jeg er bestemt også lidt rundtosset men vi kan da konkludere at vi i BW tilsyneladende har en rigtig chef som ikke er bange for at tage fat hvor der er behov for det. Der er mange nye ansigter i truppen som Alm nu skal få til at fungere som en enhed og det plejer jo til tider at kunne ses ikke altid er succes fra første dag. Håbet er dog lysegrønt hvis rygterne som de nye taler sandt. Så er jeg da fuldstændig enig i at det i den grad er fedt at BW har tid til at møde op SFÅ studiet og forklare sig .. jeg tænker sagtens det kan være et udslag af de organisationsændringer han har fået sat i søen.
                        Last edited by manner; 01-09-2022, 04:18.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tænker allerede i morgen kl 10
                          Jeg tænker .. hvad sker der kl. 10.00 i dag

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            Ja det kan sgu noget
                            enig . Det er så fedt
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Resultatet af året sommervindue - korriger mig gerne hvis der mangler nogen.

                              Der mangler måske en erstatning for Kasper Larsen og så ville rygterne at man kiggede efter en angriber i form af Nikolai Jørgensen eller Andreas Albers som "erstatning" for Luca Kjerrumgaard.
                              På den anden side kan Tverskov rykkes ned i centerforsvaret igen og så er Gigovic "erstatningen" for JJT.

                              I hvert fald lidt underligt at man er så sårbare i det centrale forsvar, sælger en start11 spillere og ikke henter en erstatning men skal bruge en ... venstreback centralt.

                              Men MEGET aktivitet og man kan vel en vis rimelighed sige at med 9 spillere udefra + 3 talenter fra egen afdeling hvor alle vist har fået debut på 1. holdet samt fastholdelse af stamspillerne så har BW haft mulighed for at sætte det hold han mener kan indfri målsætningen?
                              Rasmus Nissen Retur fra leje 30.06.2022 Rasmus Nissen Kontraktudløb
                              Alexander Juul Andersen Retur fra leje 31.12.2022 Alexander Juel Andersen Kontraktophør
                              Moses Opondo Retur fra leje 30.06.2023 Moses Opondo Solgt til ACH
                              Aske Adelgaard Rykket op 30.06.2027 Mathias Brems Solgt til FC Helsingør
                              Alasana Manneh Købt i Gornik Zabrze 30.06.2025 Robin Østrøm Solgt til Silkeborg
                              Kasper Larsen Solgt til Fehervar FC
                              Franco Tongoya Købt i Olympique 30.06.2025 Sander Svendsen Solgt til Viking Stavanger
                              Armin Gigovic Lejet i FC Rostov 31.12.2022
                              Luca Kjerrumgaard Udlejet til Nykøbing FC
                              Agon Muscoli Kristianssund BK 30.06.2026 Troels Kløve Udlejet til Sønderjyske
                              Omar Jebali Esparance Sportive de Zarzis 30.06.2023 Christian Vestergaard Udlejet til Kolding IF
                              Martin Hansen Købt i Hannover 96 30.06.2024 Sayouba Mande Udlejet til FC Helsingør
                              Tobias Slotsager Rykket op 30.06.2025 Jonathan Khemdee Udlejet til Næstved Boldklub
                              Gustav Grubbe Transferfri (RB Leipzig) 30.06.2026 Ryan Johnson Lauersen Kontraktudlb
                              Kante Mohamed Kefing (leje m/opt) Hafia FC, Guinea 30.06.2023 Mikkel Hyllegaard Kontraktudløb
                              Bjørn Paulsen Hammerby 30.06.2025 Jens Jakob Thomasen Kontraktudløb
                              Charly Nouck Rykket op 30.06.2026 Tarik Ibrahimagic Kontraktudløb
                              Tobias Lund Jensen (Akademi) Solgt til Club Brugge
                              Jonathan Foss (Akademi) Solgt til Club Brugge
                              Sebastian Dalby (målmand) Akademi (forlænget) 30.06.2024
                              Sebastian Zografos (back) Akademi 30.06.2025
                              Elvar Örn Petersen (9ér) Akademi 30.06.2025
                              Janus Land (målmand) Akademi 30.06.2025
                              Daniel Amtrup Akademi 30.06.2025
                              Anton Jensen fra Svendborg FB U15 Akademi 30.06.2025
                              Lucas Hansen fra SDJ (tidl. OB) Akademi 30.06.2025
                              Nikolai Juul-Sandberg Akademi (forlænget) 30.06.2025
                              William Martin U17 Akademi 30.06.2025
                              Mikkel Øberg fra Hellerup IK Akademi 30.06.2024
                              Samuel Juul Akademi (forlænget) 30.06.2024
                              Richard Helveg Akademi 30.06.2025
                              Marcus Jensen Akademi 30.06.2025
                              Julius Berthel-Askou fra SIF Akademi 30.06.2024
                              Mikkel Juul Akademi 30.06.2024
                              Vitus Friis Akademi 30.06.2025
                              Valdemar Grymer (kantspiller) Akademi 30.06.2024
                              Elias Hansborg-Sørensen Akademi (forlænget) 30.06.2025
                              STOR trup ..

                              Martin Hansen/Bernat/Magnus

                              Michelson/Grubbe. Paulsen/(Tverskov)/Mihajlo/Slotsager/Omar. Aske/Skjelvik/King

                              (Tverskov)/Manneh/Gigovic/Aron/Okusun.

                              Tongya/Charly/Sabbi/Kante,

                              Jebali/Frøkjær/Mucolli

                              Breum

                              Kadrii/Fenger,

                              27 spillere, heraf 3 målmænd så 24 markspillere - skal passe på talenterne ikke kommer for langt bag i køen men King, Omar, Mucolli(?), og Kante ser ud som om der er lidt langt til spilletid mens det også ser svært ud for Sabbi og Okusun. Aron kan være kommet lidt i klemme
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Som altid vil jeg se girafferne og hvilken impact de rent faktisk får på vores hold! Når det så er sagt, så er det hele ualmindeligt spændende!

                                Der er noget at se frem til på søndag.

                                MvH ChrisOB

                                Jeg er også ret forbeholdende indtil jeg har set, at vi rent faktisk bliver bedre, og at de nye rykker noget.
                                Men jeg er langt mere positiv, og nysgerrig på de nye, som er langt mere spændende at få ind, end Kryger, Kløve eller Okosun som man kendte på forhånd og derfor kunne afskrive med det samme.
                                Last edited by Magge; 01-09-2022, 05:22.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X