Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
    Leif Rasmussen siger, at det er bekræftet 2 er på vej til OB. Den ene er Sanneh (mon ikke han mener Manneh). https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...60394405363716
    Kunne være https://www.transfermarkt.com/bubaca...spieler/292366

    transferfri og central forsvarsspiller der tidligere har gjort det godt .. så har man de sidste to dage fået en offensiv og defensiv midt samt central forsvarsspiller …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

      Hvis privat fly, hvorfor så lande i Roskilde?
      Pas. Synes bare af og til sportsmennesker lander der. Har intet at have noget i. Bare lidt interessant synes jeg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

        Ved ikke om det er et rygte, men i følge flightrader skulle der lande et fly fra Wroclaw 15.06 i Roskilde Lufthavn. Det er 200 km fra Gornik Zabrze, hvor Manneh spiller.
        Kan man ikke lande i Beldringe mere eller er det kun for droner ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

          Pas. Synes bare af og til sportsmennesker lander der. Har intet at have noget i. Bare lidt interessant synes jeg.
          Giver mening for svenskerklubberne på djæveløen. men som en siger. Hvorfor ikke Beldringe hvis man skal til Odense

          Comment


            Synes det er ærgerligt hvis vi ikke har forsøgt os på Lasse Vigen - ved vi var interesseret for et par år siden da han spille i BIF, men dengang skulle de have for mange penge for ham - nu er han transferfri? Kan dog se han har afvist AGF, så gider han sikkert heller ikke os….

            jeg kunne nu godt se NJ i OB. Selvom det er maaaaangge år siden, kan jeg huske vi forsøgte at hente ham dengang han skiftede til FCK, vi hentede så Emil Larsen i stedet…… vildt hvor meget der er sket, dengang konkurrerede vi med FCK om at hente spillere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Synes det er ærgerligt hvis vi ikke har forsøgt os på Lasse Vigen - ved vi var interesseret for et par år siden da han spille i BIF, men dengang skulle de have for mange penge for ham - nu er han transferfri? Kan dog se han har afvist AGF, så gider han sikkert heller ikke os….

              jeg kunne nu godt se NJ i OB. Selvom det er maaaaangge år siden, kan jeg huske vi forsøgte at hente ham dengang han skiftede til FCK, vi hentede så Emil Larsen i stedet…… vildt hvor meget der er sket, dengang konkurrerede vi med FCK om at hente spillere
              LV har kontrakt til næste sommer med option (fra klubbens side) med endnu et år.

              Han ønsker at blive der og er bestemt ikke transferfri.

              Comment




                Zabrze er altså langt tættere på især Katowice lufthavn, men også Krakow lufthavn. Mvh. en der bor i Polen på 14 år. Så tvivler på, at det er det fly. Just saying :)
                Last edited by Mwape; 31-08-2022, 14:35.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Synes det er ærgerligt hvis vi ikke har forsøgt os på Lasse Vigen - ved vi var interesseret for et par år siden da han spille i BIF, men dengang skulle de have for mange penge for ham - nu er han transferfri? Kan dog se han har afvist AGF, så gider han sikkert heller ikke os….

                  jeg kunne nu godt se NJ i OB. Selvom det er maaaaangge år siden, kan jeg huske vi forsøgte at hente ham dengang han skiftede til FCK, vi hentede så Emil Larsen i stedet…… vildt hvor meget der er sket, dengang konkurrerede vi med FCK om at hente spillere
                  Dengang NJ blev forsøgt landet i OB var det PHs værk og det gjorde han øjensynligt uden at tænke på lønloft osv. NJs ansættelse hos os blev ganske enkelt afvist af sportsudvalget med NT i spidsen .. der var ikke penge til ham dengang, så jeg mener ikke vi konkurrerede med FCK om at hente de bedste spillere.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Kunne være https://www.transfermarkt.com/bubaca...spieler/292366

                    transferfri og central forsvarsspiller der tidligere har gjort det godt .. så har man de sidste to dage fået en offensiv og defensiv midt samt central forsvarsspiller …
                    Det er 99% sikkert Manneh han mener. Hvis det var Bubacarr ville han ikke nævne det på den måde, men i det mindste gøre skrive hans fulde navn og historik i ligaen.

                    Comment


                      Luca bliver lejet ud, så mon ikke der kommer en angriber mere ind.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Luca bliver lejet ud, så mon ikke der kommer en angriber mere ind.
                        Næppe, vi har flere som kan spille oppe i front. Men jeg så gerne en ny angriber, synes ikke rigtig vi har en goalgetter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Luca var ikke med igår og ikke til træning idag. Spillede fuld tid i lørdags på U19. Så han er enten skadet eller på vej på noget leje
                          Så ramte jeg da noget idag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Næppe, vi har flere som kan spille oppe i front. Men jeg så gerne en ny angriber, synes ikke rigtig vi har en goalgetter.
                            Hvis de har haft dialog med NJ er der da noget der tyder på, at de også kigger efter en angriber. Vi må se.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              Næppe, vi har flere som kan spille oppe i front. Men jeg så gerne en ny angriber, synes ikke rigtig vi har en goalgetter.
                              Klubberne forsøger sig jo af uransagelige årsager med NJ, så det er vel ikke utænkeligt at man også arbejde med en plan B der, når nu NJ heldigvis lader til at være for stor for Odense.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Luca bliver lejet ud, så mon ikke der kommer en angriber mere ind.
                                Så han kan sende os ud af pokalen...

                                Comment

                                Working...
                                X