Jeg er gået i 0 på forhånd resten af dagen......håber på Manneh men forventer intet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Link? eller er det deres transfershow?
Men det er fedt - så er jeg egentlig som udgangspunkt OK med vinduet for nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Link? eller er det deres transfershow?
Sådan hørte jeg det i hvert fald.
Comment
-
Fra EB
"Kontraktfrie Nicolai Jørgensen har ifølge Ekstra Bladets oplysninger fået et tilbud fra OB, som han tygger på.
OB er dog ikke de eneste, der har angriberen i sigtekornet. Jørgensen skulle nemlig også have åbninger fra mere eksotiske kanter, herunder Mellemøsten, såfremt han drømmer om endnu et udlandseventyr. En af udfordringerne ved et skifte til OB er, at de i udgangspunktet forventer, at deres spillere bosætter sig i Odense, og det skulle Jørgensen være en smule lunken ved."
Vidste ikke, at vi har et bopælskrav
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægFra EB
"Kontraktfrie Nicolai Jørgensen har ifølge Ekstra Bladets oplysninger fået et tilbud fra OB, som han tygger på.
OB er dog ikke de eneste, der har angriberen i sigtekornet. Jørgensen skulle nemlig også have åbninger fra mere eksotiske kanter, herunder Mellemøsten, såfremt han drømmer om endnu et udlandseventyr. En af udfordringerne ved et skifte til OB er, at de i udgangspunktet forventer, at deres spillere bosætter sig i Odense, og det skulle Jørgensen være en smule lunken ved."
Vidste ikke, at vi har et bopælskrav
Comment
Comment