Oprindeligt indsendt af bengaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMinteh, en af de prøvespiller vi havde tidligere i Ådalen tæt på kontrakt i følge Obstruktion.
https://twitter.com/OBstruktion1887/...ucWLsjvWA&s=19
Og er Alm interesseret i at bruge en sådan spiller.? Min fornemmelse siger nej.
Men det er da et eller andet. Og umiddelbart opskriften på at finde guld. Og når nu man har set hM tidligere, så er jeg positiv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Okay. Hvilken position.? Alder.? Tænker ikke umiddelbart det er en her-og-nu forstærkning.
Og er Alm interesseret i at bruge en sådan spiller.? Min fornemmelse siger nej.
Men det er da et eller andet. Og umiddelbart opskriften på at finde guld. Og når nu man har set hM tidligere, så er jeg positiv.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Jeg har også tænkt over det, men jeg tror dog også at han er samme årgang som Lindstrøm og han er jo en dreng fra vestegnen.
Sådan helt fodbold teknisk så kan jeg synes han mangler noget mobilitet i forhold til at spille en 10'er, hvis man tænker den klassiske lille hurtige udfordrer og der kan han godt blive lidt akavet at skulle have til at fungere, men han kan godt, han er bare en anden type.
- Likes 1
Comment
-
Simpelthen en BT artikel om Frøkjær der måske er på vej væk og træner for sig selv da han officielt plejer en skade
https://www.bt.dk/transfervinduet/tr...re-fortid-i-ob
Han er altså skadet #transfervinduevenner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægLasse Vøge melder desuden også, at OB har henvendt sig på Saeid Ezatolahi fra Vejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det tror jeg godt kunne blive en rigtigt stærk signing til vores stil. Lige sådan en type jeg ønsker mig ved siden af Tverskov. Men nok også en ret dyre case både på transfer men især også løn. Mon dog det ender med mere end en henvendelse.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det tror jeg godt kunne blive en rigtigt stærk signing til vores stil. Lige sådan en type jeg ønsker mig ved siden af Tverskov. Men nok også en ret dyre case både på transfer men især også løn. Mon dog det ender med mere end en henvendelse.
Comment
-
Comment
Comment