Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    13.35
    OB henter midtbaneforstærkning

    Efter et par dages trækken frem og tilbage skulle den nu være god nok. OB henter den gambiske midtbanespiller Alasana Manneh i polske Gornik Zabrze, kan B.T. nu afsløre.

    Klubberne er enige, og det samme er OB og 24-årige Manneh, som inden for de næste par timer sætter sit navn på kontrakten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Fra EB

      "Kontraktfrie Nicolai Jørgensen har ifølge Ekstra Bladets oplysninger fået et tilbud fra OB, som han tygger på.

      OB er dog ikke de eneste, der har angriberen i sigtekornet. Jørgensen skulle nemlig også have åbninger fra mere eksotiske kanter, herunder Mellemøsten, såfremt han drømmer om endnu et udlandseventyr. En af udfordringerne ved et skifte til OB er, at de i udgangspunktet forventer, at deres spillere bosætter sig i Odense, og det skulle Jørgensen være en smule lunken ved."

      Vidste ikke, at vi har et bopælskrav
      Men fedt hvis vi har, og jeg er også OK med hvis det sætter en kæp i hjulet for transferen. For så er manden jo, tilsyneladende, ikke blevet klogere...
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Martin Davidsen sagde det i deres en liveupdate på youtube for lidt siden. Han sagde ikke den var sikker, men at han hørte "positive vibrationer/meldinger" ift. at få den lukket inden midnat. Han sagde også, at han hørte det ikke bliver til en aftale med N. Jørgensen. Og så var der måske et par bolde mere i luften.

        Sådan hørte jeg det i hvert fald.
        det synes jeg er godt hvis det er sandt, nu er jeg gået og blevet lidt “lun” på Manneh. BW må tro på ham når der efter sigende betales 4,5 mill. for ham .. Ezatolahi er sikkert også godt nok, men er jo tydeligvis ikke første prioriteten så han vil være den næstbedste til jobbet hvis det blev ham.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

          Men fedt hvis vi har, og jeg er også OK med hvis det sætter en kæp i hjulet for transferen. For så er manden jo, tilsyneladende, ikke blevet klogere...
          Jeg synes også det er godt

          Kan huske den gang en del spillere boede i København, hvilket ikke var optimalt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg synes også det er godt

            Kan huske den gang en del spillere boede i København, hvilket ikke var optimalt.
            Nej helt enig. Det er okay at have en fortid, også selvom han skulle have udtalt sig om FCK.

            Men- hvis man rykker til klubben synes jeg godt man kan kræve, at så ligger dedikationen til klubben og byen der. Det er ikke bare et træls job man kan pendle til for lidt mønt.

            Hvis det er en BW opfindelse bøjer jeg mig i støvet!
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

              Nej helt enig. Det er okay at have en fortid, også selvom han skulle have udtalt sig om FCK.

              Men- hvis man rykker til klubben synes jeg godt man kan kræve, at så ligger dedikationen til klubben og byen der. Det er ikke bare et træls job man kan pendle til for lidt mønt.

              Hvis det er en BW opfindelse bøjer jeg mig i støvet!
              Jeg mener, at BW er meget socialt anlagt (CSR) og forventer engagement fra klub og spillere i lokalområdet.

              Comment


                BW til Tipsbladet: Vi har ønske om at forstærke os. Ingen spillere på vej ud pt. NJ er interessant for alle klubber i Superligaen men han vil ikke kommentere yderligere på det. Om Manneh hedder det, at "Principielt udtaler jeg mig kun om spillere, der er i OB. Så indtil Manneh er i OB, har jeg ikke noget at sige om ham" hvad der i mine ører grangiveligt lyder som om det er et spørgsmål om tiden, inden han er i OB.

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-interessant

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                  Uhh... jeg får heller en gaffel i øjet end at se NJ i OB... Kan slet ikke se meningen med dette interesse og jeg håber sådan at han vælger en anden klub!
                  Bare PB vælger ham fra, er jeg tilfreds

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Bare PB vælger ham fra, er jeg tilfreds
                    Tænker ikke han er Province Boys material...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                      Tænker ikke han er Province Boys material...
                      Sorry: OB vælger ham fra

                      Comment


                        Leif Rasmussen siger, at det er bekræftet 2 er på vej til OB. Den ene er Sanneh (mon ikke han mener Manneh). https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...60394405363716
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...kifte-til-agf/
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            13.35
                            OB henter midtbaneforstærkning

                            Efter et par dages trækken frem og tilbage skulle den nu være god nok. OB henter den gambiske midtbanespiller Alasana Manneh i polske Gornik Zabrze, kan B.T. nu afsløre.

                            Klubberne er enige, og det samme er OB og 24-årige Manneh, som inden for de næste par timer sætter sit navn på kontrakten.
                            Ved ikke om det er et rygte, men i følge flightrader skulle der lande et fly fra Wroclaw 15.06 i Roskilde Lufthavn. Det er 200 km fra Gornik Zabrze, hvor Manneh spiller.

                            Comment


                              Er den anden Nicolai Jørgensen... Eller måske Ezatolahi? Jeg ved ikke, om vi har hørt rygter der peger mod noget som helst andet, men det kunne være en joker.
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                                Ved ikke om det er et rygte, men i følge flightrader skulle der lande et fly fra Wroclaw 15.06 i Roskilde Lufthavn. Det er 200 km fra Gornik Zabrze, hvor Manneh spiller.
                                Hvis privat fly, hvorfor så lande i Roskilde?

                                Comment

                                Working...
                                X