Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Lyder som lidt 2. BL mht. Frøen
    De snakkede om Serie B eller Belgien/Holland. Men var ret uklart hvor meget det bare var gætteri eller noget de havde hørt.

    Comment


      Fint hvis man kan afskibbe Frøkjær. Det bliver ikke et salg, som potentialet gav indikationer på, men jeg tror aldrig at potentialet indfries i OB og egentlig endnu mindre i udlandet, hvor der nok er endnu strengere krav. Så giver det fin mening, at gå efter en stærk 10'er.

      Jeg håber ikke at OB går efter Ezatolahi. Jeg synes han var meget svingende i Vejle og ser ham slet ikke som svaret på vores kvaler på midtbanen. Jeg glæder mig dog efterhånden til vinduet lukker og vi forhåbentlig har en forstærket trup på plads.

      Comment


        Det vil være super at komme af med Frø. Jeg tror simpelthen ikke, at han har mentaliteten (og kroppen) til topfodbold. Om man kan finde en bedre spiller, er et anden sag....

        Comment


          Jeg synes også det kunne være fint at komme af med frø, og især hvis vi får en god mønt for ham.
          Jeg tror dog han vil blomstre ret meget i en anden klub, og blive et stærkt aktiv. Men det sker ikke i OB

          Hvad tænker folk at han vil indbringe.?

          At Sabbi er skadet igen er jo forfærdeligt. Ikke for vores spil på banen, men mere for det spinkle håb om, at der kommer en klub og køber ham fri - for mig uanset beløb.
          Ham ser jeg som en af dem vi er nødt til at afskibbe for at nærme os ret kurs mht. lønninger og trupsammensætning.

          Comment


            Enig med ovenstående i forhold til Sabbi.

            Jeg er lidt mere splittet i forhold til Frø, men okay, der skal noget ud hvis der skal penge ind og det bliver jo nok desværre de talentfulde spillere vi har i truppen. Jeg er slet ikke i tvivl om at han nok skal gøre det godt i udlandet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              De snakkede om Serie B eller Belgien/Holland. Men var ret uklart hvor meget det bare var gætteri eller noget de havde hørt.
              Han ville passe ind i Holland, serie B er han ikke taktisk disciplineret nok til.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                Det lyder til at Sabbi blev lyske skadet til dagens træning ifølge Fyens.....mareridtssæsonen fortsætter....skulle man få noget nyt ind .....nej da
                Det værste er, at chancen for at få ham solgt i dette vindue blot bliver mindre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Enig med ovenstående i forhold til Sabbi.

                  Jeg er lidt mere splittet i forhold til Frø, men okay, der skal noget ud hvis der skal penge ind og det bliver jo nok desværre de talentfulde spillere vi har i truppen. Jeg er slet ikke i tvivl om at han nok skal gøre det godt i udlandet.
                  Jeg tror han kan brænde nallerne gevaldigt i udlandet, hvis han fortsætter sin åbenmundede stil. Jeg tror han får det uhyggeligt svært. Hans personlighed modarbejder ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                    Det lyder til at Sabbi blev lyske skadet til dagens træning ifølge Fyens.....mareridtssæsonen fortsætter....skulle man få noget nyt ind .....nej da
                    https://fyens.dk/artikel/%C3%A5h-nej...%C3%A6ning?rss
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Jeg tror han kan brænde nallerne gevaldigt i udlandet, hvis han fortsætter sin åbenmundede stil. Jeg tror han får det uhyggeligt svært. Hans personlighed modarbejder ham.
                      Argh? Er han så slem? Der er mange fodboldspillere der har attitude, det kan ofte være en forudsætning for overhovedet at være succesfuld.

                      ​​​​​​

                      Comment


                        Minteh, en af de prøvespiller vi havde tidligere i Ådalen tæt på kontrakt i følge Obstruktion.
                        https://twitter.com/OBstruktion1887/...ucWLsjvWA&s=19
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Argh? Er han så slem? Der er mange fodboldspillere der har attitude, det kan ofte være en forudsætning for overhovedet at være succesfuld.

                          ​​​​​​
                          Tror at der er en grund til at ingen af de interessante klubber på Sjælland ville røre ham med en ildtang i ungdomsårene.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Minteh, en af de prøvespiller vi havde tidligere i Ådalen tæt på kontrakt i følge Obstruktion.
                            https://twitter.com/OBstruktion1887/...ucWLsjvWA&s=19
                            Er det ham her:
                            https://m.youtube.com/watch?v=RO2frbGc4K0
                            Han har gode vendinger og har “stor skærm” dermed blik for medspillere langt væk fra. Derudover virker han arbejdsom og ihærdig. Og så får han ikke problemer med at spille på en knoldet bane

                            Comment


                              hold nu kæft, altså er det Ole Spions sidste krampetrækninger, det der.. Jeg vil gerne se nogle spillere fra en lidt højere hylde end en gambiansk pløjemark, hvis det altså er meningen, der også skal være superliga i byen næste sæson..
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Tror at der er en grund til at ingen af de interessante klubber på Sjælland ville røre ham med en ildtang i ungdomsårene.
                                Jeg har også tænkt over det, men jeg tror dog også at han er samme årgang som Lindstrøm og han er jo en dreng fra vestegnen.

                                Sådan helt fodbold teknisk så kan jeg synes han mangler noget mobilitet i forhold til at spille en 10'er, hvis man tænker den klassiske lille hurtige udfordrer og der kan han godt blive lidt akavet at skulle have til at fungere, men han kan godt, han er bare en anden type.

                                Comment

                                Working...
                                X