Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Så bring nu også Manneh ind, Bjørn!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Af hvad jeg lige kan se på youtube, så er han hurtig, har god fysik til at beskytte bolden, kan drive bolden frem og han har virkelig god rumlig intelligens og blik for sine medspillere. Han sender ofte medspillere i bagrum med præcise flade pasninger bag om ryggen på forsvarsspillerne. Ligner han har redskaberne til at blive god - men om han kan være med på seniorniveau, må tiden vise.Last edited by Agbre; 30-08-2022, 12:29.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg tænker bestemt også han har potentialet til at blive en succes. Men der er bestemt også nogle røde flag når han virker til at blive opgivet af Marseille. Ellers er det klart, at vi ikke ville kunne komme i nærheden af ham. Det bliver bestemt spændende at følge.
Comment
-
Jeg tænker bestemt også han har potentialet til at blive en succes. Men der er bestemt også nogle røde flag når han virker til at blive opgivet af Marseille. Ellers er det klart, at vi ikke ville kunne komme i nærheden af ham. Det bliver bestemt spændende at følge.
Kan godt forstår, hvis en ung gut ikke lige står forrest i køen med det hold.
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar lige set lidt youtube
Ham her skal klart spille en af de forreste pladser for at blive en succes. Han er IKKE midtbanespiller. Men han har satme nogle skills
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Jeg tænker nu heller ikke at ret mange af vores spillere vil kunne spille for Marseille så det gør jo ikke at vi ikke kan bruge ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men en del af dem ville nok godt kunne blive profiler på deres B-hold i den fjerdebedste række - JJT er trods alt blevet hentet til et hold to rækker længere oppe - og der har han også fået ret begrænset med spilletid. Det kan selvfølgelig skyldes skader eller andet, og jeg tror og håber han bliver en gevinst for os, men det er ikke forkert, at der er nogle indikationer på, at alt ikke er gået efter planen for ham i det franske. Ellers var han selvfølgelig heller ikke aktuel for os.
- Likes 1
Comment
Comment