Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

    Vi har vel i princippet kun 3 spillere til 2 pladser på den centrale midtbane. Tverskov, Okuson og Aron. Bevares Frø kan jo spille 8'er, så lad os sige 4 spillere. BP er jo købt til forsvaret.
    Jeg håber at man kigger på en 8'er, for der er ikk ret meget konkurrence til de 2 Pladser.
    Vi spiller ikke med 8`ere. Så det vil ikke give mening. De 2 centrale er 6`ere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Enig i, at vi er tynde centralt. Jeg synes dog problemet primært er, at vi reelt ikke har et alternativ til Tverskov på 6'eren.

      En ny 8'er (gerne lidt hurtigere - vi har mange langsomme spillere centralt på banen) ville også være rart, men ser det mere som en "luksusforstærkning".
      Bjørn er vel et alternativ til en 6'er position, men så tager vi igen fra forsvaret. Ser hellere at vi hente en midtbanespille ind til at skulle kæmpe om pladserne

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Så mangler vi bare den rigtige makker til Tverskov på midten. Aron kunne muligvis være svaret. En midterakse med Tver, Aron og Jebali lyder godt i mine øre. Okosun er ikke svaret. Føler vi burde forsøge at afsætte ham til Horsens eller lignende mens han er varm
        Okosun skal ingen steder.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Vi spiller ikke med 8`ere. Så det vil ikke give mening. De 2 centrale er 6`ere
          Okay, point taken, men så tager jeg frø ud af ligningen, da han slet ikk kan spille 6'er. Så har vi 3 spillere til 2 centrale positioner. Syns squ at det er for tyndt. Så håber meget på at vi hente en midtbanespiller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Uenig. Aron er mindst på niveau med Okosun på bolden. Aron i efteråret > Okosun i foråret. Okosun har dog andre styrker. Dødbolde med Okosun og Bjørn Paulsen på banen bør gøre os til de farligste i ligaen på den front.

            Tror så også du kan tilføje Bjørn Paulsen til din liste af "vindere". Jeg er spændt på hans defensive niveau i en etableret defensiv, men det jeg i hvert fald tror man kan forvente er et højt tændingsniveau.
            Så er det kun en der kan sparke til bolden indover der mangler.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

              Okay, point taken, men så tager jeg frø ud af ligningen, da han slet ikk kan spille 6'er. Så har vi 3 spillere til 2 centrale positioner. Syns squ at det er for tyndt. Så håber meget på at vi hente en midtbanespiller.
              Korrekt. Det er kun Tverskov,Okosun og Aron om de 2 pladser. Men med Ivans skade idag er jeg dog mere bekymret for forsvaret stadig.
              Jeg tænker de er nød til at hente en mere eller tage AJA hjem som backup. Østrøm ligner en der er helt ude på et sidespor i OB og Skjelvik er en katastrofe i centerforsvaret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Okosun skal ingen steder.
                Han ryger kun hvis der kommer et “tilbud man ikke kunne sige nej til”. Og det har jeg svært ved at se komme

                Comment


                  Jeg håber stadigvæk på en gratis Kraev

                  Ved godt, at det ikke er i offensiven, vi umiddelbart mangler folk, men ser ham i begge retninger bedre end eksempelvis Frø

                  Comment


                    Flot

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...d-kloeve-leje/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Okosun skal ingen steder.
                      Det mener jeg bestemt han skal. Man benytter på ingen måde hans kompetencer. Vi har fået nærmest fornærmende lidt ud af hans hovedspil.
                      Vi skal have en helt andet type til den position. Han sænker spillet alt for meget og bidrager ikke nok offensivt ift. hvor lidt vi får ud af hans spidskompetencer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Det mener jeg bestemt han skal. Man benytter på ingen måde hans kompetencer. Vi har fået nærmest fornærmende lidt ud af hans hovedspil.
                        Vi skal have en helt andet type til den position. Han sænker spillet alt for meget og bidrager ikke nok offensivt ift. hvor lidt vi får ud af hans spidskompetencer.
                        Okosun har klart været en af vores bedste i opstarten og kommer fra en god 1/2 sæson. Han skal ingen steder

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Det mener jeg bestemt han skal. Man benytter på ingen måde hans kompetencer. Vi har fået nærmest fornærmende lidt ud af hans hovedspil.
                          Vi skal have en helt andet type til den position. Han sænker spillet alt for meget og bidrager ikke nok offensivt ift. hvor lidt vi får ud af hans spidskompetencer.
                          Inden forårssæonen ville jeg holde med dig uden at tøve, men efter en halvsæson hvor han var en af de bedre spillere, så synes jeg ikke vi skal afskibe ham lige nu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Korrekt. Det er kun Tverskov,Okosun og Aron om de 2 pladser. Men med Ivans skade idag er jeg dog mere bekymret for forsvaret stadig.
                            Jeg tænker de er nød til at hente en mere eller tage AJA hjem som backup. Østrøm ligner en der er helt ude på et sidespor i OB og Skjelvik er en katastrofe i centerforsvaret.
                            Hvor slemt er det med Ivan? Ser da gerne en forstærkning mere til forsvaret og til midtbanen, men det tror jeg squ ikk at det kommer til at ske. Så ska der sælges noget hvis det skulle ske

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                              Hvor slemt er det med Ivan? Ser da gerne en forstærkning mere til forsvaret og til midtbanen, men det tror jeg squ ikk at det kommer til at ske. Så ska der sælges noget hvis det skulle ske
                              Ligner en 3-5 uger inden han kan prøve til igen med fællestræning. Men svært at vurdere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ligner en 3-5 uger inden han kan prøve til igen med fællestræning. Men svært at vurdere
                                Så vil det give mening at hente både 1 midtbane og 1 forsvarspiller. Den måde kan man også rykke lidt bedre rundt med Tverskov, hvis det skulle være. Ser helt Tverskov som 6'er, men hvis vi for skader i forsvaret og de unge ikk er klar, så må man desværre hive ham ned til det centrale forsvar.
                                Hvis det sker har man kun Aron og Okuson til de 6'er positioner, hvilket ikk er optimalt

                                Comment

                                Working...
                                X