Oprindeligt indsendt af chrisser1990
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Enig i, at vi er tynde centralt. Jeg synes dog problemet primært er, at vi reelt ikke har et alternativ til Tverskov på 6'eren.
En ny 8'er (gerne lidt hurtigere - vi har mange langsomme spillere centralt på banen) ville også være rart, men ser det mere som en "luksusforstærkning".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Så mangler vi bare den rigtige makker til Tverskov på midten. Aron kunne muligvis være svaret. En midterakse med Tver, Aron og Jebali lyder godt i mine øre. Okosun er ikke svaret. Føler vi burde forsøge at afsætte ham til Horsens eller lignende mens han er varm
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi spiller ikke med 8`ere. Så det vil ikke give mening. De 2 centrale er 6`ere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Uenig. Aron er mindst på niveau med Okosun på bolden. Aron i efteråret > Okosun i foråret. Okosun har dog andre styrker. Dødbolde med Okosun og Bjørn Paulsen på banen bør gøre os til de farligste i ligaen på den front.
Tror så også du kan tilføje Bjørn Paulsen til din liste af "vindere". Jeg er spændt på hans defensive niveau i en etableret defensiv, men det jeg i hvert fald tror man kan forvente er et højt tændingsniveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
Okay, point taken, men så tager jeg frø ud af ligningen, da han slet ikk kan spille 6'er. Så har vi 3 spillere til 2 centrale positioner. Syns squ at det er for tyndt. Så håber meget på at vi hente en midtbanespiller.
Jeg tænker de er nød til at hente en mere eller tage AJA hjem som backup. Østrøm ligner en der er helt ude på et sidespor i OB og Skjelvik er en katastrofe i centerforsvaret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Okosun skal ingen steder.
Vi skal have en helt andet type til den position. Han sænker spillet alt for meget og bidrager ikke nok offensivt ift. hvor lidt vi får ud af hans spidskompetencer.
- Likes 1
Comment
-
Det mener jeg bestemt han skal. Man benytter på ingen måde hans kompetencer. Vi har fået nærmest fornærmende lidt ud af hans hovedspil.
Vi skal have en helt andet type til den position. Han sænker spillet alt for meget og bidrager ikke nok offensivt ift. hvor lidt vi får ud af hans spidskompetencer.
Comment
-
Det mener jeg bestemt han skal. Man benytter på ingen måde hans kompetencer. Vi har fået nærmest fornærmende lidt ud af hans hovedspil.
Comment
-
Korrekt. Det er kun Tverskov,Okosun og Aron om de 2 pladser. Men med Ivans skade idag er jeg dog mere bekymret for forsvaret stadig.
Jeg tænker de er nød til at hente en mere eller tage AJA hjem som backup. Østrøm ligner en der er helt ude på et sidespor i OB og Skjelvik er en katastrofe i centerforsvaret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
Hvor slemt er det med Ivan? Ser da gerne en forstærkning mere til forsvaret og til midtbanen, men det tror jeg squ ikk at det kommer til at ske. Så ska der sælges noget hvis det skulle ske
Comment
-
Ligner en 3-5 uger inden han kan prøve til igen med fællestræning. Men svært at vurdere
Hvis det sker har man kun Aron og Okuson til de 6'er positioner, hvilket ikk er optimalt
Comment
Comment