Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    NJ er da kæmpe ja tak, hvis man kan hive ham ind på en kort aftale. Han var jo tæt på, da vi fik Emil Larsen, og dengang røg han desværre til FCK. Virkelig god spiller når han er fint, og den store 9er vi har brug for. Grønning ville også være rigtig spændende, med mulighed for salg igen senere. Heldigvis røg Viborg ud af europa, så vi må være mindst ligeså interessante som Viborg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Jeg synes faktisk, når man ser videoen, at han ret tydeligt ligger som den bagerste i midtbanekonstellationen. Han kommer med frem og ser ud til at have en fornuftig teknik, så hvis han er hårdtarbejdende samtidig med han kan spille fodbold, så synes jeg det er meget interessant.
      Han er tydeligvis bare mere end spillende sekser end en opryddende sekser. Jeg fandt også et sammendrag fra YL-kampen for Barca mod Red Bull, og der lå han ind i mellem inde i feltet som forreste mand.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Han er yngre og 100% en der ville passe ind i OB. En Fenger type. Bare meget bedre og score flere mål
        Vi skal i så fald tilknytte en back/kant der kan lægge et ordentligt indlæg. Ellers tror jeg ikke et hak på han bliver andet end en doven Fenger der hurtigt bliver periferi-spiller. Han kunne lukrere enormt meget på Christian Sørensens flødefod. Jeg tror altså mere på vi får den her livsfarlige angriber ud af Fenger, hvis vi får bygget på vores organisation. Han gør så mange rigtige ting at kan han holde sig skadesfri i en længere periode og vi kan få mere balance i tingene, så er han få centimeter fra at blive en kontinuerlig målscorer. Der er ingen angribere vi kan købe for penge indenfor vores rækkevidde der kommer til at gøre en nævneværdig forskel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Vi skal i så fald tilknytte en back/kant der kan lægge et ordentligt indlæg. Ellers tror jeg ikke et hak på han bliver andet end en doven Fenger der hurtigt bliver periferi-spiller. Han kunne lukrere enormt meget på Christian Sørensens flødefod. Jeg tror altså mere på vi får den her livsfarlige angriber ud af Fenger, hvis vi får bygget på vores organisation. Han gør så mange rigtige ting at kan han holde sig skadesfri i en længere periode og vi kan få mere balance i tingene, så er han få centimeter fra at blive en kontinuerlig målscorer. Der er ingen angribere vi kan købe for penge indenfor vores rækkevidde der kommer til at gøre en nævneværdig forskel
          Aske og Grubbe slår masser af glimrende indlæg til træning. Det er kun et spørgsmål om at sammensætte de rigtige spillere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Transfermarkts værdisættelser er der ingen grund til at bruge krudt på, de er praktisk talt ubrugelige.
            Korrekt, men kommer stadigvæk til at være den suverænt højeste i OB. Frø, som har den højste er på 800k € og Manneh har 1,2 mil €.
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              NJ er da kæmpe ja tak, hvis man kan hive ham ind på en kort aftale. Han var jo tæt på, da vi fik Emil Larsen, og dengang røg han desværre til FCK. Virkelig god spiller når han er fint, og den store 9er vi har brug for. Grønning ville også være rigtig spændende, med mulighed for salg igen senere. Heldigvis røg Viborg ud af europa, så vi må være mindst ligeså interessante som Viborg.
              Sebastian Grønning tror jeg bliver vanskelig, da både Brøndby og AaB skulle være interesserede i ham.
              Mht Nicolai Jørgensen, så er jeg enig. Han er stadig “kun” 31, transferfri, ved hvor målet står, kæmpe international erfaring. Han har en god fart og han er altså stadig en gut på 1,90 som også kan fylde lidt i feltet. Hvis det kan hænge sammen økonomisk/lønmæssigt og hans krop ikke er alt for slidt, så kan jeg sagtens se ham blive en kæmpe profil i OB offensiven.

              Comment


                Det ser ud til at Alasana Manneh ikke var i truppen i går

                https://www.flashscore.com/match/K4i...ummary/lineups

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                  Det ser ud til at Alasana Manneh ikke var i truppen i går

                  https://www.flashscore.com/match/K4i...ummary/lineups
                  Har han ikke været de to sidste kampe
                  siden 1887

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-paa-ny-klub

                    Comment


                      Vigtigt.

                      Comment


                        Sander Svendsen i OB har været et på alle måde bizart forløb. På trods af sine klare mangler var han topscore og fik masser af spilletid, røg så fuldstændigt ud i kulden og blev udlejet for så at komme retur hvor alle forventer et permanent skifte der ikke kommer hvorefter Sander er tilbage i truppen og igen får en masse spilletid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Sander Svendsen i OB har været et på alle måde bizart forløb. På trods af sine klare mangler var han topscore og fik masser af spilletid, røg så fuldstændigt ud i kulden og blev udlejet for så at komme retur hvor alle forventer et permanent skifte der ikke kommer hvorefter Sander er tilbage i truppen og igen får en masse spilletid.
                          Ja, han han våben, men de er ligesom ikke gode nok til at han kan klare sig i superligaen. God afslutter og ellers ret middelmådig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Ja, han han våben, men de er ligesom ikke gode nok til at han kan klare sig i superligaen. God afslutter og ellers ret middelmådig.
                            Niveauet kan man altid diskutere, men det er uvæsentligt for min pointe. Det jeg hæfter mig ved er at man har været så længe om at få sendt en spiller videre som man ellers internt i klubben lader til at have vejet og fundet for let for længe siden, samt at Sander på trods af dette har fået så meget spilletid som tilfældet har været på bekostning af andre spillere siden han kom retur. En virkelig besynderlig case hvis du spørger mig og symptomatisk for klubben og det dødevande som vi befinder os i imo.
                            Trøsten er at BW, modsat sine forgængere, fortsat virker til at få handlet på de fejlcastede spillere som vi ellers har hængt på alt for længe.

                            Comment


                              Tror I BW henter en erstatning for Svendsen hvis skiftet går igennem? Det er jeg spændt på at se. Vi har jo mange til de offensive pladser, og vi kunne godt bruge pengene på andre positioner (central midt, midterforsvar og evt. en 9'er) Svær kabale der skal gå op. Lader heller ikke til at vi har vanvittigt meget at skyde med økonomisk
                              Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Niveauet kan man altid diskutere, men det er uvæsentligt for min pointe. Det jeg hæfter mig ved er at man har været så længe om at få sendt en spiller videre som man ellers internt i klubben lader til at have vejet og fundet for let for længe siden, samt at Sander på trods af dette har fået så meget spilletid som tilfældet har været på bekostning af andre spillere siden han kom retur. En virkelig besynderlig case hvis du spørger mig og symptomatisk for klubben og det dødevande som vi befinder os i imo.
                                Trøsten er at BW, modsat sine forgængere, fortsat virker til at få handlet på de fejlcastede spillere som vi ellers har hængt på alt for længe.
                                Har nok forsøgt at få lidt penge for ham. Når han kom tilbage var det vel for at Alm kunne vurdere ham.

                                Comment

                                Working...
                                X