Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Raul har vi ikke råd til
    Har vi næppe, men med den afgang på CF-pladsen vi har haft, kunne vi godt bruge nyt blod. Vi skal jo have 4 der kan spille der og jeg vil nødig tælle Jørgen eller Jeppe med.

    Comment


      Jeg læste på Tipsbladet at der er dansk bud efter Emil Kornvig (tidligere lyngby og SE) - kunne vi ikke være en sf de klubber? Han kunne vel godt være midtbanespilleren vi mangler

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Har vi næppe, men med den afgang på CF-pladsen vi har haft, kunne vi godt bruge nyt blod. Vi skal jo have 4 der kan spille der og jeg vil nødig tælle Jørgen eller Jeppe med.
        Det har vi også: Bjørn, Ivan, Omar, Slotsager.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Det har vi også: Bjørn, Ivan, Omar, Slotsager.
          Hehe, havde lige glemt Omar.....der går stærkt i år

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Jeg læste på Tipsbladet at der er dansk bud efter Emil Kornvig (tidligere lyngby og SE) - kunne vi ikke være en sf de klubber? Han kunne vel godt være midtbanespilleren vi mangler
            Har ikke set nok Lyngby og Sønderjyske (eller Spezia), men han kunne nok være et fint bud egentlig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Det kan jo være, at jeg lige har solgt fast ejendom, og scoret en god kursgevinst - og at jeg nu får positive renter, hvor jeg har solgt. Min pointe er bare, at for en stor fodboldklub, som jeg mener, at OB er, er det meget små penge man opererer med - især når man har en ejer der burde kunne levere bedre.
              Men har du det....nej, det er en joke-
              Salg/køb er en ting - lønbudget er noget andet. Jeg tænker at vi har "overskud/råderum" på lønfronten på nuværende tidspunkt i vinduet - hvem har oversigten afgange/tilgange til truppen????

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Jeg læste på Tipsbladet at der er dansk bud efter Emil Kornvig (tidligere lyngby og SE) - kunne vi ikke være en sf de klubber? Han kunne vel godt være midtbanespilleren vi mangler
                Ville være spændende, men han har kontrakt med Spezia Calcio til 2026, så mon ikke det ville være et leje ophold?
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Ville være spændende, men han har kontrakt med Spezia Calcio til 2026, så mon ikke det ville være et leje ophold?
                  Han brændte vel næppe Superligaen af, da han var her? Jeg synes det lyder tyndt med en kortsigtet lejeaftale med en spiller, som jeg ikke husker som værende noget at skrive hjem om.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Hent Raul Albentosa i Vejle til vores midterforsvar. Han kan ikke være alt for dyr pga sin alder, men han vil kunne rykke vores defensiv et par niveauer op fra dag ét.
                    Til angrebet: Hent Emil Berggreen i Sønderjyske. Hans rutine og spidskompetencer i boksen er det vi mangler offensivt.
                    Nej tak. Han ligner Bjørn for meget. God udstråling og fysik, men langsom og med stor fejlrate.

                    Comment


                      Mangler vi noget nyt til center forsvaret? Bjørn Paulsen og Ivancevic er da et udemærket par, vi kender ikke niveauet på Omar Jebali og så har vi Tverksov og Skjelvik som ogs kan spille derinde, plus Slotsager. Synes klart vi mangler en CM eller front angriber i stedet for!
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jo mere jeg tænker over handlen, jo mindre forstår jeg den. Vi bytter et ungt talent med en del superligakampe bag sig på mange positioner for hvad - et par millioner? Hvem skulle vi få ind for de penge, som kan gå ind her og nu?

                        Silkeborg er gode til at finde de her spillere. Meget bedre end OB. At de giver ham en kontrakt til 26 er for mig et billede på, at Østrøm er blevet helt uretfærdigt syltet i OB.

                        Tænk at man hellere vil spille med JS end Østrøm.
                        Set fra BW's stol kan jeg til dels forstå den. Træneren har tydeligvis ikke nok tiltro til ham som det er nu. Selv hvis han selv troede på Østrøm skal han jo ikke ind og diktere hvem der skal spille. Vi har brug for at frigøre midler til forstærkninger nu og her og Østrøm havde et ønske om mere spilletid. På den måde giver det mening selvom det ikke er mange penge og det kan ende med endnu en lortesag hvis han bliver en klassespiller i Silkeborg.

                        Så vil jeg til den tid mene det falder mere tilbage på Alm, der virkelig bare har syltet ham.

                        Jeg synes måske også han bliver hypet lidt nu. Han scorede et fint mål og spillede vel en ok kamp imod AGF, men han har på intet tidspunkt brændt helt igennem. Han har nogle kompetencer som jeg ikke forstår man ikke har forsøgt at bringe mere i spil og teste mere af.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Mangler vi noget nyt til center forsvaret? Bjørn Paulsen og Ivancevic er da et udemærket par, vi kender ikke niveauet på Omar Jebali og så har vi Tverksov og Skjelvik som ogs kan spille derinde, plus Slotsager. Synes klart vi mangler en CM eller front angriber i stedet for!
                          - Problemet ift. Tverskov i forsvaret, at vi har 0 alternativer til ham på den defensive midtbane. Derfor synes jeg ikke man kan tælle ham med.
                          - Ivancevic har været så meget skadet, at der også må være en del tvivl omkring hvor meget man vil kunne bruge ham. Det skal man have med i ligningen.
                          - Slotsager er helt sikkert lovende, men er 16 år. Det er virkelig ungt for især en midterforsvarer. Synes ikke man kan tælle ham med i ligningen for alvor før om 1-2 år eller han har bevist modsat.
                          - Omar Jebali er jo noget usikker. Han har vel trænet med et par gange.

                          Synes bestemt vi skal have en midterforsvarer. Der må være noget på vej, ellers er det vildt man skiller sig af med KL og Østrøm. Også mindst en midtbanespiller. En 6'er og en 8'er. En angriber ville også pynte.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            - Problemet ift. Tverskov i forsvaret, at vi har 0 alternativer til ham på den defensive midtbane. Derfor synes jeg ikke man kan tælle ham med.
                            - Ivancevic har været så meget skadet, at der også må være en del tvivl omkring hvor meget man vil kunne bruge ham. Det skal man have med i ligningen.
                            - Slotsager er helt sikkert lovende, men er 16 år. Det er virkelig ungt for især en midterforsvarer. Synes ikke man kan tælle ham med i ligningen for alvor før om 1-2 år eller han har bevist modsat.
                            - Omar Jebali er jo noget usikker. Han har vel trænet med et par gange.

                            Synes bestemt vi skal have en midterforsvarer. Der må være noget på vej, ellers er det vildt man skiller sig af med KL og Østrøm. Også mindst en midtbanespiller. En 6'er og en 8'er. En angriber ville også pynte.
                            Jeg tænker i hvert fald som minimum på en kort aftale (leje) frem til vinter. Ivan når meget sent i form, Omar skal spilles ind. Skjelvik er back og skal ikke regnes med som midtstopper og Slotsager er for ung. Så kan vi i den lange vinterpause begynde at overveje om Ivan kan holde sig nok skadesfri, om Omar og slotsager har niveauet til at være 3. og 4. valg eller vi skal hente en permanent, men lige nu synes jeg klart vi skal have en kvalitetsspiller ind for resten af foråret og så kan vi forhåbentlig finde en midtbanemand som både på kort og lang bane kan styrke holdet, for her mangler vi akut en mand, uanset om truppen er skadesfri eller ej.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg tænker i hvert fald som minimum på en kort aftale (leje) frem til vinter. Ivan når meget sent i form, Omar skal spilles ind. Skjelvik er back og skal ikke regnes med som midtstopper og Slotsager er for ung. Så kan vi i den lange vinterpause begynde at overveje om Ivan kan holde sig nok skadesfri, om Omar og slotsager har niveauet til at være 3. og 4. valg eller vi skal hente en permanent, men lige nu synes jeg klart vi skal have en kvalitetsspiller ind for resten af foråret og så kan vi forhåbentlig finde en midtbanemand som både på kort og lang bane kan styrke holdet, for her mangler vi akut en mand, uanset om truppen er skadesfri eller ej.
                              Jeg kan også leve med et kort aftale til en midterforsvarer. Der har man jo Slotsager og Samuel Juel på spring indenfor et par år. Vestergaard tror man nok også stadig på. Så det giver mening ikke at hente mange spillere i start/midt-20'erne ind på lange kontrakter, der kan gøre vejen til spilletiden svær. Ud fra den logik gav det også mening at hente en mere rutineret ledertype i Bjørn P. ind. Jeg tænker til dels Omar blev hentet pga. Ivans skade. Der er lidt røde flag ift. at det er Jebalis bror og man godt kan være i tvivl om hvordan han er scoutet, men på papiret gav det ok med en kortsigtet løsning.

                              Men det var jo før man udlejede KL og solgte Østrøm. Synes godt nok det ser tyndt ud lige nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                - Problemet ift. Tverskov i forsvaret, at vi har 0 alternativer til ham på den defensive midtbane. Derfor synes jeg ikke man kan tælle ham med.
                                - Ivancevic har været så meget skadet, at der også må være en del tvivl omkring hvor meget man vil kunne bruge ham. Det skal man have med i ligningen.
                                - Slotsager er helt sikkert lovende, men er 16 år. Det er virkelig ungt for især en midterforsvarer. Synes ikke man kan tælle ham med i ligningen for alvor før om 1-2 år eller han har bevist modsat.
                                - Omar Jebali er jo noget usikker. Han har vel trænet med et par gange.

                                Synes bestemt vi skal have en midterforsvarer. Der må være noget på vej, ellers er det vildt man skiller sig af med KL og Østrøm. Også mindst en midtbanespiller. En 6'er og en 8'er. En angriber ville også pynte.
                                Et argument imod at hente en ny midterforsvarer er, at pengene er brugt bedre på central midtbanespiller. Jeg tror simpelthen ikke på, at det er realistisk, at der kommer tre/fire spillere mere ind, som du ligger op til, og slet ikke hvis de skal være reelle forstærkninger. Som du selv skriver er vi meget sårbare på den centrale midt, men en ny mand på midten vil gøre os mindre sårbare, hvis Tverskov skal vikariere i midterforsvaret nogle enkelte kampe i ny og næ. Ivancevic har ikke en historie med skader før OB, så forhåbentligt bliver det ikke et tilbagevendende tema - selvom man selvfølgelig aldrig kan vide det med sikkerhed. Og hvis Slotsager er et stort nok talent til at blive indlemmet i superligatruppen som 16-årig skal han også have spilletid i ny og næ, og så skal der imo ikke være alt for mange foran ham i køen.

                                Comment

                                Working...
                                X