Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Kan det ske at vi alle bare overvurderer Robin helt vildt, og han egentlig bare ikke er god nok? Og man fra OBs ikke vurderer han kan udvikle sig meget mere. Og da Sif så melder sig interesseret, så sørger man for at få solgt og tjene noget mønt på ham, så han ikke bare ender i divisionerne kvit og frit, når hans kontrakt engang udløber?
    Lidt som med Eskesen da han smuttede til sønderjyske….også ramaskrig herinde på Forum, men han er jo stadig ikke slået 100% igennem dernede og jo slet ikke en spiller til udlandet…..
    Tror det er os fans som ikke altid kan se eller ikke se mulighederne frem for nogle prof.ansatte i klubberne

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Kan det ske at vi alle bare overvurderer Robin helt vildt, og han egentlig bare ikke er god nok? Og man fra OBs ikke vurderer han kan udvikle sig meget mere. Og da Sif så melder sig interesseret, så sørger man for at få solgt og tjene noget mønt på ham, så han ikke bare ender i divisionerne kvit og frit, når hans kontrakt engang udløber?
      Det vil tiden vise. Jeg har ikke set ham falde mere igennem på banen i de desværre kun få kampe han har fået, end så mange andre, som spiller igen og igen. Jeg tror, at han kan blive superligaspiller med det jeg har set. Men uden tro på ham fra trænerside, lykkes det jo aldrig. Han har ikke fået lang snor. Tænk på King, Michelson, Sabbi, Fenger, Kadrii, Skjlevik - hvor lang snor de har fået - det er jo næsten grotesk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

        Lidt som med Eskesen da han smuttede til sønderjyske….også ramaskrig herinde på Forum, men han er jo stadig ikke slået 100% igennem dernede og jo slet ikke en spiller til udlandet…..
        Tror det er os fans som ikke altid kan se eller ikke se mulighederne frem for nogle prof.ansatte i klubberne
        Synes ikke, at det er en fair sammenligning. Eske fik da mange flere kampe og dermed mere mulighed for at vise niveauet og opadgående kurve. Hvor mange kampe har Østrøm fået?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Kan det ske at vi alle bare overvurderer Robin helt vildt, og han egentlig bare ikke er god nok? Og man fra OBs ikke vurderer han kan udvikle sig meget mere. Og da Sif så melder sig interesseret, så sørger man for at få solgt og tjene noget mønt på ham, så han ikke bare ender i divisionerne kvit og frit, når hans kontrakt engang udløber?
          Jeg tror sagtens Østrøm kan blive en god spiller, men når vi ser OB købe midtstoppere som BP og Ivan, og flytte Tverskov op på midtbanen, så er det jo en anden type stoppere man efterspørger i ådalen. Det er efterhånden nogen sæsoner siden vi hentede Robin og jeg tror bare ikke matchet er der mere. Derfor er det i mine øjne fint, hvis vi kan få et par millioner for ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

            Lidt som med Eskesen da han smuttede til sønderjyske….også ramaskrig herinde på Forum, men han er jo stadig ikke slået 100% igennem dernede og jo slet ikke en spiller til udlandet…..
            Tror det er os fans som ikke altid kan se eller ikke se mulighederne frem for nogle prof.ansatte i klubberne
            Eller Klynge, der blev vejet og fundet for let af nogle professionelle ansatte i klubben, men ikke i SIF?

            Comment


              Så blev den officiel

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...oestroem-i-ob/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jo mere jeg tænker over handlen, jo mindre forstår jeg den. Vi bytter et ungt talent med en del superligakampe bag sig på mange positioner for hvad - et par millioner? Hvem skulle vi få ind for de penge, som kan gå ind her og nu?

                Silkeborg er gode til at finde de her spillere. Meget bedre end OB. At de giver ham en kontrakt til 26 er for mig et billede på, at Østrøm er blevet helt uretfærdigt syltet i OB.

                Tænk at man hellere vil spille med JS end Østrøm.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syns det er synd at han ikke fik flere chancer i det centrale forsvar eller på den defensive midtbane. Nogen som evt har hørt hvor meget vi har solgt ham for?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Jo mere jeg tænker over handlen, jo mindre forstår jeg den. Vi bytter et ungt talent med en del superligakampe bag sig på mange positioner for hvad - et par millioner? Hvem skulle vi få ind for de penge, som kan gå ind her og nu?

                    Silkeborg er gode til at finde de her spillere. Meget bedre end OB. At de giver ham en kontrakt til 26 er for mig et billede på, at Østrøm er blevet helt uretfærdigt syltet i OB.

                    Tænk at man hellere vil spille med JS end Østrøm.
                    Ny talenter på vej og penge i kassen. Ikke alle kan slå igennem i OB. Nu er vejen kortere for GG og Slotsager og de næste der kommer op. Vi skal have gang i fødekæden og hvis han sælges videre får vi uddannelses penge og klausul.
                    Nu skal vi bare have at vide hvad han kostede

                    Comment


                      Håber bare vi har en ok videresalgsklausul (hvis nu han skulle slå igennem), i så fald synes jeg det er en fin handel. Vi har Vestergaard, Khemdee og Slotsager. Samt Samuel Juel som også er et fint talent på vej

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det er jeg virkelig ked af. Tillykke til Silkeborg som i modsætning til os har en trup, en cheftræner og en spillestil, hvor Østrøm nok skal få det optimale ud af sit kæmpe talent. Det er altså en norsk u21 landsholdsspiller Alm lige har fucket up bl.a. fordi han vurdere Skelvik er en bedre midterforsvarer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Det er jeg virkelig ked af. Tillykke til Silkeborg som i modsætning til os har en trup, en cheftræner og en spillestil, hvor Østrøm nok skal få det optimale ud af sit kæmpe talent. Det er altså en norsk u21 landsholdsspiller Alm lige har fucket up bl.a. fordi han vurdere Skelvik er en bedre midterforsvarer
                          Hvad er det folk vurderer at han skulle være et 'kæmpe talent' udfra? Er det noget der foregår til træning? For i nærmest alle kampe han har fået for os, har han være rimelig anonym. Ved godt han hovedsagligt har spillet højreback, men synes stadig det er lidt sigende at han kun har fået spilletid der, og at en afdanket venstreback er foretrukket foran ham i midterforsvaret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            Håber bare vi har en ok videresalgsklausul (hvis nu han skulle slå igennem), i så fald synes jeg det er en fin handel. Vi har Vestergaard, Khemdee og Slotsager. Samt Samuel Juel som også er et fint talent på vej
                            Vi har ikke Khemdee længere

                            Comment


                              Det giver absolut ingen mening i min bog. Et ungt talent der helt sikkert kunne udvikle sig, måske enddog til udlandet om et par år. Vi sælger til en direkte konkurrent midt i klubbens værste krise siden starten af 90´erne for, hvad vi må antage er håndøre.

                              Der skal noget meget overraskende kvalitet den anden vej, før jeg kan se, hvad det er man prøver her.

                              Indtil videre ligner det en hjerneblødning af karat.
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi har ikke Khemdee længere
                                Var det ikke bare en lejeaftale? Eller har jeg misforstået noget?

                                Comment

                                Working...
                                X