Oprindeligt indsendt af Klokkeklart
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
Men er Lindegaard pt. bedre end både HC og Sayouba?
Jeg skal ærligt indrømme og sige at jeg ikke har set nogen af hans kampe, men jeg tror det ikke. Men tanken er smuk .
Jeg tror ikke den nye keeper er dansk, jeg kan kun se en mulig og det håber jeg ikke, men Jeppe Højbjerg, hvis kontrakt med Esbjerg er løbet ud.siden 1887
- Likes 2
Comment
-
Nu smider jeg bare et navn, som pt. er transferfri
Et ordentligt bæst - evnerne tænker jeg passer godt til suppen (tænker ikke på chl finalen).
Long shot.
Loris Karius - Player profile | Transfermarkt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlægNu smider jeg bare et navn, som pt. er transferfri
Et ordentligt bæst - evnerne tænker jeg passer godt til suppen (tænker ikke på chl finalen).
Long shot.
Loris Karius - Player profile | Transfermarktsiden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHavde frygtet det. Meget nem løsning. Tvivler på hans niveau er højere end HCs
Vi må jo bare håbe at niveauet omkring HC sammenholdt med hans kæmpe rutine kan gøre at vi bliver lidt mere solide defensivt
Comment
-
De kilder LR har plejer at holde. Han skriver ikke noget uden belæg for det. Han var desuden også i Ådalen idag og har nok snust det op
Så velkommen til Martin Hansen. Efter at have sundet mig lidt er jeg faktisk ok positiv. Masser af rutine og har alligevel spillet 30 kampe de sidste par sæsoner som om min første tanke var at han var en bænkevarmer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHavde frygtet det. Meget nem løsning. Tvivler på hans niveau er højere end HCs
Han kan næppe blive en profil i ligaen, men jeg har det som udgangspunkt ok med, at man ikke henter en stor og dyr profil ind til målet. Måske bliver Bernat skærpet med mere konkurrence og måske er Magnus Nielsen klar til mere om et par år.
Meeeen. Omvendt så har vi bare brug for profiler på holdet. Jeg ville nok helst have dem i form af markspillere til centrale positioner, men vil også snart gerne se os vise, at vi kan og vil hente noget der rykker.Last edited by Agbre; 01-08-2022, 15:06.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Har af gode grunde ikke set ham spille de seneste år, men tror jeg nu nok han er. Jeg vil nødig hate på Bernat, men overordnet set synes jeg ikke han har holdt superliganiveau det seneste års tid. Martin Hansen var i mine øjne en solid superligamålmand da han skiftede fra FCN. Det er også mit indtryk, at han har haft en ganske ok karriere i tilsvarende ligaer i udlandet.
Han kan næppe blive en profil i ligaen, men jeg har det som udgangspunkt ok med, at man ikke henter en stor og dyr profil ind til målet. Måske bliver Bernat skærpet med mere konkurrence og måske er Magnus Nielsen klar til mere om et par år.
Meeeen. Omvendt så har vi bare brug for profiler på holdet. Jeg ville nok helst have dem i form af markspillere til centrale positioner, men vil også snart gerne se os vise, at vi kan og vil hente noget der rykker.
Comment
Comment