Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er jo sådan det er pt. og vi kan kun håbe at et Østrøm salg også på lidt længere sigt kan blive en fornuftig forretning for OB, og på kort sigt blive afgørende for at finde den/de spillere kan hjælpe til med at få OB ud af sumpen. Det er utvivlsomt hverken sjov for klub eller fans pt. men det er det muliges kunst for BW lige nu.
    Ja.. Eneste håb er bare at dem der så kommer ind reelt forstærker os her og nu. Det har godt nok knebet lidt. Pt ligner det at kun er BP der forstærker os lidt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja.. Eneste håb er bare at dem der så kommer ind reelt forstærker os her og nu. Det har godt nok knebet lidt. Pt ligner det at kun er BP der forstærker os lidt
      Det er fint at vi får luftet ud i lønningerne......meeeeen det er også den slags som sender os ned i 1 div.
      personligt er min mening at tiden er kommet....den går ikke længere og så kan de have alle de gode intentioner om alt muligt men den slags giver ikke point og sejre ...forstærk holdet eller ryk ned.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

        Det er fint at vi får luftet ud i lønningerne......meeeeen det er også den slags som sender os ned i 1 div.
        personligt er min mening at tiden er kommet....den går ikke længere og så kan de have alle de gode intentioner om alt muligt men den slags giver ikke point og sejre ...forstærk holdet eller ryk ned.
        Enig. Så enkelt kan det siges. “ forstærk holdet eller ryk ned “ Der har været tid nok til at se, hvad vej pilen vender.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

          Det er fint at vi får luftet ud i lønningerne......meeeeen det er også den slags som sender os ned i 1 div.
          personligt er min mening at tiden er kommet....den går ikke længere og så kan de have alle de gode intentioner om alt muligt men den slags giver ikke point og sejre ...forstærk holdet eller ryk ned.
          At vi kommer af med Kasper og Østrøm ser jeg ingen problemer i. Kasper var kommet ind i en ond spiral i OB og hans lønkroner kunne bruges bedre og Østrøm er et talent der skal videre. Vi hiver efterhånden så mange talenter op at noget også skal ud. Østrøm har længe lignet en der er kommet lidt i klemme og det er nok bedst for begge parter.
          Mit håb er bare at vi får et par millioner samt en klausul og at det ikke bliver leje. Men sådan går det nok ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            At vi kommer af med Kasper og Østrøm ser jeg ingen problemer i. Kasper var kommet ind i en ond spiral i OB og hans lønkroner kunne bruges bedre og Østrøm er et talent der skal videre. Vi hiver efterhånden så mange talenter op at noget også skal ud. Østrøm har længe lignet en der er kommet lidt i klemme og det er nok bedst for begge parter.
            Mit håb er bare at vi får et par millioner samt en klausul og at det ikke bliver leje. Men sådan går det nok ikke
            Måske, men hvad var der sket hvis Ø havde spillet i stedet for KL.
            siger ikke at vi havde stået med flere point og en spiller der vokser. Men jeg vil påstå at vi havde haft minimum samme point tal.

            hvis man alligevel kun køber BP, Martin Hansen, Mucoli hylden, så kunne man lige så godt lade være.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Måske, men hvad var der sket hvis Ø havde spillet i stedet for KL.
              siger ikke at vi havde stået med flere point og en spiller der vokser. Men jeg vil påstå at vi havde haft minimum samme point tal.

              hvis man alligevel kun køber BP, Martin Hansen, Mucoli hylden, så kunne man lige så godt lade være.
              Hvis og hvis… Umuligt at vide. Men der er jo svært at få meget færre point end vi har. Jeg kan pt ikke se Østrøm i en 4 back kæde som cf i hverken OB eller Silkeborg.
              Jeg syntes det ville være en fin case at sende endnu en akademispiller videre, tjene nogle penge og håbe på aktivering af noget klausul og uddannelsespenge i fremtiden. Det løber også op hvis man konstant har 10-20-30 rendende rundt på markedet. Så vi skal have nogen igennem system og den næste klar

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvis og hvis… Umuligt at vide. Men der er jo svært at få meget færre point end vi har. Jeg kan pt ikke se Østrøm i en 4 back kæde som cf i hverken OB eller Silkeborg.
                Jeg syntes det ville være en fin case at sende endnu en akademispiller videre, tjene nogle penge og håbe på aktivering af noget klausul og uddannelsespenge i fremtiden. Det løber også op hvis man konstant har 10-20-30 rendende rundt på markedet. Så vi skal have nogen igennem system og den næste klar
                Er ikke uenig, men min pointer er mere at de indkøb der laves ikke gør holdet stærkere. Hvis man ikke vil forstærke, så kan man ligeså godt tænke opbygning til næste sæson

                måske er jeg naiv, men havde godt nok håbet vi havde købt bedre til målet, CF.
                ja faktisk har BW endnu ikke købt over 2 eller 4 på karakterskalaen.

                Mine forventninger var måske for store, fordi han ændrede i organisationen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Måske, men hvad var der sket hvis Ø havde spillet i stedet for KL.
                  siger ikke at vi havde stået med flere point og en spiller der vokser. Men jeg vil påstå at vi havde haft minimum samme point tal.

                  hvis man alligevel kun køber BP, Martin Hansen, Mucoli hylden, så kunne man lige så godt lade være.
                  Generelt enig, pånær konklusion om Martin Hansen. Synes han virker som en udmærket målmand, særligt i vores situation.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Generelt enig, pånær konklusion om Martin Hansen. Synes han virker som en udmærket målmand, særligt i vores situation.
                    Han har ikke have en eneste redning som han ikke skal tage. Jeg tænker han vil få 2 på en karakter skala, lige bestået og i vores situation har vi brug for en som vinder points.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Kasper Larsen startede inde for Fehervar der i går slog FC Køln på udebane i CL kvallen

                      edit: ikke den CL men Conference League. Det er sgu da også irriterende de skal starte med de samme bogstaver
                      Champions League = CHL
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Han har ikke have en eneste redning som han ikke skal tage. Jeg tænker han vil få 2 på en karakter skala, lige bestået og i vores situation har vi brug for en som vinder points.
                        Njaa. Vi skal ihverfald bruge en målmand der ikke koster point næsten hver kamp. Og her er han pt bestået. Så må de spektakulære redninger komme senere når han er i form

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Er ikke uenig, men min pointer er mere at de indkøb der laves ikke gør holdet stærkere. Hvis man ikke vil forstærke, så kan man ligeså godt tænke opbygning til næste sæson

                          måske er jeg naiv, men havde godt nok håbet vi havde købt bedre til målet, CF.
                          ja faktisk har BW endnu ikke købt over 2 eller 4 på karakterskalaen.

                          Mine forventninger var måske for store, fordi han ændrede i organisationen.
                          Jeg er bestemt heller ikke imponeret af BWs transfers ind hvis man udelukkende ser på at det skulle styrke holdet ASAP. Her er det kun MH og BP der har styrket os marginalt. Mucolli og Omar fatter jeg intet af. Men Grubbe,Kante,Minteh og alle de unge fra akademiet giver super god mening hver i sær

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg er bestemt heller ikke imponeret af BWs transfers ind hvis man udelukkende ser på at det skulle styrke holdet ASAP. Her er det kun MH og BP der har styrket os marginalt. Mucolli og Omar fatter jeg intet af. Men Grubbe,Kante,Minteh og alle de unge fra akademiet giver super god mening hver i sær
                            Ja det er underligt. BW må da være den sportsdirektør, der har det største netværk, af dem vi har haft.
                            Hvis det er penge der er problemet, at der ikke er råd til forstærkninger ? Så er det slut med superligabold i Odense.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Måske, men hvad var der sket hvis Ø havde spillet i stedet for KL.
                              siger ikke at vi havde stået med flere point og en spiller der vokser. Men jeg vil påstå at vi havde haft minimum samme point tal.

                              hvis man alligevel kun køber BP, Martin Hansen, Mucoli hylden, så kunne man lige så godt lade være.
                              Det er klart, at når vi står med 1 points efter 5 kampe, så kunne det ikke have gået meget værre, hvis Østrøm havde spillet i stedet for Kasper Larsen.
                              Omvendt kan kan sige, at hvis havde stået i en situation med 1 point efter 5 kampe, hvor vi så havde stillet med Ø istedet for KL, ja så havde der nok heller ikke været den store forståelse for, at vi havde ladet en dyr rutineret forsvarskæmpe, som tilmed er gammel Odense-dreng, sidde på bænken....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Han har ikke have en eneste redning som han ikke skal tage. Jeg tænker han vil få 2 på en karakter skala, lige bestået og i vores situation har vi brug for en som vinder points.
                                Nu har han kun spillet to kampe. Den første var hans første i længere tid og han skulle have gjort mere ved 1-0. I Brøndby er han prisgivet med et straffespark og en bold savet op i hjørnet. Hans skal næsten have lidt mere tid. Jeg tror han kommer til at igangsætte nogen kontramål vi ikke vil se med Bernat på kassen. Hans igangsætning ved Chalys mål kommer vi til at se mere til. Han sparker også rigtig flot langt fremad banen og med Chalys og Sabbis fart når han er tilbage, så bliver det et våben vi kan dyrke. Jeg tror med tiden hans attitude får sat bedre skik på forsvaret generelt, men det kræver en succesoplevelse vi kan stå sammen om. Eksempelvis en 2-0 sejr, hvor vi får lukket af og angriberne får sat et par kasser på kontoen. Lige nu kradser krisen og så laver alle fejl oftere end de sædvanligvis gør. Jeg tror også på Bjørn Paulsen gearer et niveau op, hvis vi kommer ud af bølgedalen, men det er jo svært at komme som nye spillere og hanke op i et hold der sejler rundt og hænger med hovedet. Havde vi købt Tverskov i sommers og han havde leveret som han har gjort, ville vi jo også spørge hvad fanden han kunne rykke ift. JJT. Selv han har været dårlig, fordi krisen har bredt sig til hele truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X